Gateway - My Tranceclassics

15 posts, 1 page, 3,186 views

Gateway

Posts: 1,391

#1 • • Gateway Club Therapy
Trancemaestrojen inspiroimana pistin nauhalle itselleni tärkeitä trancebiisejä 2000-luvun vaihteen molemmin puolin. Näistä on irronnut iloa vuosien varrella eikä loppua näy. Yritin välttää ilmeisimmät hitit (ei oikein onnistunu) ja samalla yritin vähän kasata rakennettakin. Jokunen vaihto menee hieman pitkäksi mutta eihän nuo kovin pahalta kuulosta :) eihän näistä raidoista yksinkertaisesti voi olla pitämättä vai mitä?
trance

tracklist:
Humate - Love Stimulation (Paul Van Dyk's Love-Club-Mix) [MFS]
Robert Miles - Children (Original Version) [Deconstruction]
Chicane - Offshore (Disco Citizens Remix) [Xtravaganza]
Nalin & Kane - Open Your Eyes (El Barco Para Es Vedra Mix) [Infusion]
Jan Johnston - Flesh (Tilt's Going Home Mix) [Perfecto]
Dino Lenny - White Horses (Atlantis Remix) [Age One]
Faithless - Salva Mea (Way Out West Remix) [Orange]
The Space Brothers - Forgiven (I Feel Your Love) (Dub Vocal Mix) [Manifesto]
The Space Brothers - Shine (Full Vocal 12 Mix) [Manifesto]
Delerium - Heaven's Earth (Matt Darey Remix) [Nettwerk]
Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Nalin & Kane Remix) [Zounds]
John '00' Fleming - Alpha 5 Pt.1 [React]
Push - Strange World (Original Mix) [Inferno]
Yahel & Eyal Barkan - Voyage (Original Mix) [In Trance We Trust]
Kamaya Painters - Endless Wave (Reversed Twister Remix) [Black Hole]
Fire & Ice - Lost Emotions 2001 (Original Mix) [Fourty-5]

lisätiedot - kuuntele
anthocyan

Posts: 1,511

#2 • • anthocyan Kohti valoa...
Juu kyl on niin hyvii settei ennenki ollu, et pitää imuttaa. *hihu* Sit vois kuunnella joku aamu duunimatkal *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#3 • • Equalizer Guest
Mä kyl tykkäsin tästä
villelope

Posts: 2,846

#4 • • villelope Lope of Lope & Kantola

GateWay, 18.5.2006 20:02:
Trancemaestrojen inspiroimana pistin nauhalle itselleni tärkeitä trancebiisejä 2000-luvun vaihteen molemmin puolin.


Nonni, kohta loppuu biisit kesken.

Thomasin ja OlliS:n settejä odotellaan vielä, ja saattaa muutama muukin laittaa lusikkansa mukaan soppaan.

GateWay, 18.5.2006 20:02:Yritin välttää ilmeisimmät hitit (ei oikein onnistunu) ja samalla yritin vähän kasata rakennettakin.


Pitää latailla ja kuunnella, niinkuin noi muutkin setit. Mukava että koitat pitää rakenteen kasassa.

Mut klasareita soitettaessa hittiputket on melko sekeä asia.
T3k

Posts: 1,221

#5 • • T3k semmonen
Tänään töissä muutaman kerran tuli kuunneltua ämpäri soittimesta ja johan maistui kyl tosi nokkelasti! *pepsodent*

Flesh = *sydän**sydän**plur**pihkassa* ...forever...
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
nyt alkaa mun mielest olee sitä oikeeta trancekläsärimeininkiä..eli hittikimara!!

--
-keep it hard-

scobl

Posts: 755

#7 • • scobl
Mahtava kokonaisuus, kiitos!

--
bred na net

asdf

Posts: 3,155

#9 • • asdf
Tracklist näyttää sen verran hyvältä että imuunhan tuo menee. *hihu*
AlexS

Posts: 1,389

#11 • • AlexS kummasetä
GateWay on ihana! Milloinkohan jamppaa kuullaan E-Suomessa? *pepsodent*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

akiapina

Posts: 2,729

#12 • • akiapina apinaki
Eihän tästä voi olla tykkäämättä :) Enemmän kiksu kuin oma vanhatrancesetti, mutta nä on näitä biisejä mihin ihastuin ensimmäiseksi trancessa joskus 2000-2001.

