Das Boot weekend 6.8.2005 @ Kotka

38 posts, 2 pages, 8,354 views

Juge

Posts: 257

#21 • • Edited Juge

JussiS, 7.8.2005 20:55:

Oma setti meni nauhalle, katsotaan josko laittaisin sen jossain vaiheessa jakoon :)


Mielellään kiitos. *joo*
COBALT

Posts: 1,407

#22 • • Edited COBALT akitaattori
Voi helvatan halvatti, alko niska punottaa ku luin tota ekaa replyä...!!! *blush*
On ollu äijä just tasan niin jurrissa ku miltä toi teksti antaa ymmärtää, ehheh! *känni**pelle*
Ja ku ois ees eka kerta ku pitää ehtiä "ekana postaamaan..." *justjoo*
Mutta ennen kaikkea haluan kiittää kaikkia kelle mun setti maistui. Tuli sitten omin silmin koettua se mistä oon vain kuullut villejä huhuja tähän asti. Rellussa on hillittömän intiimi ja magee fiilis!*aplodit**sydän*
Eikä se yksin siitä laivasta johdu, vaan Kotkalaiset vaan osaa bilettää...! Meitsi kyllä nautti soittamisesta!!! *kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos*
Toivottavasti saan tulla joskus uudelleenkin...!? *piis*
Kiitos Holle & Janne sekä Janne & Holle!!!*aplodit*

Ainiijjoo: Ninnulle kiitos muigeista jatkoista sekä "yösijasta" (varmaan koko poppoon puolesta!)
Ette sitten saaneet mua herätettyä vai, hih...? *hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Ninnu

Posts: 86

#23 • • Ninnu

COBALT, 8.8.2005 16:08:
Rellussa on hillittömän intiimi ja magee fiilis!*aplodit**sydän*

Ainiijjoo: Ninnulle kiitos muigeista jatkoista sekä "yösijasta" (varmaan koko poppoon puolesta!)
Ette sitten saaneet mua herätettyä vai, hih...? *hih*



Jei,rellun tunnelma on kyllä parast ja hurjint ikinä!!!Hih,ja jopa kovin intiimiäkin. *hihittelee*
Tsih,kiitos pojat muuten niistä fisherman-karkeista...*aplodit* Ne maistu jotenkin paremmalta,kuin ne jotka itse otin pussista.*joo*
Ja juu,olkaapas hyvät vaan jatkoista..Kyllä se teQuila maistu sitten hyvältä.Seuraavaksi ostetaa neljä pulloa.Ainakii.*känni*
Ja mul tuli niin kiirus sunnuntaina töihi,et tajusin vast matkalla et sinnehän jäi "joku" vielä nukkimaan...
Mut Jeeeee,nähdäänhän taas pian kaikki!!!!!!!!*sydän*
roopsukka

Posts: 17

#24 • • roopsukka
Oli kyllä hyvä fiilis perjantaina x) Ja Taika soitti aivan mahtavaa settiä, kiitos! Lauantainakin olisi ollut kiva tulla tanssimaan mutta minut raahattiin järjestyksenvalvojaksi kapisiin suomenruotsalaisten juhliin :D Ehkä sitten taas ensin kerralla.
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#26 • • LaiZga aka ksc..
Oli kyl tosi kiva viikonloppu perjantaina Holle ja Reiska veti aivan mahtavan setin.. Ja sitten lauantaina wow.. Reiskan mielettömän hyvä house setti ja vielä päälle illan kruunasi aivan käsittämättömän hyvä Jussiksen setti.. *jiihaa*
Kiitos parskalle perjantain jatkoista ja ninnulle lauantain jatkoista joissa oli aivan mielettömän hyvä meno kummassakin.. *känni**sydän*
Ainut miinuspuoli oli lauantain sää josta johtuu et mä meen koht hakee saikkuu..*nuha*
muttamutta iso kiitos kaikille mukavasta viikonlopusta..*känni**aplodit**pihkassa*
wammi

Posts: 627

#27 • • wammi
Eipä ole turhaan Rellun tunnelmaa kehuttu. Kiitoksia purevasta housesta ja sitäkin purevammasta tequilasta*hih* Tänne uudestaan!
Ninnu

Posts: 86

#28 • • Ninnu

LaiZga, 9.8.2005 12:20:
Ainut miinuspuoli oli lauantain sää josta johtuu et mä meen koht hakee saikkuu..*nuha*



Oij...*päänpaijaussilityshalimiskuumanmehuntuomishymiö**hihu*
Ninnu

Posts: 86

#29 • • Edited Ninnu

wammi, 9.8.2005 13:22:
Kiitoksia purevasta housesta ja sitäkin purevammasta tequilasta*hih* Tänne uudestaan!



