Galrav - Da Lucifer (drum n bass)

29 posts, 2 pages, 9,093 views

Viper

Posts: 187

#21 • • Viper TEAM Kyntäjät
Hyvää settii! Kolahti varsinkin kohdissa The Upbeats-Oiled Up ja vika Evol Intent-Street Knowledge *plur*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

elysion

Posts: 1,036

#22 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Tracklisti näyttää aika herkulliselta. Pitääpä laittaa kuunteluun.

Alotusbiisiä oon itekkin harkinnu käyttää setin alussa. Aika jees biisi semmosseen :).

Noh, mutta enemmän kommentteja kunhan saan tän kuunneltua läpi.
elysion

Posts: 1,036

#23 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Huh!
Olipas tiukat murinat biiseissä. Eka vaihto oli kyllä aivan uskomattoman helmi. Tosin toi pack of wolves ois voinu soida vähän pidempääkin siinä taustalla. Toi Final Reckoning - A thousand worlds --> Pendulum - Terminal vaihto toimi kyl kans aika kivasti!

Vähän kuulosti siltä, että parit biisit pääs yllättämään tossa kun olit vaihtoa tekemässä. Aika yleistä noitten junkkabiisien miksauksessa. Ei oikeen voi tehdä hirveen pitkiä vaihtoja jos lähtee miksaamaan toista levyä ihan alusta. Tais olla tollanen sen enempää suunnittelematta kerralla purkkiin nauhotus?

Galrav, 17.1.2006 09:18:
Mut omasta mielestä välillä rankatkin pystyvaihdot on helvetin hyviä, varsinkin junkassa. Toi vaihto nyt ei ollu kyl setin paras..



Totta. Itte ei oo tullu junkassa hirveesti vedettyä noita pystyvaihtoja, mutta rankemmissa breikeissä ne kyllä toimii pirun kivasti :). Varsinkin jos biisien saundi on melko samanlainen. Tossa yhdessä vaihdossa oli kans ihan kivasti onnistunu toi miksaus tollasessa kohdassa missä ei ollu biittiä kummassakaan biisissä. Oisko nyt ollu sit toi Noisia - Concussion --> Resonant Evil - Number of the beast vaihto. Hyvä tollanen nostatus, varsinkin kun biisien melodiat sopi yhteen melko hyvin.

Ihan hyvä setti. Toimis mulle livenä loistavasti. Himassa kuunnellessa noi parit epäonnistuneet vaihdot vähän kuitenkin häiritsee.
display23

Posts: 3,069

#24 • • Edited display23

elysion:., 21.1.2006 19:45:

Vähän kuulosti siltä, että parit biisit pääs yllättämään tossa kun olit vaihtoa tekemässä. Aika yleistä noitten junkkabiisien miksauksessa. Ei oikeen voi tehdä hirveen pitkiä vaihtoja jos lähtee miksaamaan toista levyä ihan alusta. Tais olla tollanen sen enempää suunnittelematta kerralla purkkiin nauhotus?



jessöör..
onhan se noin, meitsi tota junkkaa oo paljoa viel edes soitellu. Tosiaan tässä on suurin osa levyistä mitä meitsil edes on. Päätyyli mitäs soittelen kuitenkin on aika erilaista ;)
Eli eka junkka setti jota oon duunannu.

Omaan korvaan oli oikeestaan kaks vaihtoa joista en dikannu, mutta kokonaisuus skulas kuitenkin omast mielestä.

Kiitsat kommentista.
elysion

Posts: 1,036

#25 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Galrav, 21.1.2006 20:03:
jessöör..
onhan se noin, meitsi tota junkkaa oo paljoa viel edes soitellu. Tosiaan tässä on suurin osa levyistä mitä meitsil edes on. Päätyyli mitäs soittelen kuitenkin on aika erilaista ;)
Eli eka junkka setti jota oon duunannu.

Omaan korvaan oli oikeestaan kaks vaihtoa joista en dikannu, mutta kokonaisuus skulas kuitenkin omast mielestä.

Kiitsat kommentista.



Ei kyllä laisinkaan hassumpi eka junkkamixi! Eipä tossa tosiaan tainnu olla muuta kun noi pari vaihtoa jotka meni varsinaisesti pieleen. Hyvin toimi noi biisitkin tossa järjestyksessä, eli sopivasti rankkeni loppua kohden.
hrdkvr

Posts: 3,929

#26 • • hrdkvr KURGO
noniin pääsin kuuntelee vihdoin..

biisithän on tällaisia jokamiehen HYVIÄ kappaleita..
suht helppoja pureskella kaikkien..

viel olis miksaustekniikassa hiomista..
alun vaihdot oli vähän ghey..

pitäis väh laskee biittei et jos o tekemässä vaihdon suoraan suvantoon niin et se sit stemmais kans :D

joo mä tiedän.. nää nyky junkka biisit on niin hemmetin taiteellisesti tehny et ei niit erkkikään nykyään enää beat miksaa.. mut vois sitä selektioo asvattaa kuitenkin niin et edes jonkun biisin pistäis päällekkäin.. olis tos ollu pari paikkaa mahdollisia.. mut se olis vaatinut nopeet kädet..

viihdyttävä setti kyl ..varsinkin loppuun kohdin pääästiin niihin meikäläisen sydäntä lähinnä oleviin svääreihin vaaaars pari viimosta.. police state ep *sydän*

8

--
-keep it hard-

Rocca

Posts: 3,064

#27 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Toimii *plur* ja varsinki viiminen piisi... nopeeta, kuollettavaa narina mörinä yhdistelmää loistavilla speakeilla... more like this *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

tobo

Posts: 76

#28 • • tobo streethustla
noni täältäki päi junkkamixtape, katotaas,
tracklist ainaki kikkaa äässiä ja miksauskin kuulosti mun mielest hyvältä nyt muutamaa kämmiä lukuunottamatta, nii et bigup*piis*
Snaggo

Posts: 1,147

#29 • • Snaggo ;__;
Olen huomannut kuuntelevani tätä miksausta paljon viime aikoina, hyvää tavaraa! six six six....

--
bojoing.