laitetaan dissaten

59 posts, 3 pages, 21,761 views

Android

Posts: 3,908

#41 • • Edited Android

Jone, 19.7.2005 09:26:
---
Android, 19.7.2005 08:07:
Haukkukaa vapaasti idiootiksi, puristiksi ja nihkeilijäksi, luultavasti olenkin kaikkia noita. Mutta väärässä teidän on vaikea todistaa minun olevan.

---



Mun choice of words olis "ahdas-, & ylimielinen ja urilleen jämähtänyt paska." Jos sulle vaan natsaa?




Natsaa ilman muuta.




Jos joku mua metsäpsykeilijöissä vaivaa, niin se on nimenomaan toi "on vain kaksi tapaa olla metsässä - oikea ja väärä"-ajatusmaailma. Pitää olla rastat. Pitää olla kangaslaukku, joka on mielellään koristeltu kuvalla, jossa on tyyliteltyjä neonvärisiä silokkeja. Pitää olla paskaiset samettihousut. Pitää olla läikikkäänä kaikissa maailman kirkkaissa väreissä loistava t-paita ja sen päällä säkkikankainen huppari.

Sit kun sulla on nämä pakolliset asusteet ja muutenkin oikeanlainen habitus, niin muutkin metsähipit hyväksyvät sut puhumaan kanssaan maailman kansojen yhdistymisestä ja tanssimaan aamunkoittoon kaiken elävän yhdenvertaisuuden nimissä - ihan selvinpäin, tottakai. Kato metsähipit on kyl suvaitsevaisia, you know, mutta vaan kun se natsaa niille itselleen.



En oikein käsitä mistä käsitys siitä että psykehipit olisi jotenkin suvaitsevaisia tulee. Itse en koe olevani mikään hippi, en ole ikinä ollut, ja tuskin tulen ikinä olemaankaan. Ei minua koskaan silti ole pahalla silmällä katsottu psyke/metsäbileissä.



Sopisko edes se, että psykepiireissä lakattaisiin leikkimästä niin helvetin suvaitsevaisia kun totuus on kuitenkin se, että noissa piireissä ollaan ollaan skinarien kanssa pauttiarallaa samalla suvaitsevaisuustasolla ja kyräillään kaikkea omasta porukasta erottuvaa norsunvitun näköisellä pahalla silmällä?



Tämäkin sopii. En ole ikinä väittänyt psykepiirejä suvaitsevaisiksi. Olet ihan oikeassa. Mulla on sentään selkärankaa myöntää etten ole mikään tekopyhä pluristelija joka nipsupäissään rakastaa koko maailmaa ja on olevinaan niiiiiiiiin suvaitsevainen, mutta seuraavana päivänä laskuissa tulee tänne klubbariin dissaamaan kaikkia "turisteja" ja känniläisiä jotka pilasivat hyvät "polqqabileet". Niin ja onpa täällä joskus tullut luettua myös jotain "kaikki alle 180 bpm om jotain vitun jazzia"-läppää....Että silleen. Ei ne trance- tai hard dance-piirit ole erityisen suvaitsevaisia nekään. Ihan kuin genrepurismi koskettaisi vain tiettyjä genrejä (lähinnä psyke, junkka ja tekno). Minun puolesta myös kaikki "puunhalaajahipit" voisivat lakata leikkimästä suvaitsevaisia, se on on vain tekopyhää. Omasta puolestani propsit myös junkka- sekä teknopuristeille, vaikka en niita genrejä erityisemmin kuuntelekaan. Ymmärrän syyt heidän purismiinsa täysin.

Mikä muuten sai sinut vetämään herneet nenään alkuperäisessä postauksessani? Se, että uskalsin sanoa mielipiteeni ääneen? Dissasinko ketään? Totesin yksinkertaisesti, että Konemetsä-tyyppiset bileet vetää huomattavasti enemmän "kiksukarva- ja lateksikansaa" (viitaten peepe:n viestiin) puoleensa kuin metsäbileet yleensä.
Jone

Posts: 8,258

#42 • • Edited Jone Archibald Haddock

Android, 19.7.2005 09:47:
En oikein käsitä mistä käsitys siitä että psykehipit olisi jotenkin suvaitsevaisia tulee.



Siitä, että ko. porukka on viljellyt tätä käsitystä itsestään ympäriinsä. En tiedä miten asia nykyään on kun pyrin pitämään etäisyyttä.

