F**K Art Let´s Dance! 11.8.2005 @ Vaasa

14 posts, 1 page, 2,652 views

TiiTu

Posts: 240

#1 • • TiiTu
kumpa pääsis paikan päälle katsomaan titinkiä *hihu* on se vaan niin hienon näköstä!
Supersonicways

Posts: 86

#2 • • Supersonicways
Hmm...saattaisin juuri ja juuri keretä paikalle*joo*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

matlåck

Posts: 137

#3 • • matlåck
No niin.Torstai lähestyy ja jokainen varmasti jo innolla odottaa vaasan kulttuuripäivän ehdotonta parhautta. Omasta setistä sen verran että luvassa on näillänäkymin acid-tekno akselilla uiskentelevaa settiä ryyditettynä muutamalla klassikolla eli tanssittavaa materiaalia pyrin soittamaan.

Taitaa olla myös harvoja kertoja missään kun tulitanssia yhdistetään teknoon.Mielenkiintoista meininkiä siis luvassa:) ei parane missata.
Sphyxia

Posts: 3,308

#4 • • Edited Sphyxia Maracujá!
MTV3:n sääennuste: Pilvistä, +16 C (11.08.2005 klo. 21:00). Sademäärä kuitenkin 0 mm. *aplodit*

Toivotaan parasta. Toivotaan aurinkoa!

EDIT: Ounou. Sääennuste muuttunut pahempaan suuntaan. *nyyh*
Progress

Posts: 955

#5 • • Progress
joo, paikalla ollaan. Eli sit on Tukholmakin edustettuna. *hihu* Kiva tulla kattoo paikalliset bileet. Ja ku paikalla on kavereita kans. *iloinen* kiva tavata enemmänki vaasa-skenen populaa. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Ville Vähäsaari

Posts: 689

#6 • • Edited Ville Vähäsaari
...ja sääkin on kaunis kuin morsian. no ei auta kuin soitella säätäkin synkempiä sointuja. :D
anri

Posts: 890

#7 • • anri team parempi pitäjä

TiiTu, 31.7.2005 21:28:
kumpa pääsis paikan päälle katsomaan titinkiä *hihu* on se vaan niin hienon näköstä!



Niinpä!!
Harmi että oon jumissa Tampereella.

--
don't go halfway - go all the way

kenth

Posts: 70

#8 • • kenth
Jos sadettaa pukkaa niin pitääpä kruunata vaasan sitkein reivaaja, eimut aiempinakin vuosina on välillä satanut, ei bileet ainakaan siihen kaadu. Yritetään saada jonkunlainen sadesuoja-varikko rakennettua sinne... Toivotaan nyt kuitenkin että vettä ei tuu, sadetanssi on sitten ehdottomasti kielletty! ;)

Alkuillasta paikalle & varjot mukaan! Muutama tunti enää...
Sphyxia

Posts: 3,308

#9 • • Sphyxia Maracujá!

crash, 11.8.2005 11:23:
...ja sääkin on kaunis kuin morsian. no ei auta kuin soitella säätäkin synkempiä sointuja. :D



Aivan. Tällä hetkellä Vaasassa aurinko paistaa ihanasti pilvien läpi!
kenth

Posts: 70

#10 • • kenth
Kiitokset yleisölle, Dj:lle, deepsea live:lle...

Ja Titinkí tanssioille (lisää keikkaa näille!).

Oli kyllä ihan hauskaa vaikkakin hieman väsy, kuvia tulee jossain vaihees..

Huomenna jatketaan hietskus, kaikki sinne!
Progress

Posts: 955

#11 • • Progress
joo, kiwaa oli! *kiitoskiitos* *jiihaa* pitää tulla toisenki kerran vaasaan bilettää... ihania ihmisiä oli paikalla!!!*plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

matlåck

Posts: 137

#12 • • matlåck
Jes, kivaa oli vaikka väsytti. Nähtiin muuten liito-orava kun oltiin roudaamassa kamoja pois. Se nappisilmä tuli siihen lätäkölle juomaan vettä. Tekno-orava.
Progress

Posts: 955

#13 • • Progress
kuvia voisitte ihmiset laittaa...*hihu* *piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*