JussiS - Trancemix 10

36 posts, 2 pages, 11,779 views

thomas

Posts: 5,618

#21 • • thomas
kuuntelin, diggailin osittain.

alun ote on mukavan freesi. varsinkin purple haze ja
mongoose (joka on muuten jo vuodelta 2004 !) toimii
erittäin hyvin. loppu sitten ei oikein maistunutkaan.
jotenkin turhan tasapaksua saundia. vaihdot menevät
mallikkaasti niinkuin jussilla on tapana. ja muutenkin
setti etenee mukavasti. kyllä tätä toisenkin kerran
kuuntelee..

7 1/2 / 10
Jussi Soro

Posts: 6,385

#22 • • Jussi Soro choon!

Aki A., 23.7.2005 18:18:
Ööh..mulla on ainakin tommonen:

http://www.discogs.com/release/99842

Eikä tuo painos käsittääkseni kauhean harvinainen ole *ding*

Kuuntelussa on, palaute myöhemmin :)


Katos vaan, selailin discogsista tota äkkiseltään, ni ei osunut silmään. Tosiaan mikään harvinainen toi biisi ei oo, kunhan on vaan sen verran vanha, ettei välttämättä löydy enää distribuuttoreilta helposti, eli käytettynä löytyy varmaan helpommin kuin kaupasta.
akiapina

Posts: 2,729

#23 • • Edited akiapina apinaki
Miksauksen yleisilme oli hyvä - useimmat biisit toimivat tai eivät ainakaan ärsyttäneet sen enempää. Parasta antia oli miksauksen keskiosa, avausbiisi Fear on loistava, mutta toi remix Say Hellosta ei mun mielestä ollut lähellekään yhtä hyvä kuin alkuperäinen, aika tylsä jopa. Purple Haze oli kiva uus tuttavuus, itse oisin ehkä sijoittanut sen myöhemmäksi tai ainakin Mongoosen jälkeen. Myös Calm Waters ja Canyon yllättivät positiivisesti, Canyon oli jopa loistava, menee hankintalistalle. Loopyn kanssa samaa mieltä siitä että toi Smith & Pledgerin uus versio on vähän turha, ei tuo mitään uutta. 3rd earth toimii imo hyvin aasinsiltana rauhallisemman ja menevämmän trancen välissä, aika hyvin haettu :) Ja oli kiva kuulla tuotakin pitkästä aikaa, viime vuoden parhaimmistoa ehdottomasti! Loput biisit olisivat toimineet bileissä paljon paremmin, Marco V kuulosti jopa hieman rasittavalta näin kotikuuntelussa. Toi sun oma biisi on aika hienosti tuotettu, propsit siitä, noi stabit ei oo vaan oikeen mun juttu :D Miksaustekniikasta ei tarvitse sanoa taaskaan mitään, timantintarkkaa jälkeä nimen vaihdon jälkeenkin :) Plussaa vielä siitä että setti ei sisältänyt vain uusimpia hittejä, vaan mukaan oli eksynyt vähän tuntemattomampia uusia biisejä, sekä kivoja vuoden parin takaisia vähän vähemmälle huomiolle jääneitä biisejä kuten Mongoose.
serotonot

Posts: 3,137

#24 • • serotonot Paul Easy
Alkupuoli oli ihan nastaa saundia ja miksauskin kehittyi mukavasti eteenpäin mut sit jossain vaiheessa toi käänty kiksun puolelle ja siitä eteenpäin se ei uponnu..

Mun mielestä kiksu vaan kuulostaa ainaki kotikuuntelussa jotenki tosi latteelta. Se vaatii ne 1000 reivaavaa ja ulvovaa ihmistä nostatuksissa et se saa mussa jotain väristyksiä aikaan, mut teknisesti pätevää settiä ja rakennekin oli ihan kohdallaan. Ainoo mikä ei toimi on mun musamaku suhteessa miksaukseen.
Janne

Posts: 1,330

#25 • • Janne kipee ukkeli
Koko setti maistui oikein hyvin, vaikka 3rd Earth:in kohdalla joutui vähän kelaamaan, tykkään enemmän kuulla uusia biisejä kuin vanhempia (vaikka olisivatkin hyviä). Maijan kanssa samaa mieltä, se 40 minsan kohdalta lähtevä biisi oli kyllä sellaista plurahtelumenoa että kikkelis kokkelis - olisi ehkä voinut säästää sen loppuun. Oma biisi toimi tosi hyvin ekalla kuuntelukerralla ja parani toisella. Vaihdoissa ei moitteen sijaa. Mut joo vitonen oli kyl rautaa, yhdyn edellisiin kehujiin...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#26 • • Jussi Soro choon!