Android, 19.7.2005 09:47:
Ei ne trance- tai hard dance-piirit ole erityisen suvaitsevaisia nekään.



...ja mun mielestäni se on ihan yhtälailla perseestä. Mun näkökulmastani kun suvaitsevaisuus on hyve ja koitan pitää ihmisten keskinäistä diversiteettiä rikkautena vähintään niin kauan kuin sen ilmentyminen ei aiheuta mulle itselleni vittumaisia tilanteita.

Android, 19.7.2005 09:47:
Mikä muuten sai sinut vetämään herneet nenään alkuperäisessä postauksessani? Se, että uskalsin sanoa mielipiteeni ääneen? Dissasinko ketään?



Kyllä sen mielipiteensä saa sanoa ääneen. En mäkään ole täällä ole "ihan hetkeen" ollut suosituimmuuskilpailua voittamassa mielipiteineni.

...ja kyllä, dissasit isoa laumaa ihmisiä. On se vaan kumma, että on sosiaalisesti hyväksyttyä väheksyä jotain tiettyä porukkaa kunhan vähän naamioi väheksyntäänsä, mutta yksittäisen henkilön dissaaminen päin naamaa on sit jotenkin huonompi asia. *nauru*
Android

Posts: 3,908

#43 • • Android

Jone, 19.7.2005 09:54:
---

Siitä, että ko. porukka on viljellyt tätä käsitystä itsestään ympäriinsä. En tiedä miten asia nykyään on kun pyrin pitämään etäisyyttä.



Itseasiassa niin minäkin. Muutenkin "psykepiirit" ei ole mikään yhtenäinen lauma, ainakaan enää, sisäinen genrepurismi (alagenret vs alagenret) on johtanut siihen, että tämä lauma on aika pahastikin pirstaloitunut.



...ja mun mielestäni se on ihan yhtälailla perseestä. Mun näkökulmastani kun suvaitsevaisuus on hyve ja koitan pitää ihmisten keskinäistä diversiteettiä rikkautena vähintään niin kauan kuin sen ilmentyminen ei aiheuta mulle itselleni vittumaisia tilanteita.



Ja se on ihan hieno homma se. Kuitenkin tällä, kuten niin kauniisti ilmaiset sen, "keskinäisellä diversiteetillä" on kääntöpuolensa. Mieti itse syitä siihen, miksi aikoinaan perustit topicin koskien hard dance-bileiden järjestysäiriöitä sekä näissä bileissä esiintyvää överikuosaamista. Ei psykepuolikaan ole näiltä asioilta säästynyt, FYI. Ja kummallisinta oli, että mitä enemmän näitä "kiksukarva- ja lateksikansan" edustajia eksyi psy-bileisiin, mitä enemmän saatiin todistaa öyskäämistä ym ikäviä lieveilmiöitä (enkä todellakaan väitä että homeiset metsähipitkään olisi tässä tapauksessa mitään enkeleitä). Klubikulttuurista on tullut yhä kaupallisempaa (siitähän valittavat myös itse mm. trance-diggajat jotka viihtyvät esim. jossain Hallmarkissa), näkyvyyttä on enemmän, "taviksia" ja "turisteja" käy yhä enemmän klubeissa jne. Pointti on siinä että en ole mikään klubikulttuurin ystävä enkä koe että psykepuoli kaipaa yhtään sen enempää vaikutteitakaan kyseisestä kulttuurista. Minun silmissä ne on nimenomaan ne erottavat tekijät jotka muodostavat eri genret ja niiden alakulttuurit ja erottavat ne toisistaan. Siinä se diversiteetti nimenomaan on.



Kyllä sen mielipiteensä saa sanoa ääneen. En mäkään ole täällä ole "ihan hetkeen" ollut suosituimmuuskilpailua voittamassa mielipiteineni.

