Mark Spoon on kuollut.

51 posts, 3 pages, 18,535 views

Beliar

Posts: 1,361

#41 • • Beliar

Lauri, 12.1.2006 10:10:
Jep, edellinen vastaava lienee Tony de Vit...



...ja sitä edellinen oli Kekkonen ;)

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Caro²

Posts: 5,301

#42 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Se on harmillista kun lusikan nurkkaan heitti hän. Lainaten tuntemattoman #klubitus -laisen ajattelijan sanoja: "There is no spoon..." *uuh*
evvk

Posts: 1,918

#43 • • evvk
R.I.P
Unik

Posts: 4,117

#44 • • Edited Unik
Yks sekavimmista ja huonoimmista seteistä mitä olen viimeisen 17v aikana kuullut on kyllä herran keikka muutama vuosi sitten Nosturissa. Charly taisi olla Mr Spoon:in paras ystävä valitettavasti.
Tuottajana herra oli kyllä mukana luomassa muutamia klassikkoja kuten esim. stella ja follow me.
R.I.P.
Zapa

Posts: 1,393

#45 • • Zapa Mr Wrangler
Ibizalla joku 4 v. sitten piti olla hänen dj-settinsä, näin kyllä kun mies oli paikalla mutta sen verran out of this world ettei kyennyt levareiden taakse...
evvk

Posts: 1,918

#46 • • evvk
Veivinsä heitti enkä edes tunne miestä. Joskus oon kuulu nimen muta yhtään hänen settiä en ole kuullut.
Dasjonna

Posts: 612

#47 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -


The Age of Love == Bruno Sanchioni and Guieppe Cherchia

...Jam & Spoonin remix oli se mikä teki biisistä hitin.



Jees, näinpä. Ite vaan saan parhaat Jam & Spoon-fiilikset tosta biisistä, juurikin siksi kaivoin ton esille, koska ne teki veisusta tunnetun. Wrecked Anglen näkemyshän on oikeestaan remix remiksistä. Sekoittelun aatelia *iloinen*

Et näin.

Jam & Spoon - Tripomatic Fairytales-levy on äijien omasta matskusta parasta, jos nyt sitten sen verta mainitsen. Peace!
JR Ewing

Posts: 985

#48 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
oivoi *nyyh*
Android

Posts: 3,908

#49 • • Edited Android
Itse muistan Mark Spoonin ehkä maailmankaikkeuden surkeimmasta setistä Nosturissa 2003.
ilad

Posts: 1

#50 • • ilad
20 v housee kuunnelleena voisin kehua age of loven kuuluvan kärki kymmenikköön ever.
Pitää varmaan laittaa lätty soimaan äijän muistksi.
Avatar
#51 • • ALIEN Guest

Android, 14.1.2006 15:42:
Itse muistan Mark Spoonin ehkä maailmankaikkeuden surkeimmasta setistä Nosturissa 2003.



joo tää kyseinen setti oli lähes samanlainen, kuin yks aikaisempi about vuoden takaa mitä kuuntelin joskus.. paska deejii.