Pluto -The Dance Empire-

70 posts, 4 pages, 14,630 views

UnityF

Posts: 15,721

#61 • • UnityF joo just se
Niin... piti vielä kirjoittaa..Actos dei soitti jälleen kerran todella hyvän setin!!!*sydän* Myös efo soitti todella hyvän setin vaikka en jaxannutkaan tanssia sitä loppuun.. Hallmark vei niin paljon energiaa...
Harmittaa että Neon joutu lopettaa aikasemmin....*hmph*

Mut kiitos todella kaikille tutuille oli todella hauskaa!!!!
ootte ihkuja! *plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#62 • • Jussi Soro choon!
mää:

tollanen tutkiminen ovella ei oo niin ihan laillistakaan...


En ollut paikalla, eli en tiedä mitä on tapahtunut, mutta tutkiminen on kuitenkin laillista. Ravintola saa valita itse asiakkaansa, jolloin sinun täytyy suostua tarkastukseen jos haluat päästä sisälle. Väkisin sinua EI saa tarkastaa (kuin poliisi), vaan kaikki tapahtuu sinun suostumuksellasi.
Avatar
#63 • • Taika Guest
Hallut painoi pahasti jaloissa (ja päässä*blush*), sit vielä iski flunssa pöpö takavasemmalta ja jouduin lähtemään bileistä ihan liian aikaisin..*uuh* Jotenkin musta tuntui siltä et tarkastukset latisti ihmisten tunnelmaa tai no..Mut Unity(f):lle kiitos ihkuilu seurasta, on se hyvä että jotkut on täydellisiä..*vink**plur* Ja hae Frogi heti kotiin et eläintarha voi kokoontua taas..*hih*

Mut Vanhalle..Ei kiitos vähään aikaan..
Avatar
#64 • • yana Guest
hukkasin glowstikkini :(

*surku*
UnityF

Posts: 15,721

#65 • • UnityF joo just se
Taika:

Mut Unity(f):lle kiitos ihkuilu seurasta, on se hyvä että jotkut on täydellisiä..*vink**plur* Ja hae Frogi heti kotiin et eläintarha voi kokoontua taas..*hih*.



Frogi on Hennan luona lepäämässä mut kyllä se tulee mukaan taas heti seuraaviin bileisiin....*nauraa*
Joten eläintarha iskee jälleen...*vink*
Avatar
#66 • • tuntematon Guest
JussiS:

mää:tollanen tutkiminen ovella ei oo niin ihan laillistakaan...
En ollut paikalla, eli en tiedä mitä on tapahtunut, mutta tutkiminen on kuitenkin laillista. Ravintola saa valita itse asiakkaansa, jolloin sinun täytyy suostua tarkastukseen jos haluat päästä sisälle. Väkisin sinua EI saa tarkastaa (kuin poliisi), vaan kaikki tapahtuu sinun suostumuksellasi.



en ollut paikalla niin en tiiä miten se meni mutta ei kait ne niin ollut lupia kysellyt vaan tarkistanut. vois ilmottaa ovella jossain lapussa jo, että näin tullaan tekemään.
super-enkuli

Posts: 1,521

#67 • • super-enkuli
Ei ravintolan ole pakko ilmoittaa kyseisestä asiasta ovella, vaan ne voivat tarkistaa sut jos haluavat. Laukkuja ei saa tarkistaa ilman lupaa, mutta jos et anna laukkua tarkistettavaksi niin sua voidaan kieltää tulemasta ravintolaan. Hankala homma. *suru*

Mun laukkua nyt ei kovin tarkkaan katottu, mut itse ilomielin esittelin laukkuni sisällön...*hih*...

Kivat bileet, hyvä fiilis etc...

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#68 • • ¨Ninsku Guest
ottiko kukaan kuvia...?? Olis kiva nähä.. ois jotain muistoja...

Muuten, näkikö kukaan sillo bileitten alus ku ne tyypit pyöritti niit juttui... Tietääks kukaan mistä niistä pyöritysjutuist sais tietoo...?

Olispa jo vappu...*plur*
Avatar
#69 • • ikj Guest
¨Ninsku:

Muuten, näkikö kukaan sillo bileitten alus ku ne tyypit pyöritti niit juttui... Tietääks kukaan mistä niistä pyöritysjutuist sais tietoo...?



ne pyörittämis jutut on vaan glowstickejä narun päässä...
Howdy

Posts: 7,955

#70 • • Howdy Oldie
En tiedä ... mun mielestä ne plutot nyt ei niin ihmeelliset olleet ... vai olinko kenties liian sidukoissa *ding*

--
Käpy vailla vertaa