...ja kyllä, dissasit isoa laumaa ihmisiä. On se vaan kumma, että on sosiaalisesti hyväksyttyä väheksyä jotain tiettyä porukkaa kunhan vähän naamioi väheksyntäänsä, mutta yksittäisen henkilön dissaaminen päin naamaa on sit jotenkin huonompi asia. *nauru*



Jos selkeästi olisin halunnut dissata, olisin tehnyt sen. Vaikkakin koko klubbarin aina niin suvaitsevainen plur-lauma olisi hyökännyt kimppuuni. Ja voin toki vapaasti myöntää, että provosoiminenkin välillä on osa tapaani kirjoittaa. Sitä en edes yritä naamioida.
peepe

Posts: 904

#44 • • peepe

Android, 19.7.2005 08:07:
Älä suotta anteeksi pyydä. Olen lähinnä iloinen siitä, ettei vielä ole tarvinnut todistaa tätä. Oletan, että viittaat Konemetsä-bileisiin? Oikeastaanhan se on hyvin loogista; metsäbileet ovat aina olleet enemmän tai vähemmän UG, ja nyt kun näköjään niistäkin tehdään "kaupallisia" cross-genre-bileitä, joita mainostetaan ja hypetetään julkisesti kuin jotain v*tun Laserpointeja konsanaan, ei liene mikään yllätys, että ne vetää kiksukarva- ja lateksikansaa puoleensa.

Haukkukaa vapaasti idiootiksi, puristiksi ja nihkeilijäksi, luultavasti olenkin kaikkia noita. Mutta väärässä teidän on vaikea todistaa minun olevan.



Niin, ja mun mielestä kiksukarva ja muut bilevetimet sopii toki clubeille. Se on olennainen osa sitä maailmaa. Mä kuitenkin itse ajattelen niin, että pukeudutaan tilanteen mukaan. Ja varsinkin viime kesänä kun oli märkää ja mutaista, oli aika koomista nähdä neonvärisiä lateksivaatteita siellä mutakuopassa (Desert Stagella). Ei voi mitään, mut mua se hymyilyttää.

Mutta joo, toki jokainen pistää metsäänkin päälle just sitä mikä parhaimmalta tuntuu :)
o_°

Posts: 224

#45 • • o_°

peepe, 19.7.2005 10:47:

...Ja varsinkin viime kesänä kun oli märkää ja mutaista, oli aika koomista nähdä neonvärisiä lateksivaatteita siellä mutakuopassa (Desert Stagella). Ei voi mitään, mut mua se hymyilyttää...



siis meinaat, että säkkikangas- etc. vaatteet on helpompia pitää puhtana kuin lateksivaatteet?
Tarsu

Posts: 2,449

#46 • • Tarsu
Ei, vaan ne on halvempia !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

peepe

Posts: 904

#47 • • peepe

Hasse L.Hoff, 19.7.2005 10:54:
siis meinaat, että säkkikangas- etc. vaatteet on helpompia pitää puhtana kuin lateksivaatteet?



Ei oo kokemusta kyseisistä kankaista :D
Mark

Posts: 7,311

#48 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
mun puolesta kuka tahansa saa käyttäytyä niin wannabe skenemäisesti ku haluaa tai olla vapaasti pous tai turisti tai polcca jorausfanatic yms, KUNHAN OSAA KÄYTTÄYTYÄ! *igor* iha vtun sama onks päällä kiksukarvaa tai ei, kuhan ei tule vetämään öyskiä / riehumaan kännipäissään / kaatelemaan stobeja jengin niskaan / muuten vaan peeloilemaan bileisiin. Perkele.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Android

Posts: 3,908

#49 • • Edited Android

peepe, 19.7.2005 10:47:
Niin, ja mun mielestä kiksukarva ja muut bilevetimet sopii toki clubeille. Se on olennainen osa sitä maailmaa. Mä kuitenkin itse ajattelen niin, että pukeudutaan tilanteen mukaan. Ja varsinkin viime kesänä kun oli märkää ja mutaista, oli aika koomista nähdä neonvärisiä lateksivaatteita siellä mutakuopassa (Desert Stagella). Ei voi mitään, mut mua se hymyilyttää.



Varo vaan, kohta saat bileissä varoa lentäviä vilkkuvia tutteja ja glowstickejä kun lauot noin suvaitsemattomia kommentteja. Ei kannata suututtaa plur-kansaa. Tilanteeseen kuin tilanteeseen vaan kiksukarvat päälle, se on katsos sitä "ihmisten keskinäistä diversiteettiä". Niinhän sitä luulisi, että pukeudutaan tilanteen mukaan, mutta...Me ollaan näköjään väärässä.
AlexS

Posts: 1,389

#51 • • AlexS kummasetä

Mark, 19.7.2005 11:07:
mun puolesta kuka tahansa saa käyttäytyä niin wannabe skenemäisesti ku haluaa tai olla vapaasti pous tai turisti tai polcca jorausfanatic yms, KUNHAN OSAA KÄYTTÄYTYÄ! *igor* iha vtun sama onks päällä kiksukarvaa tai ei, kuhan ei tule vetämään öyskiä / riehumaan kännipäissään / kaatelemaan stobeja jengin niskaan / muuten vaan peeloilemaan bileisiin. Perkele.

