Club Elite 3.8.2005 @ Helsinki

59 posts, 3 pages, 8,466 views

DenisV

Posts: 1,048

#41 • • Edited DenisV I Love Kiksu
booli! toimii! vanhat koulukaverit ja hyvä musaa! Lari hyvä proge/kiksu! *joo*

Ja Mayah pitäis ehdottomasti soitaa vimeisenä!!! *plur*

Ja minä voisin viettä koko illan boolikulhon lähellä *känni*



P:S takakontti kyyti ROKS, kiitos Miksan *vink*


P:SS Big thanks to --> Club Elite ---> kesän parasta antia keskiviikkona!!!!!
SilverJo

Posts: 1,893

#42 • • Edited SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Illasta jäi mielettömän hyvä fiilis kiitos D.N.A:n *plur*istelusetin vaikka se viimeinen biisi ei ollutkaan kiksua. *lmao* Myönnän et pikkuhiljaa alan tottumaan Uniqiin bilepaikkana, mut silti se on edelleen mun mielestä liian hieno ja fiini näin Premiin=olohuoneeseen tottuneelle. *nauru* Booli oli buenoa, harmi et olin autolla liikenteessä. *hih* Mut se tärkein; *sydän* KIKSU RULAA! *sydän* Kiitän ja kumarran. *kiitoskiitos*


Edit: Eräs nimeltämainitsematon henkilö, joka ei kyennyt raahautumaan tänään töihin kyseli tovi sitten kainosti et "Mitä helvettiä siinä boolissa oli??!" *lmao*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

onni3mk

Posts: 3,973

#43 • • onni3mk Onni on.
Tämä nimeltämainitsematon henkilö, joka juuri tuli terveyskeskuksesta, jossa kirkkain silmin väitti hoitajatädille olevansa vatsataudissa, tiedustelee edelleen: Mitä helvettiä siinä boolissa oli?!

No joo, olo on erittäin paha, jos se ei kaikille ole vielä tullut selväksi. Bileet oli jees, boolia oli liikaa, kiksu oli hyvää.

Niin ja mä olen erittäin erittin erittäin pahoillani teille, kenen mielen olen pahoittanut. Voidaanko keskustell aasiasta, niin tietäisin tarkalleen, mistä pyydän anteeksi? *hymy*

Niin ja anteeksi tosi tosi tosi paljon kaikille kanssabilettäjille, mä olen todella pahoillani. Rangaistukseni olen ansainnut....

--
Onni on.

DenisV

Posts: 1,048

#44 • • DenisV I Love Kiksu

SilverJo, 4.8.2005 10:27:
Illasta jäi mielettömän hyvä fiilis kiitos D.N.A:n *plur*istelusetin vaikka se viimeinen biisi ei ollutkaan kiksua.



Heh, se viimeinen biisi oli --> Chemical Brothers - Electronic Battle Weapon 6(Hoops Remix)
luba

Posts: 226

#45 • • luba
mayah soitteli niin lavlii soundii *sydän* ja kivaa oli muutenki danssailla muitten soittajien tahtii *aplodit**aplodit*
Major Tom

Posts: 266

#46 • • Edited Major Tom

Onni3mk, 4.8.2005 11:55:
Tämä nimeltämainitsematon henkilö, joka juuri tuli terveyskeskuksesta, jossa kirkkain silmin väitti hoitajatädille olevansa vatsataudissa, tiedustelee edelleen: Mitä helvettiä siinä boolissa oli?!



Vaikuttava ainesosa oli Finlandia Mango Fusion Vodka :)


Mitä kävin duunin jälkeen kattomassa, vaikutti tosi hiljaselta illalta joten jatkoinkin matkaa kotiin lonkerolaatikon luokse
juGis

Posts: 563

#47 • • juGis
Voi perse mikä darra *poks* Mut oli aika *aplodit*
juGis

Posts: 563

#48 • • juGis
EN ENÄÄ KOSKAAN JUO
MaSari

Posts: 1,986

#49 • • MaSari space jammer
Taas oli kivaa, varsinkin kaks ekaa tuntia jollon boolia tuli otettua ja oli vielä nousuhumala *iloinen* Se booli ei edes maistunut alkoholille, siksi varmaan monikin vetänyt överit :D Nam ai että oli hyvvee *slurps* Musiikki maistui, harmi vaan ettei tää tyttö kyennyt tanssimaan kun väsymys veti sen sohvalle istumaan ja lepäämään. harmi vaan että nää saatto olla meidän vikat Elitet tänä kesänä. *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Miksan

Posts: 1,464

#50 • • Miksan

Onni3mk, 4.8.2005 11:55:
Niin ja mä olen erittäin erittin erittäin pahoillani teille, kenen mielen olen pahoittanut. Voidaanko keskustell aasiasta, niin tietäisin tarkalleen, mistä pyydän anteeksi? *hymy*

Niin ja anteeksi tosi tosi tosi paljon kaikille kanssabilettäjille, mä olen todella pahoillani. Rangaistukseni olen ansainnut....


Haha, mun mielestä sä olit kunnon *plur*känneissä *nauru*
Wegez

Posts: 2,141

#53 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Ei prkl...se ilmane viina on petollista...olin iha tajuttomas kännis.. *känni* ..ja aamul heräsin 8:15 (kasilt ois alkanu duuni), no töihi kykenin ysiks..ja sit ekat kaks tuntii vaa laattasin takahuonees.. *igor* No more alcohol for this dude! Tommi prkl! *nauru*

Mut sit itse bileistä..hauskaa oli! *plur* ...ja sipsi kulhojen liinoista sai tehtyä cheerleader viuhkat! *nauru* *jiihaa* Ihq-kixuu tuli ja paljo...tietäsinpä vaa et mihi aikaa lähin kotia..siit ei oo nimittäi mitää tietoo..

--
...we´re all made of stars...

Miksan

Posts: 1,464

#54 • • Edited Miksan

Wegez, 4.8.2005 15:53:
tietäsinpä vaa et mihi aikaa lähin kotia..siit ei oo nimittäi mitää tietoo..


Oonko mä prkl ollu ainoo selvinpäin tuolla?*ding*
Kyllä sä siel olit ainaki vielä puol kahden aikoihin, sen jälkeen en kyl sua nähny.
juGis

Posts: 563

#55 • • Edited juGis

Miksan, 4.8.2005 15:59:
<clip>
Oonko mä prkl ollu ainoo selvinpäin tuolla?*ding*
<clip>



Oletettavasti *nauru* *igor* *hikoil* *nauru* Ja niin, kiitos takakonttiluukkuryminakydistä *hymy*
onni3mk

Posts: 3,973

#56 • • Edited onni3mk Onni on.

mange, 4.8.2005 15:47:
---
juGis, 4.8.2005 14:31:
EN ENÄÄ KOSKAAN JUO
---

Voisin myös yhtyä tuohon. Eiköhän osteta tälläset paidat.



Mä rupeen tähän kans. Nim. Krapula rupee hellittää 3h unien jälkeen ja 5h sängyssä makailun jälkeen

Ai Mangekin vetäs kännit, ei se kauaa kestäny *nauru*

--
Onni on.

olenkoseminä

Posts: 41

#57 • • olenkoseminä
Hmm musa oli hyvää siin määrin ku mitää mistää muistaa meni niin dogaamiseks *eiei*
Onneks oli sentää hyvää dogaus seuraa :)
onni3mk

Posts: 3,973

#58 • • onni3mk Onni on.
Aijoo, Maija, kiitos, et pidit huolta *hali*

--
Onni on.