UMF // Turku // 5.-6.8.2005 // Se on totta! 6.8.2005 @ TURKU

11 posts, 1 page, 4,887 views

toma

Posts: 2,009

#1 • • Edited toma Tototoototo
MAGYAR POSSE.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

nenna

Posts: 1,916

#2 • • Edited nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Pe: Regina <3

*hihu*

..ja La: Huoratron ..kivaa oli käydä Kårenilla pitkästä aikaa <3
z

Posts: 1,146

#3 • • z
Hulkkosen A.R.T...

enpä ollut moista settia itse aiemmin kuullut.
Nauskiss

Posts: 532

#4 • • Nauskiss
Harvinaisen tehokas festarimatka - vain 15 tuntia kokonaiskestoltaan, mutta siinä ajassa ehti juhlia ja tanssia ja kuulostella oikein sopivasti. Muffler oli yllätysyllätys mun lemppari! Käsittämättömässä kuumuudessa ja happivajeessa tanssiminen onnistui, kun Dj:nä oli MUFFLER!!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

jaywink

Posts: 1,668

#5 • • jaywink bass warrior
oli kyl hullun hauska viikonloppu *plur* parasta ehdottomasti umf cruise jossa kaikki hymyili *sydän*

muuta plussaa;
-lbj live *piis*
-imatran voima
-turun torigrillin ranskalaiset *nam* *nauru*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#6 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
kylläpä oli huippu viikonloppu !!
harmittaa vaan et jäi se risteily tekemättä :( prkle.


...ja mihin ihmeeseen se heselaiva on kadonnut *täh*

pusui !!!

Turku *sydän*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri
Vähän turhan rankka viikonloppu, mutta
hyvä festari. Siinä missä koneisto on
aina luvannut enemmän ja antanut
vähemmän, niin UMF on täyttä
asiaa. Ongelmana onkin vaan se, että
mä en enää ikinä lähde turkuun :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mervi

Posts: 162

#8 • • Mervi Neiti Näpsä
Henkilökohtaisesti petyin hieman, odotin nimittäin enemmän, en musiikilta vaan järjestelyiltä, jotka eivät toimineet yhtään hyvin. Perusoletuksena kai on se, että juomaansa ei tarvitse hakea vessasta, jonka jouduin tosi monesti tekemään, kun halutessani alkoholitonta juotavaa sain vastaukseksi "sori, tällä tiskillä myydään vain vodkaredbullia, pelkkää red bullia en voi myydä". okei..?? Sen lisäksi oltiin sen verran keskustassa ja pusikottomassa paikassa koko ajan että naispuolinen kun olen, en kehdannut pisutella muualla kuin vessassa, johon se aika sitten oikein mukavasti menikin, jonotteluun. Ja, että saisin oikein dissailla, miksi hemmetissä käteen läiskäistiin punainen leima joka kuluu jonkin ajan päästä pois, lippupisteellä kerrottiin että "kannattaa tosiaan käydä uusimassa se kun ilman tätä ei pääse minnekään", eli miksi ei ollut rannekkeita? Okei, voihan olla että Turku (ja Kupittaa) elää ihmisten mielissä kirkkaana ja auvoisena, että kaikki on paremmin Turussa, mutta paljon, paljon on UMF:llä kehitettävää noin isojen bileiden järjestämisen suhteen. Toivottavasti ensi vuonna on enemmän mahdollisuuksia, taisjos ei ole mahdollisuuksia niin kekseliäisyydelläkin pääsee yllättävän pitkälle. *hymy*

mutta onneksi Infekto ja erityisesti Muffler pelastivat iltani, etten ois täysin vaipunut epätoivoon. *nauru*

--
Ei se oo niin vakavaa.

Kuukunen

Posts: 244

#9 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Se risteily oli ihan huippu! *sydän* Dj tarjos Vanatallinnaa, ja mukava känninen poika bissee...
Muutenkin oli tosi hauska reissu, mä sitten rakastan Turkusta.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Avatar
#10 • • Rujo Mutantti Guest
Konemetsä pitää kiinni ja UMF pieksää Koneiston 10-0. Ilmassa oli selvää festivaalin tuntua = ruokaa, juomaa, tanssia ja hymyilyä. Ainoot miinukset oli muutamat "minäminä" jonoissa ohittelijat joita oli porukasta pari promillea. Kuosailuakaan en tainnut pahemmin havaita tai sitten olin vaan humaloituneena.

Hauskaa oli koko rahan edestä.
keijo imailija

Posts: 31

#11 • • keijo imailija mofo
sanon vaan REGINA ja hra. tarranauhat!!! + kårenillä helsinki ghetto bass patrol ja tuttu kaikki-ilman-paitoi-meininki, dance maniaa vaikka voissa paistais ;)
ihan jees, meni vähän puihin. oma moga, liian paljon promilleja.
kiitokset hra. Jesselle kaikesta ja anteeksi muille. muimui!

--
toni