Valokuvauskilpailu; Vanha #12 (äänestystulokset)

56 posts, 3 pages, 22,850 views

Caro²

Posts: 5,301

#41 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
kahtotaas mitä virallinen laskija toteaa. Ite sain tasapelin kahdelle kuvalle *hihu*
siveys

Posts: 2,492

#42 • • Edited siveys lovely
Code:
Tulokset numeron mukaan: 1 zet : 10 2 fyraett : 43 3 Iso D Isoin M : 8 4 Imperial : 0 5 blender : 11 6 sapeli : 20 7 nacu : 20 8 solena : 0 9 meow : 14 10 boy-cut : 23 11 Caro² : 43 12 freja : 19 13 efo : 4 14 Epailija : 0 15 Verano : 7 Tulokset sijan mukaan: 2 fyraett : 43 11 Caro² : 43 10 boy-cut : 23 6 sapeli : 20 7 nacu : 20 12 freja : 19 9 meow : 14 5 blender : 11 1 zet : 10 3 Iso D Isoin M : 8 15 Verano : 7 13 efo : 4 4 Imperial : 0 8 solena : 0 14 Epailija : 0

Historian ensimmäinen tasapeli! Edellisen kisan voittaja päättäköön mitä tehdään!

Tässä vielä tarkistettavaksi, että syötin tiedot topicista koneelle oikein:
Code:
# sivu 1 [5,12,7], [3,9,5], [1,12,6], [11,13,15], [11,2,12], [12,11,2], [2,10,7], [11,15,13], [2,15,1], [11,12,7], [2,11,7], [2,11,10], [11,7,2], [6,2,12], [6,11,1], [7,3,15], [11,10,6], [2,11,1], # sivu 2 [10,9,3], [7,12,2], [7,11,9], [6,2,10], [6,7,3], [11,10,7], [2,6,1], [2,10,1], [12,1,11], [2,7,12], [9,11,2], [2,6,5], [11,12,5], [10,9,5], [2,11,10], [10,9,3], [5,9,13], [2,11,15], # sivu 3 [10,6,5],
[ Edit: Veranon pisteet lisätty - Antti kädettää ]
Epailija

Posts: 5,636

#43 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Olo on kuin kotiutuspäivänä. :D Pitää sitten sen verran defensiiviseksi heittäytyä, että en tosiaan lainkaan muistanut, että yksi hesarikuva oli jo otettu. Olisi voinut jäädä oma, viime tingassa otettu, kuva postaamatta, jos olisin muistanut. Samanlaisesta kohteesta huolimatta idea ei ollut kuvissa sama, joten sinällään ei ollut lainkaan ikävä sattuma.

Edit: Niin ja onnea voittajille. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kilobitti

Posts: 2,419

#44 • • kilobitti 1-2-3 techno
tasan meni minullakin, eiköhän voida siis todeta tulos todelliseksi. Tästä voi ladata excel-tiedoston jossa pisteet.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fyrisch

Posts: 4,525

#45 • • Fyrisch
Kiitos kaikille ketkä äänesti!

Oli mukavaa ekaa kertaa voittaa ja viel historiallisesti..

Onnea myös Caro² ja boy-cut ! *aplodit*
kilobitti

Posts: 2,419

#46 • • kilobitti 1-2-3 techno
Päätin palata tiedon alkulähteille, ja kysyä #klubituksen botilta: ei löydy bileitä. Toiseksi paras vaihtoehto, oraakkeli, vastasi:

Sinä kysyit:

Kumpi voittaa, Caro^2 vai Fyraett?

Oraakkeli vastasi:

Jälkimmäinen, ei epäilystäkään.

_________________________________

Paljon onnea Caro^2 ja Fyraett, meille olette molemmat voittajia*piis**nauru*
Mut tällä kertaa Fyraett päättää seuraavan aiheen*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Caro²

Posts: 5,301

#47 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kolmas kerta toden sanoo *hihu*

Fyraett arponee aiheen.. jospa vaikka sais itelleen kameran seuraavaan kisaan.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin oma kuva on napattu Hallan satamasta kotkasta. Kyseessä on "tänne ei saa tulla"-alue, ja vartija melkein ruttasi kuvassa olevan tölkin heti kuvan ottamisen jälkeen. Avautui hetken, ja antoi jatkaa kuvan ottamisia.

Mukana oli muitakin vanhoja tölkkejä, Koffin 3 (punanen), Lahden erikois (vihreä ja sininen), Amiraali, Lahden Sininen, Lapin kulta, jne. Tuo nyt tuntui istuvan parhaiten maisemaan. Muita en edes kokeillut. Kamerana oli Ixus40 ja makrolla kuvattu maassa makaillen :) Erilaisia otoksia tuli tuosta kohdasta muistaakseni 15. Ja eri kohteita kuvasin päivän aikana kaksi. Tuo jälkimmäinen.
Verano

Posts: 4,649

#48 • • Verano Merituuli

siveys, 30.9.2005 00:42:
[ Edit: Veranon pisteet lisätty - Antti kädettää ]



*whaat*

Kiitoksia niille muutamille kuvaani äänestäneille *hymy* Vedän tuloksista sen johtopäätöksen, että kuvauskohde ei ollut tarpeeksi vanha. Muuta selitystä en huonolle menestykselleni keksi *ding*
kilobitti

Posts: 2,419

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno

Verano, 30.9.2005 11:08:
Vedän tuloksista sen johtopäätöksen, että kuvauskohde ei ollut tarpeeksi vanha. Muuta selitystä en huonolle menestykselleni keksi *ding*



Sitä mieltä esim. mä olin, en saanut siitä sitä vanhaa fiilistä. Kuva oli hieno*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Verano

Posts: 4,649

#50 • • Verano Merituuli

kilobitti, 30.9.2005 11:12:
Sitä mieltä esim. mä olin, en saanut siitä sitä vanhaa fiilistä. Kuva oli hieno*joo*



Jos oli tarkoitus, että vanhin kuvauskohde voittaa, niin silloin tuon kiven olisi pitänyt voittaa (btw, tykkäsin siitä kuvasta).

