DJ Missiah - Missiah Impossible

47 posts, 3 pages, 11,177 views

Gateway

Posts: 1,391

#41 • • Gateway Club Therapy
Olipas kiva kuulla pitkästä aikaa tribaalihaussia, miksauksen rakenne oli passeli ja suunta selkeä - ei aina tarvi mennä kohti kovempaa menoa. Tässä oli myös hyvä osoitus siitä ettei aina tarvi olla vain sitä uusinta matskua miksauksessa että sen jaksaa kuunnella loppuun asti vaivatta. Miksaamisesta sen verran että hakihan se välillä mutta ei karannut missään vaiheessa, hyvää perustasoa. Pakko kyllä sanoa että hieman oli yllätys että nopeampi biitti on jäänyt pois, mua ei yllättäen haitannut ollenkaan :)
Lionel Tiger

Posts: 719

#42 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Progee progee enemmän progee.. hyvin mixailtu... kaikille jotakin..sopivasti teknahtava ja loppupään viidakot maistui kanssa... omaan makuun ehkä hiukka liika vokaalia..

propsit himaan*piis*
krispis

Posts: 1,020

#43 • • krispis Huhuu
mulle taas ne vokaalit oli just hyvä juttu *joo* kuunnellut jo läpipuhki moneen kertaan *tirsk*
Avatar
#44 • • astaroth Guest
maistui kyllä oikein hyvin *hihu*

pientä korjailua sieltä välillä kuului, mutta nuts to that, kun fiilis rullaa :)
finntendo

Posts: 156

#45 • • finntendo
Kyllä maistui ! Aerossa sitten *aplodit*
Avatar
#46 • • Edited cjet Guest
Mul on ollu ihan himmee tuska ja ongelma ku en koskaan saa ladattua tätä loppuun saakka.. Aina se köhäisee ekan 10min jälkeen ton yhteyden puikki jotenki kummasti. Ja nyt ku laitto ihan vaa "kuuntele" nii musa pätkäs yhtäkkiä niinku seinään vaa.. *eikä*

Mikähän mun koneessa on vikana? *grr*

//edit: Kannattais ruveta näemmä käyttämään enemmän IE:tä.. *hih* Nysse tulee.
hallucinogen

Posts: 8,190

#47 • • hallucinogen Edain
Vähän varauksella suhtauduin mutta uppos kuin häkä. Nyt vaan harmittaa, että ei oo tyhjiä cd-levyjä ja asema paskana :D

--
pikku-*possu*