Vote for "Most Popular Nordic DJ"!

38 posts, 2 pages, 16,159 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#21 • • hrdkvr KURGO
rx vähä romahti....

--
-keep it hard-

a98

Posts: 871

#22 • • a98
tänään vasta huomasin tämän! hiton hieno juttu jussi toi yhdeksäs paikka! :)
taakse jäi mm. trentemöller, west, prydz ja niklas harding..
näistä polleista nyt voi olla montaa mieltä, mut mun mielestä hieno juttu kuitenkin :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#23 • • DJ Rx FINRG Recordings

hrdkvr, 5.2.2007 08:31:
rx vähä romahti....



joo kattelin samaa viime vuonna taisin olla 5 tai 6, nyt en ymmärtääkseni ollu edes koko listalla *nauru* noh, eipä tuo ny maailmaa kaatanu, ei se harrikaan tänä vuonna voittanu HDA:ta *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

m1kk3

Posts: 5,560

#24 • • m1kk3 no-life

sentros, 2.3.2007 14:55:
Vai että basshunter sijalla 33. Voivoi.


*eikä*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Grizzley

Posts: 2,893

#25 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
:D

--
Signature summarily executed for treason

mr.a

Posts: 2,098

#26 • • mr.a
Onnittelut jälleen kerran Orkidealle ja kiitos myös kaikille mua äänestäneille, loistavaa nähdä Suomi rulaavan top 10ssä!

Lista löytyy osoitteesta :

http://www.megamind.se/




















ps. jos joku vois valaista mulle, kuka on DJ Maku L? *nauru*
SASHA  F

Posts: 1,722

#28 • • SASHA F
katos perkule en ees huomannu
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mr.a, 14.2.2008 14:18:
ps. jos joku vois valaista mulle, kuka on DJ Maku L? *nauru*



Mua rupes kans vähän mietityttää että kukas perkele :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Beliar

Posts: 1,361

#33 • • Beliar

JussiS, 15.8.2005 09:57:
---
t-e, 15.8.2005 01:28:
Vähän hmm.. "yllättäviä nimiä" kärkisijoilla nuissa viimevuoden tuloksissa ;)
---

Tänä vuonna tarkastetaan mailiosoitekin, viimevuonna käytössä ollut pelkkä IP-tarkistus ei näyttänyt riittävän.



Niin, mä aattelin tätä kans, ku sulla oli yli 100 ääntä... vitsi! *lmao* *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Marcus Maison

Posts: 505

#34 • • Marcus Maison Armada Music
Nakojaan most popular nordic dj 2008 voittajaksi selvisi talla kertaa ruotsalainen Marcus Schossow, joten onnea hanelle! :)
Unik

Posts: 4,117

#35 • • Unik
Onnea ponnea voittajille.
Mut onks tol mitään "hyötyä" ja ei kauhea realistinen ole tuo lista ainakaan minun mielestä.
*piis*
Marcus Maison

Posts: 505

#36 • • Edited Marcus Maison Armada Music
Vaikea sanoa, mutta jos joku jattaa aanestamatta omaa/omia suosikeitaan niin se nakyy heti kyseisella listalla. Paljon yllatyksia tana vuonna, tosin eniten olen yllattynyt omasta sijoituksestani, etenkin kun oon soittanut viimeiset 4-5v ulkomailla, mutta ehkapa asialla on myos positiiviset puolensa. Whatever.

Iso kiitos kuitenkin niille jotka aanestivat.
Unik

Posts: 4,117

#37 • • Unik

maku, 7.2.2009 22:03:
Vaikea sanoa, mutta jos joku jattaa aanestamatta omaa/omia suosikeitaan niin se nakyy heti kyseisella listalla. Paljon yllatyksia listalla, tosin eniten olen yllattynyt omasta sijoituksestani, etenkin kun oon soittanut viimeiset 4-5v ulkomailla, mutta ehkapa asialla on myos positiiviset puolensa. Whatever.


Oma pointtini oli että kyseinen äänestys ja lista on ehkä tunnetuin Ruotsissa. Hieman kärjistettynä niin sanottu iso yleisö ei ehkä ole tietoinen koko äänestyksestä. Missä olisi varmasti parannettavaa ajatellen tulevia äänestyksiä.
Anyway : onnittelut. Mukava että suomalaisia nimiä oli ilahduttavan paljon listalla. Selkeästi tuloksista näkyi että suurin osa "äänestäjistä" oli ala-ihmisiä eli dj/promoottoreita tai aktiisia klubbaajia.