Mielestäni esim. Epailijan "yesterdays news" -idea oli hyvä.
Mutta täytyy jatkaa yrittämistä *hihu*
kilobitti

Posts: 2,419

#51 • • kilobitti 1-2-3 techno

Verano, 30.9.2005 11:21:
Jos oli tarkoitus, että vanhin kuvauskohde voittaa, niin silloin tuon kiven olisi pitänyt voittaa (btw, tykkäsin siitä kuvasta).



Vanha ei ole yhtäkuin vanhin, itse hain niistä tiettyä "fiilistä". Jokainen tietty tulkitsee miten lystää.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Epailija

Posts: 5,636

#52 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Verano, 30.9.2005 11:21:
Mielestäni esim. Epailijan "yesterdays news" -idea oli hyvä.
Mutta täytyy jatkaa yrittämistä *hihu*



Tänk juu. ^^ Siinä tosiaan oli ideana se, että uutisista tulee nopeasti "vanhasia", vaikka itse lehti ei varsinaisesti vanha olisikaan. Vanhasen nimen esiintyminen yhdessä artikkelissa oli sekoitus huonoa vitsiä ja vihjettä. =) Kuvauksellisesti tuo ei tosiaan ollut mitenkään vaikuttava, vaikka onnistuikin odotuksia paremmin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Caro²

Posts: 5,301

#53 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Verano, 30.9.2005 11:21:
---
kilobitti, 30.9.2005 11:12:
Sitä mieltä esim. mä olin, en saanut siitä sitä vanhaa fiilistä. Kuva oli hieno*joo*

---
Jos oli tarkoitus, että vanhin kuvauskohde voittaa, niin silloin tuon kiven olisi pitänyt voittaa (btw, tykkäsin siitä kuvasta).


Aiheellisessa valokuvakilpailussa on yleensä annettava tietty painoarvo aiheen omaksumiselle. esm "luonto"-aiheeseen ei välttämättä kuvata tietokonetta jne. Mutta aiheen ymmärtäminen on aina jokaisen kuvaajan oma henkilökohtainen prosessi. Tietty, sitä se on katsojallakin. Kuitenkin näissäkin, vaikkakin hyvin leikkimielisessä kilpailussa, on ensisijaisesti käsittääkseni aiheena valokuvaus, ei pelkästään hyvä idea. Hyvä idea tarvii valitettavan usein myös hyvän toteutuksen.
siveys

Posts: 2,492

#54 • • siveys lovely

Verano, 30.9.2005 11:08:
Kiitoksia niille muutamille kuvaani äänestäneille *hymy* Vedän tuloksista sen johtopäätöksen, että kuvauskohde ei ollut tarpeeksi vanha. Muuta selitystä en huonolle menestykselleni keksi *ding*


Omasta puolestani voin sanoa, että kun minä katselin kuvaasi niin eka mieleen pulpahtanut asia oli, että minä miellän puun lehden "vanhaksi" käytännössä vasta sitten kun uudet lehdet on jo puhkeamassa ja on jotain johon verrata. Tämän fiiliksen pohjalta jätin muuten hyvältä näyttäneen kuvasi kärkikolmikon ulkopuolelle.
littlebig

Posts: 753

#55 • • littlebig aaat-chi kung
eikös kilpailussa jossa on tasapeli lasketa kumpi on saanut enemmän ykkös sijoja ja määritetä sillä tavalla voittaja?
olenko jo myöhässä tuon kommentin kanssa?

[iso]kiitos kaikille äänestäjille[/iso]

oli aikamoinen puuha saada kuvasta selkeätä sillä aika on syönyt rannekkeen tekstin melkein näkymättömäksi, kuvassa se on paremmin näkyvissä kuin oikeasti
ps. meinasin kysyä äidiltäni missä on napanuorani mutta en usko että täällä kukaan ois tajunnut mikä sellainen kuiva ruskea käppänä on...

Onnea voittajille, molemmille!! *aplodit*

--
straight ______

gay ^______^

kilobitti

Posts: 2,419

#56 • • kilobitti 1-2-3 techno
kiitos kaikille osallistuneille ja äänestäneille*joo*

Olen suht tyytyväinen siihen, miten jengi käsitti annetun aiheen. Kuvia oli erilaisia, ja lähestymistapoja monia. Hienoinen pettymys tulee siitä, että olin toivonut että joku olis saanut näpsästyä kuvan mummostaan tai vaaristaan, vanhan ihmisen kädestä tai rypistyneestä silmäkulmasta. Hyvä syy käydä vanhainkodissa tms*vink*

Seuraavaa kilpailua odotellen, ehkä minäkin ehdin siihen mukaan*hih*


boy-cut, 30.9.2005 17:49:
olenko jo myöhässä tuon kommentin kanssa?



Vähän joo, tuossa olis kaks sivua keskustelua aiheesta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993