-M



Nimenomaan näin

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Juhgu

Posts: 7,921

#52 • • Juhgu Virnistelijä

peepe, 18.7.2005 21:31:
---
Juhgu, 18.7.2005 14:16:
---
Täh, joko ihmiset dissailee toistensa pukeutumista metsässäkin? *hih*
---
Mun mielestä on hassua nähdä metsäkemuissa tyyppejä esim valkoisessa kiksukarvassa ja pienissä lateksivaatteissa :D
(sori)



No aika laimea dissaus. Hassua nyt on monikin asia metsässä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#53 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mua vituttaa ne ihmiset jotka pukeutuu bileissä BILEVAATTEISIIN, eikä tuu sinne shortseissa ja musiikin takii!!!11

*igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

BeastY

Posts: 67

#54 • • BeastY häiriintynyt sekopää
mä en valita koska mua ei kiinosta muitten ihmisten tekemiset jos ne ei liity muhun mitenkään..... ja ite en oo mikään paras tapaus valittaa mistään.....

--
Elämä on paras keksintö. Se on jokaisen ulottuvilla,
mutta ei kenenkään patentoitavissa.

Karkki -CZ-

Posts: 133

#55 • • Edited Karkki -CZ- Murre-Täti
No nyt ainakin vituttaa kun ton aikasemman tekstin on lukenu..

Mua ottaa päähän känniääliöt ja kaikki v*tun kuosaajat jotka tulee sotkee toisten iltaa paskalla käytöksellään ja sekavuudellaan.
Joo ehkä siksi kun itse olen bileissä aina selvinpäin enkä kännissä tai edes happopäissä, ehkä kannattais olla kun muutkin on. *nauru*
Vetää vaikka överit vessaan ja kehuu et kuin vitun hyvät bileet oli, tosiasiassa niistä ei muista kun sen ku horju ovesta sisään.

Pukeutumisesta, mitä vitun merkitystä sillä tosiaan on että mitä kukin ihminen päällään pitää. *dissaa* Mä en tuu ainakaan bileisiin arvostelemaan toisten vaatetusta, enkä menetä myöskään yöuniani kun jollain oli kiksukarvaa metsässä.
Mä ainakin pukeudun niin että mul on hyvä olo, ei ne vaatteet bileitä tee.
Liika on tosin liikaa..
Jone

Posts: 8,258

#56 • • Edited Jone Archibald Haddock

Android, 19.7.2005 10:32:
Ja se on ihan hieno homma se. Kuitenkin tällä, kuten niin kauniisti ilmaiset sen, "keskinäisellä diversiteetillä" on kääntöpuolensa. Mieti itse syitä siihen, miksi aikoinaan perustit topicin koskien hard dance-bileiden järjestysäiriöitä sekä näissä bileissä esiintyvää överikuosaamista. Ei psykepuolikaan ole näiltä asioilta säästynyt, FYI. Ja kummallisinta oli, että mitä enemmän näitä "kiksukarva- ja lateksikansan" edustajia eksyi psy-bileisiin, mitä enemmän saatiin todistaa öyskäämistä ym ikäviä lieveilmiöitä (enkä todellakaan väitä että homeiset metsähipitkään olisi tässä tapauksessa mitään enkeleitä). Klubikulttuurista on tullut yhä kaupallisempaa (siitähän valittavat myös itse mm. trance-diggajat jotka viihtyvät esim. jossain Hallmarkissa), näkyvyyttä on enemmän, "taviksia" ja "turisteja" käy yhä enemmän klubeissa jne.



Tunnut varaavan itsellesi oikeuden tehdä hyvin karkeita yleistyksiä. Kyllä, mua vituttavat sellaiset kuosaajat, joilla on homma todella kaukana jossain muualla kuin omassa lapasessa. TBH mua nykyään yhä enemmissä määrin vituttavat kuosaajat ylipäätään, koska oon nähnyt muutaman vuoden aikana niin monia ihmisiä niin omituisissa olotiloissa milloin minkäkin substanssin takia, että siinä ei ole mulle mitään uutta tai kiehtovaa edes millään etäisellä tavalla vaan koen koko ilmiön henkilön käyttäymisestä riippuen joko hieman rasittavaksi tai aivan vitun rasittavaksi.

