Loose Grip - Turbulence (breiksahtavaa trancea)

5 posts, 1 page, 1,586 views

La Petite

Posts: 1,160

#2 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Herra taiteilijan toivomaa rakentavaa kritiikkiä, S'il vous plaît:

Alku hieman mietitytti, ehkä mun makuun liian "kolkko" -saundi, toisaalta tajusin et tää olis varmaan kiva miksata kun alussa on lähinnä vaan biittiä...

Melodia oli mukava, jotkut efektit toivat mieleeni ikivanhan kestosuosikkini "Silkkitien"-tunnarin.

Mut mä kyl tsennasin sen mitä toi "turbulence" tossa merkkas [iso]ehkä[/iso]..

...Biisi on vaihteleva, vähän niinkuin just lento, jossa on matkalla turbulenssia *hihu* ...aloinpas runolliseks...

Tässä oli kyl niin paljon juttuja et olis saanut jopa kaks biisiä, vähän rankemman ja sit kiksumman?

Ja tekijä on kyl kehittynyt, tää poikkes aika paljonkin Loose Gripin aiemmista, silti tämäkin on sellainen "Feel Good" -biisi niinkuin edellisetkin. *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#3 • • Joe Le Bon Guest
Tää oli kyllä varsin mielenkiintoinen ralli! Tippuu kategoriaan enpä ole vastaavaa ennen kuullut, eli nyt on löytynyt persoonallinen soundi. Keep it up!
LoFi

Posts: 726

#4 • • LoFi
Vähän enemmän potkua vois tonne alapäähän saada.. Välillä on kanssa pientä sekamelskaa - vois vähän selkiyttää tota miksaamalla hiukan lisää.

Muuten kyllä ihan hauska tsipale *hymy* Sai mut hyvälle fiilikselle, en tätä kyllä luultavasti soittelis mut kotikuuntelu demoihin jää *piis*
Tomppa_

Posts: 46

#5 • • Tomppa_
Hyvää fiilistelymusaa tää on! Sopii mun mielestä alkuillan musaksi hyvin. Itse kuuntelin just versio 2:n eli alapäähän oli saatu lisää potkua ja kuulosti kyllä hyvältä eikä miltään tusinakamalta.