Bilemestojen harvinaisuus Turussa

35 posts, 2 pages, 12,180 views

COBALT

Posts: 1,407

#21 • • COBALT akitaattori

pete s, 9.3.2006 23:25:
ei tohon pysty enää mitään lisämään. oon täysin samaa mieltä jussin kanssa.



Niin se vaan on monesti muuallakin! Jengi on aina winettämässä forumeilla jostain kybän tiketistä! En voi rahoillani rehennellä ku sitä eijoo enempää ku muillakaan, mut jos ei o valmis maksamaan hyvin järjestetystä kemuista artisteineen tollasta summaa, ni voi vaikka alkaa pelaan shakkia tai nypläämään pitsiä!
Tää on nähty niin monta kertaa ja kauan!
Nyt mä sanon SEN: "Olkaa hitossa kiitollisia siitä, mitä esim JussiS + MUUT väsää, koska muuten eijoo sitäkään"...!!!

*Tulihan-avaduttua-konjamiinihöyryissäni-hymiö-tähän!*

PEACE!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Dzad

Posts: 353

#22 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Hmmh. En mä luule, että kukaan täällä vain valittaa haluaa. Yritämme vain pieniä ehdotuksia esiin tuoda, niin että bilejärjestäjät tietävät mitä ihmiset haluavat. Tieto itsessään on jo arvokas voimavara. *ding*

Vaikken itse paljon Finrg-polkasta tai progetrancesta tykkää, olen kuitenkin sitä mieltä että Choon ja Violenz ovat molemmat olleet hyvin onnistuneita bileitä, myös järjestämisen suhteen. Choon sopii muuten erittäin hyvin Klubiin. Mutta kun on kunnon hard house, techno, trance/hard trance-bileet isommalla tanssilattialla (kuin S-osis&TVO) varustettu paikka voisi joskus olla ihan kiva juttu. Ja Kåren on kyllä suht.koht. sopiva paikka myös pienempien bileitten osalta kuin vain House Nation tms. Päähuone on sopivan iso eiikä muita huoneita tarvitse käyttää.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Sphyxia

Posts: 3,308

#23 • • Sphyxia Maracujá!
Tästä keskustelusta käy erinomaisen hyvin ilmi mm. kaupunkien väliset erot/erilaisuudet tämän asian suhteen. Esim. Vaasassa nk. "sekalinja"-bileillä on pitkät perinteet. Nitku vs. ukhh/tms. saman katon alla samana iltana - nemas problemas. Jengi tulee, jengi tykkää.
John

Posts: 1,384

#24 • • Edited John Lauma
Jussi kiteytti asian erittäin hyvin. Itse en ole uskaltanut edes yrittää järjestää mitään, kun tiedän miten nihkeetä jengi loppujen lopuksi on: jos bileet eivät ole ydinkeskustassa, paikka on käytännössä tyhjä, ja jos ei soi polkka niin 90% niistäkin ketä tulis kauppatoria pidemmälle jää pois.*uuh* Onhan se kiva että jengillä on kivaa, mutta köyhänä opiskelijana ei viittis viimeisiä makaronirahoja laittaa siihen että saa katsella tyhjää tanssilattiaa...

Mutta laitetaan korvan taakse: kesä + puisto tai biitsi + house/proge/kiksu. Ei lupauksia, mutta vois sitä koittaa.*hihu*

Edit: kyyninen lisäys... kymppi lipusta on aivan liikaa, mutta silti on varaa vetää niitä laittomia päihteitä viidenkympin edestä. Prioriteetteja, rakkaat kanssareivaajat, prioriteetteja.

--
Fancy some cheese, Gromit?

Anny

Posts: 666

#25 • • Anny Hurricane-Munster

John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*



Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Nega

Posts: 851

#26 • • Nega Mental, Progress

Anny, 10.3.2006 07:40:
---
John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*
---
Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..



ex. Sali82? Siellä piti viime kesänä jotain järjestää, mutta se myytiin muistaakseni jollekin uskonlahkolle juuri kun alettiin hoitaa asiaa eteenpäin.. :)
Olis ollut kyllä mahtavat tilat siellä.
Anny

Posts: 666

#27 • • Anny Hurricane-Munster

negatiivi, 10.3.2006 08:29:
---
Anny, 10.3.2006 07:40:
---
John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*
---
Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..

---


ex. Sali82? Siellä piti viime kesänä jotain järjestää, mutta se myytiin muistaakseni jollekin uskonlahkolle juuri kun alettiin hoitaa asiaa eteenpäin.. :)
Olis ollut kyllä mahtavat tilat siellä.



Sillan toisella puolella, sellainen valkoinen aika isohko "laitos" ihan joen rannalla. *hihu*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

John

Posts: 1,384

#28 • • John Lauma

Anny, 10.3.2006 07:40:
---
John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*

---


Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..


Juuripa se. Vai että taiteilijapajoja... Damn hippies!*grr**vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

johnnytys

Posts: 489

#29 • • johnnytys idän pikajuna
mulle on ainakin yks ja sama missä ne bileet on!!
kunhan siellä soi hyvä musa*tanssittel**slurps*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

LunarDust

Posts: 149

#30 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!

JussiS, 9.3.2006 23:03:



Täytyy sanoa että tässä topicis ei mitenkään ollut tarkoitus valittaa vaan hakea tietoa teiltä jolla on monen vuoden kokemusta turusta, ja turun mestoilta.