Yleistyksiin päästään siinä kohtaa kun lähdetään leimaamaan jonkun tietyn piirin porukoita kaikkia kuosaajiksi ja siksi julistetaan koko porukka epätoivotuksi ulkonäöllisiin seikkoihin perustuen. Jos joku puuhelmet kaulassa kulkeva jamppa rännää konia ja sen frendit rännää konia kanssa puuhelmet kaulassa, niin se ei silti oikeuta kutsumaan kaikkia puuhelmillä varustautuneita rännäreiksi ja sanomaan että "we don't want your kind of people here." Jos sua häiritsee huumausaineisiin liittyvät järjestys- ja muut häiriöt (jonka ymmärrän aivan loistavasti), niin sano siitä sellaisia tunnetusti aiheuttaville, mutta älä väitä että jokainen kiksukarvateini vetää piriä ja naksuja ja on siksi haitaksi sun vaalimallesi kokemukselle.

Android, 19.7.2005 10:32:
Pointti on siinä että en ole mikään klubikulttuurin ystävä enkä koe että psykepuoli kaipaa yhtään sen enempää vaikutteitakaan kyseisestä kulttuurista. Minun silmissä ne on nimenomaan ne erottavat tekijät jotka muodostavat eri genret ja niiden alakulttuurit ja erottavat ne toisistaan. Siinä se diversiteetti nimenomaan on.



Eli ihmisten erilaisuutta tulisi juhlistaa siten, että erilaiset ihmiset pysyisivät mahdollisimman tiukasti omissa homogenisissä ryhmissään eivätkä vahingossakaan sosialisoisi keskenään? Mietihän nyt miltä toi kuullostaa? Avovaimoni kertoi Saksan matkallaan lukeneensa jonkin verran Mein Kampfia ja ajatus eri ihmisryhmien sekoittumisen estämisestä on tutun kuulloinen ensimmäiseksi sieltä.

En missään nimessä kannata sitä, että genret ja ihmiset tulisi sekoittaa keskenään niin, että jäljelle jää vain tasaista puuroa, mutta en kyllä usko noin käyvänkään. Paremminkin näen niin, että genreillä ja ihmisillä olisi toisilleen paljon annettavaa ja jaettavaa (josta sitten voitaisiin luoda uusia juttuja ja siten lisätä diversiteettiä) jos kaikki eivät vaan olisi niin seiväs perseessä kertomassa toisilleen millainen se toinen porukka nyt sitten on.

Android, 19.7.2005 10:32:
Jos selkeästi olisin halunnut dissata, olisin tehnyt sen. Vaikkakin koko klubbarin aina niin suvaitsevainen plur-lauma olisi hyökännyt kimppuuni. Ja voin toki vapaasti myöntää, että provosoiminenkin välillä on osa tapaani kirjoittaa. Sitä en edes yritä naamioida.



Toivottavasti provoilua ja provosoitumistakin on lisää tiedossa. Onkin ollut yksinäistä. *nauru*
mekaanikko

Posts: 1,176

#57 • • mekaanikko don selecta
Tiedän etten oo kyl mikään teknopuristi sanan varsinaisessa merkityksessä mut omasta puolestani voin sanoa et niissä keskusteluissa mitä teknokekkereissä viime aikoina on tullut käytyä (ja viime aikoina parhaiten just teknobileet on jostain syystä ollut just se juttu meitsille vaikka moni muukin musa ns. toimii) on dissattu lähinnä toisia kaljuja, parrakkaita, kaljamahaisia 430 West -t-paitaan pukeutuneita puristeja (jollainen toki olen itsekin, paitsi etten ole kalju enkä omista yhtään label-t-paitaa) siis periaatteella et "miks aina näitä rumia äijiä, missä on kaikki tp:t?"

Ei se multa tai mun fellow "puristeilta" ole mitenkään pois jos joku haluaa pukeutua nahkavartiseksi pölyhuiskuksi tullessaan vaikka diippiteknokemuihin. Lievää hilpeyttä tosin jotkut omaan silmään varsin mauttomat asukokonaisuudet (eikä tää mitenkään välttämättä korreloi vaatteiden edustaman "genren" kanssa sinänsä) kyllä useinkin herättävät, mutta se jää tasan sille tasolle: "ehheh, tsiigaa mitkä releet" ja sit jatketaan kaljan juontia. Suvaitaan, vaikkei itse ehkä allekirjoitetakaan.