Joo ei mitiä.Seuraavaks tosiaa ostetaa lisemmin sitä teQuilaa.Jotta ilmottelehan sitten,kun olet tulossa.*super**hali*


Nii juu ja tosiaan!Vähä reiska kyl OLI liekeis sen housesetin aikana...sitä lisemmin!Whiiii!!!!*pihkassa*
megu

Posts: 103

#30 • • megu
juu bileet oli iha loistavat, tanssittuu tuli iha tarpeeks ja tollee.. illan huono puoli et just enne bileitten loppuu onnistuin heittää puhelimeni jonnee vesilammikkoo mikä siel rellun sisäl oli penkkien takaan, noh yllättäen puhelin ei enää toimin ja uus vaa ostaa. mut muute ilta iha loistava.
Individual

Posts: 10,942

#31 • • Individual HYPNO!

megu, 9.8.2005 20:00:
juu bileet oli iha loistavat, tanssittuu tuli iha tarpeeks ja tollee.. illan huono puoli et just enne bileitten loppuu onnistuin heittää puhelimeni jonnee vesilammikkoo mikä siel rellun sisäl oli penkkien takaan,



Anna mä arvaan, sinne sisäkannen baaritiskin viereen.
megu

Posts: 103

#32 • • megu

Individual, 9.8.2005 20:01:
---
megu, 9.8.2005 20:00:
juu bileet oli iha loistavat, tanssittuu tuli iha tarpeeks ja tollee.. illan huono puoli et just enne bileitten loppuu onnistuin heittää puhelimeni jonnee vesilammikkoo mikä siel rellun sisäl oli penkkien takaan,

---


Anna mä arvaan, sinne sisäkannen baaritiskin viereen.



siis just siihe ku ulos lähettii mikä ovi avattii ni iha siihe vieree, jotenki vaa sopivast puhelin lähti käsist, noh iha mun tuuriii...
Spanks

Posts: 789

#34 • • Spanks Löysä P***a
huhhuh mikä känni oli pääl... ninnu ja cobalt... ei enää kalamiehen kavereita... *hih*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Ninnu

Posts: 86

#35 • • Ninnu

Spanks, 9.8.2005 22:01:
ninnu ja cobalt... ei enää kalamiehen kavereita... *hih*



Ai ei muka?????No...Kylläpä....!!!Siis jos MIÄ tahon,ni MIÄ kyl sit saankii.*joo**joo**joo**jiihaa*
COBALT

Posts: 1,407

#36 • • COBALT akitaattori

Ninnu, 8.8.2005 21:51:
---
COBALT, 8.8.2005 16:08:

Ja mul tuli niin kiirus sunnuntaina töihi,et tajusin vast matkalla et sinnehän jäi "joku" vielä nukkimaan...



...öööh, vai jäi joku "nukkimaan" vielä totnoinnii, kukahan pahuksen hiivatti se ois voinu olla, hehhee...!?*vink**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#37 • • Jussi Soro choon!
Saattaapi tuo setin laittaminen jakoon kestää hetken, se on meinaan HI-MD -levyllä, enkä tiedä ketään jolla sellanen soitin olisi. Hiljaa hyvä tulee ;)
COBALT

Posts: 1,407

#38 • • COBALT akitaattori

JussiS, 12.8.2005 21:33:
Saattaapi tuo setin laittaminen jakoon kestää hetken, se on meinaan HI-MD -levyllä, enkä tiedä ketään jolla sellanen soitin olisi. Hiljaa hyvä tulee ;)



Sorry, en ajatellut asiaa yhtään... Paiskaa se takas vaik postis, ni voinhan mä tyrkätä sen sulle vaikka Mirkissä tahi Messussa...? Eikä se ois mahtunutkaan normilevylle ollenkaan...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!