Kuulosta siltä että tällainen topici on ollut esillä ennemin. Mut mistähän sen tietäis kun olen ulkomaalainen, asunut vasta 7 kk. Turussa.

Tämä ehdotus että jossain satama varastossa pitäisi bileet oli vaan ehdotus että muutkin alkaisi "brainstormaamaan". Jussi sä saat kyllä minulta isot kiitokset että vielä jaksat järkätä bileitä vaikka jengi pettää.

En ymmärä miksi näköjään moniille se 10 hinta on liian korkea. Näytää ehkä silta että jengi turussa ei o tarpeeksi innostunut tansibileisin. Eri oli se meininki tukholmassa. sielä maksoin kysymätta noin 10-15 vaikka ei tiedä kuka soittaa, ja se oli vielä jossain synkässä metsässä pienessä mökissä. Yllätyksen kyl sielä sai kun eräs Mark Sinclair oli paikalla soittamas. paikalla oli ehkä 120-180 henkeä. Bileissä on käyty vaikka on ollut kireä pakkanen ja pitkä makta paikalle.
Tukholma vs. Turku on muuten houno vertaus koska niillä on niin iso ero muutenkin ja ei oikestaan kuulu juttuun, mutta olis kiva jos jengi innostuisi täälä. miten sais turun reivarit niin sanottu "heräämään"? mun mielestä turun jengi on jotenkin laiska, kun ei kyllä pysty mennä bileisin ilman alkoholia tai että niiden on pakko olla keskustassa.
Seb

Posts: 377

#31 • • Seb



Edit: kyyninen lisäys... kymppi lipusta on aivan liikaa, mutta silti on varaa vetää niitä laittomia päihteitä viidenkympin edestä. Prioriteetteja, rakkaat kanssareivaajat, prioriteetteja.



Nuff said!
lank

Posts: 2,164

#32 • • lank www.djlank.com

negatiivi, 10.3.2006 08:29:
---
Anny, 10.3.2006 07:40:
---
John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*
---
Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..

---


ex. Sali82? Siellä piti viime kesänä jotain järjestää, mutta se myytiin muistaakseni jollekin uskonlahkolle juuri kun alettiin hoitaa asiaa eteenpäin.. :)
Olis ollut kyllä mahtavat tilat siellä.



Sano niille et soitetaan sielukasta housea niin johan lohkee tilat *ding*
Dementation

Posts: 2,892

#33 • • Edited Dementation wednesday?

Seb, 16.3.2006 16:15:
---
Edit: kyyninen lisäys... kymppi lipusta on aivan liikaa, mutta silti on varaa vetää niitä laittomia päihteitä viidenkympin edestä. Prioriteetteja, rakkaat kanssareivaajat, prioriteetteja.
---
Nuff said!



No se kaks drinkkiä vähemmän naamaan ja ne rahat lippurahastoon, niin ei ollutkaan kallista...
Tai sit vaan tylysti joka drinkkiin euro lisää hintaa järjestäjän puolesta, niin tulee sitä rahaa jostain puolelta...

Ei mut kaiken kaikkiaan, ei voi käsittää oikeasti... Mä lähden helposti bileisiin kotkasta helsinkiin tms, ja maksan helposti bileisiin vaikka 20 euroakin jos on oletettavissa että bileet on hyvät... Niin myös turun seudulla sillon kun siellä asuin, kävin myös bileissä jotka ei ehkä ollut ihan omaa musamakua... Koska yleensä aina tykkäs edes jostain ja ainakin näki uusia ihmisiä ja vanhoja tuttuja...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

supertony

Posts: 897

#34 • • Edited supertony Code Red

pete s, 9.3.2006 23:25:
ei tohon pysty enää mitään lisämään. oon täysin samaa mieltä jussin kanssa.



...joo, eli aika pitkän linjan kulkijana voin myös vahvistaa Jussin sanat. Kyllä täällä haastetta riittää kylliksi onnistuneiden bile-iltojen kyhäilemiseen *joo*

Mutta toisaalta, jos kaikki kemut olisivat hyviä, niin mahtaisiko sekään pidemmän päälle olla mikään hyvä homma *vink*

Visioita olisi vaikka kuinka. Mestat vaan puuttuu. *ding*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

supertony

Posts: 897

#35 • • supertony Code Red

lank, 17.3.2006 17:02:
---
negatiivi, 10.3.2006 08:29:
---
Anny, 10.3.2006 07:40:
---
John, 9.3.2006 16:12:
Joku vanha varastohalli olis todellakin helmi, itse oon Tuomaansillan vieressä olevaa valkoista vanhaa rakennusta kuolannut jo pari-kolme vuotta.*joo*
---
Tarkotatko sitä mikä jää vasemmalle Turusta tullessa? Siellähän joskus kymmenisen vuotta sitten järjestettiinkin laittomia bileitä, ainakin yksissä muistan käyneeni ja ellen ihan väärin muista nyt siellä on jotain taiteilioiden pajoja..

---


ex. Sali82? Siellä piti viime kesänä jotain järjestää, mutta se myytiin muistaakseni jollekin uskonlahkolle juuri kun alettiin hoitaa asiaa eteenpäin.. :)
Olis ollut kyllä mahtavat tilat siellä.

---


Sano niille et soitetaan sielukasta housea niin johan lohkee tilat *ding*



WORD *hihu*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...