<< Planedo - RainForest 07:08 (Preview) >>

5 posts, 1 page, 1,283 views

Lumpy

Posts: 873

#2 • • Edited Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Tää on kyl varsin toimivaa materiaalia. Erityis propsit v***n hyvästä baselinesta. On kyl muhkeen kuuloinen, kun lisää vähän bassoa vahvistimesta. Elikkäs alapäätä vielä vähän esille. *aplodit* 3:40 alkava liidisaundi myöskään ei ihan istu mun korvaan, muuten ei kyl oo valittamista. Loistavaa!*nauru*
akir0

Posts: 2,554

#3 • • akir0 idleRPG champion 2009
Alku vei vähä progesuuntaan noine rummutteluineen, mut sitte lähtikin aika nopeasti liikkelle.

Nostatus ennen tota 3:40 liidiä oli mainio, mut itse liidi ei kyllä mullekkaan oikein lähtenyt, ennemmin kuunteli tota taustaa :)

Mut muuten kyl oikein mainio ralli, kurkkupurkeilla ei itse teknisestä puolesta voi hirveästi mitää sanoa. Kylhä tätä kuunteli noin 5 kerta putkeen iha mielellään :)
Kone-J

Posts: 124

#4 • • Edited Kone-J
jees. tosiaan tuo liidi on viela siina ja siina tuleeko se lopulliseen versioon, koska se on jakanut hyvin mielipiteita puolesta ja vastaan.. . toisaalta voksuja olen kans suunnitellut tahan. silloin ei liidia tarvis ensinkaan, ja itse biisi saisi myos aivan uuden ulottuvuuden. jaa nahtavaksi kuinka noiden voksujen kanssa kay. :) thanks for the comments..
Avatar
#5 • • . Guest
Toimii! Todella hiotun kuuloinen ihqkiksubiisi missä todellakin
potentiaalia vinyylipainokseksi! Tämähän on testattu toimivaksi
jo tanssilattiallakin, vaikkei näin valmiina versiona!:)
Alahan nyt jo pikkuhiljaa lähetellä tätä Hollannin suuntaan niin
saa ostettua tän viinylinä..;)