Janne, 27.7.2005 13:28:
3rd Earth:in kohdalla joutui vähän kelaamaan, tykkään enemmän kuulla uusia biisejä kuin vanhempia (vaikka olisivatkin hyviä).


No joo, mulla on tapana yleensä heitellä hiukan vanhempiakin biisejä (klassikkoja) settiin aina muutama. Toi 3rd Earth tais olla siitä vähän huono valinta tohon, että se ei oo ihan tarpeeks vanha ollakseen klassikko vielä, vaikka melkein kaksi vuotta vanha onkin... Toisaalta se taas sopii mun mielestä tohon kohtaan oikeinkin kivasti, ja saa kivasti käännettyä ton setin hiukan tiukempaan suuntaan. :)
Encoder

Posts: 310

#27 • • Edited Encoder Kofeinisti
Up.

Nyt kolahti ja kovaa, jotenkin tämä herätti minut toukokuusta asti jatkuneesta horroksesta, mitä trancen tai ylipäätään elektronisen musiikin kuunteluun tulee. Tässä on juuri niitä kappaleita, mitä haluan kuulla, tai ainakin tänä vuonna olen halunnut. Propsit aloituskappaleesta, Adrenalinesta, Mongoosesta ja erityisesti Backlashistä, joka todella potkii perseelle ainakin allekirjoittanutta! On näitä tämän vuoden harvoja kappaleita, joista tuli välittömästä "pakko saada"-tunne. Tuleeko julkaisuun? Jos kyllä, niin milloin ja jos ei, niin miksi ihmeessä ei? *vink*

Setti kehittyy tavalliseen tapaan hiljalleen ja tasaisesti napakammaksi, ihan hyvä. Miksauksessa ei entiseen skilliin verrattuna mitään heikennyksiä.
Ihmeempiä kikkailuja en huomannut, mutta eipä trance-deejiit niitä pahemmin harrastakaan.

Täyden kympin (!) miksaus, mielestäni kuulemistani Jussin miksauksista paras ikinä.

Pari hymiötä vielä kun tuli niin hyvä mieli tästä:
*piis**kiitoskiitos**aplodit**joo**piis*

Edit: Ei ole syytä, miksi deejiiden pitäisi soittaa vain niitä kaikkin uusimpia kappaleita. 3rd Earth oli ihan hyvä veto.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#28 • • Jussi Soro choon!

Encoder, 28.7.2005 21:12:
Tuleeko julkaisuun? Jos kyllä, niin milloin ja jos ei, niin miksi ihmeessä ei? *vink*


Joo tulee julkaisuun. Toi on signattu Real Musicille, jossa eka tulee digitaalinen julkaisu, ja sen jälkeen (jos myy tarpeeksi) niin vinyyli. Tosin toi on saanut jo aika paljon supporttia ulkomailla, eli uskoisin sen vinyylille päätyvän. Julkaisuaikataulusta en osaa sanoa vielä, mutta selviää varmaan parin viikon sisällä :)

Kiitokset palautteesta, kiva että joku diggailee tosta rakenteesta, koska se on omastakin mielestä tän miksauksen parhaiten onnistunut juttu :)
Tapsuli

Posts: 89

#29 • • Tapsuli
Kyllähän jussii-poika osaa soittaa ja mukaan oli eksynnyt mukavasti pari vanhempaankin kipaletta
Jarsseli

Posts: 356

#30 • • Jarsseli
tykkäsin, lähti pitempiaikaiseen kuunteluun.
Avatar
#32 • • Edited beyootch Guest
aivan loistava "buuren-alotus". ;)

muutenkin kyllä tykkään. kovinkin paljon. hyvähyvä!
Rocca

Posts: 3,064

#33 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tää on aivan mahtava... diggailen paljon... ja kyl sen huomas jo Fantsuissa et jäbä saa ihmiset liikkeelle... *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

frequent

Posts: 53

#34 • • frequent
Vähän vaille 40 min jälkeen alkoi potkimaan silleen niinku perjantai-iltana pitää potkiakin.

Kokonaisuudessaan oikein hyvä kyll, tackar.

--
f
Matti H

Posts: 10

#36 • • Matti H
Vuoden vanha show, mutta pakko edelleen kehua erittäin ammattitaitoisesti tehtyä settiä. Vuoden sisällä aivan parhaimmasta päästä. Biisien erinomainen harmonia / vaihdot loistavasti hallussa.