Eka biisi on aivan käsittämätön, Children taas ala-asteen ehdottomia helmiä, kuin myös Offshore. On se Children vaan niin kaunista leijuntaa <3

Kaks seuraavaa ovat vähän "modernimpia", joita oon myös soittanu itse. White Horsesia en oo ennen tietoisesti kuullut, mutta nyt tiedän nimenkin :) Kiva ysiysimäinen gatecrasher-kiksu *joo*

Sit palataankin takas vanhemman kuuloiseen tranceen, tätä kutsuisin jo vanhatranceks :) aivan saatanan kova ralli! Sit pari Oakey-klasaria, onhan nämä aika ihkuja, varsinkin Shinen vokaalit :D Heavens Earthilla palataankin sit takas tohon ysiysikiksuun, toimi ensimmäisellä kerralla ja toimii vieläkin. Tosta kun breikin jälkeen lähtee melodia täysillä ja hoilaus päälle niin ai että, kylmät väreet tulee <3 Ite tykkään soittaa näitä 99-tyylisiä kiksuja vähän reippaammalla temmolla, siinä 140-142, mut se oon vaan mä :)

Seuraava biisi on jotenkin outo tohon väliin, mut onhan sitä toisaalta hyvä rauhoitella välillä. Ja minkälainen biisi toi onkaan <3 Myös tota sanoisin vanhatranceks mun termeillä :) Alpha on aika kiva biletrance, tietyllä tavalla ärsyttävä melodia mutta toimii silti, kivaa narinasoundia. Strange Worldin originaalia en oo jostain kumman syystä kuullut ikinä, ja se on jotenkin laimea tohon 2000-päivitykseen verrattuna. Mutta oli tosi kiva kuulla tä vähän ilkeämpi versiokin, se hyvä näissä mixeissä on ollut että aina on tullut jotain uusia tuttavuuksia vastaan.

Loput kolme biisiä ovat itse asiassa juuri niitä jotka imaisivat mut tranceen noiden tieston 2000-2001 mix-cd:iden myötä. Voyage erityisesti on aivan huikea, toi melodia on vaan niin perhanan kaunis. Pitää kaivaa toi itsekin ja alkaa soittamaan, olinkin jo melkein unohtanut ton :o Endless wave on kanssa niitä biisejä joita voisi kuunnella ikuisesti, hollantisoundin parhaita <3 Vimpan biisin voimakas ja tunteellinen melodia jättää todella hyvän maun suuhun, ja kuten myös useasta tämän miksauksen biisistä, myös ja erityisesti tästä nousee iho kananlihalle. Vaikka Fire&Ice on tuottanut ihan käsittämätöntä huttua niin kyllähän näitä helmiä löytyy; tämä, Silent Cry, Forever Young, Out Of Darkness ja uusimmista Samoakin on varsin kiva.

Äänenlaatu on hyvä, tekniikka pääosin hyvää, rakennekin toimii, harmi sinänsä että miksaus on noin pitkä ettei mahdu cd:lle, mutta voisin pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja ostaa sen mp3-soittimen :o Kiitos tästä!
Gateway

Posts: 1,391

#13 • • Gateway Club Therapy

Aki A., 20.7.2006 12:17
Palautetta...



Teh ultimate palautepostaus, kiitos ja kumarrus :)

Tuosta Childrenistä sen verran että itelle just tämä orkkisversio on SE versio, ei se mitä radiot aina soittaa. Aika moni mulle jo kommentoinu tosta hitaasta temposta setissä mutta se onkin mun pahe :)
villelope

Posts: 2,846

#14 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Aki A., 20.7.2006 12:17:
Äänenlaatu on hyvä, tekniikka pääosin hyvää, rakennekin toimii, harmi sinänsä että miksaus on noin pitkä ettei mahdu cd:lle, mutta voisin pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja ostaa sen mp3-soittimen :o


Offtopic: Kyls tiedät minkä firman tuotteen ostat tai saat tuta mun ja Tuomaksen muilutuksen. *antihali*
akiapina

Posts: 2,729

#15 • • akiapina apinaki

LooPy, 20.7.2006 13:02:
---
Aki A., 20.7.2006 12:17:
Äänenlaatu on hyvä, tekniikka pääosin hyvää, rakennekin toimii, harmi sinänsä että miksaus on noin pitkä ettei mahdu cd:lle, mutta voisin pikkuhiljaa siirtyä nykyaikaan ja ostaa sen mp3-soittimen :o
---

Offtopic: Kyls tiedät minkä firman tuotteen ostat tai saat tuta mun ja Tuomaksen muilutuksen. *antihali*



Katoin vähän tota creativen 512mt-soitinta koska se oli anttilassa 69e, ja siinä on line-in. Anttilasta siks koska mulla on sinne 50e lahjakortti, mutta toi 19 euroakin on tässä talousahdingossa vähän liikaa :( Levyjä en silti ala myymään, mielummin syön vaikka nuudeleita ja hernekeittoa kaks viikkoa putkeen! :p