Ja vielä, helpointa on nauraa sellaiselle, jonka tunnistaa itsessäänkin. On mullakin tuolla pahvilaatikossa vaikka miten mauttomia ysärialun rave-kledjuja odottamassa sopivaa käyttöyhteyttä. =D

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

peepe

Posts: 904

#58 • • peepe

mekaanikko, 20.7.2005 13:57:
Lievää hilpeyttä tosin jotkut omaan silmään varsin mauttomat asukokonaisuudet (eikä tää mitenkään välttämättä korreloi vaatteiden edustaman "genren" kanssa sinänsä) kyllä useinkin herättävät, mutta se jää tasan sille tasolle: "ehheh, tsiigaa mitkä releet" ja sit jatketaan kaljan juontia. Suvaitaan, vaikkei itse ehkä allekirjoitetakaan.



Niin, ehkäpä se munkin pointti oli tässä, eikä tarkoitus todellakaan varsinaisesti DISSATA ketään.
Android

Posts: 3,908

#59 • • Android

Jone, 20.7.2005 13:32:

Tunnut varaavan itsellesi oikeuden tehdä hyvin karkeita yleistyksiä.



Point taken. Haluankin tässä alleviitata, että ei missään nimessä ollut tarkoituskaan leimata kaikkia tiettyä genreä kuuntelevia tai tiettyihin vaatteisiin pukeutuvia bilettäjiä sekopääkuosaajiksi. Itselläni on ystäviä joiden musiikkimaku painottuu nimenomaan hard-puolelle eikä se tuota minulle minkäänlaisia ongelmia. Hyviä ja "huonoja" tyyppejä löytyy kaiketi kaikkien alakulttuurien joukosta. Yleistäminen on toisaalta helvetin helppoa ja välillä on vaikeaa itsekin olla lankematta siihen.


Eli ihmisten erilaisuutta tulisi juhlistaa siten, että erilaiset ihmiset pysyisivät mahdollisimman tiukasti omissa homogenisissä ryhmissään eivätkä vahingossakaan sosialisoisi keskenään? Mietihän nyt miltä toi kuullostaa? Avovaimoni kertoi Saksan matkallaan lukeneensa jonkin verran Mein Kampfia ja ajatus eri ihmisryhmien sekoittumisen estämisestä on tutun kuulloinen ensimmäiseksi sieltä.



Ei ihan näinkään. Sosialisoida saa vapaasti, eikä uusien vaikutteiden omaksuminen tiettyyn kulttuuriin ollenkaan ole pahasta, jos ne tekevät ko. kulttuurista kiinnostavemman ja monipulisemman. En vaan erityisemmin löydä nimenomaan klubikulttuurissa sellaisia asioita, joita toivoisin "siirtyvän" psykepuolelle.


En missään nimessä kannata sitä, että genret ja ihmiset tulisi sekoittaa keskenään niin, että jäljelle jää vain tasaista puuroa, mutta en kyllä usko noin käyvänkään. Paremminkin näen niin, että genreillä ja ihmisillä olisi toisilleen paljon annettavaa ja jaettavaa (josta sitten voitaisiin luoda uusia juttuja ja siten lisätä diversiteettiä) jos kaikki eivät vaan olisi niin seiväs perseessä kertomassa toisilleen millainen se toinen porukka nyt sitten on.



Kuten totesin, uudet vaikutteet ovat täysin tervetullut lisä jos ne luovat uusia mielenkiintoisia juttuja. Näin ei ainakaan psyken suhteen ole käynyt. Päinvastoin. Juuri se että siitä on tullut yhä klubiystävällisempää ja yhä enemmän muistuttaa tasaista puuroa merkitsee eittämättä kuoliniskua ko. genrelle, ainakin jos kehitys jatkuu tällaisenaan. No, ainahan voi fiilistellä vanhoja levyjä ja hokea kuinka paljon parempaa kaikki oli ennen, mutta olisi tosiaan mukava kuulla jotain uuttakin mielenkiintoista. Ja kyllä, kuuntelen myös paljon erilaisia konemusan genrejä sekä ei-konemusiikkia. Itselleni nyt vaan toi psyke sattuu olemaan se genre joka on lähimpänä sydäntä, ja onkin traagista seurata ko. genren kehittymistä sekä musiikillisesti että kulttuurisesti.


Toivottavasti provoilua ja provosoitumistakin on lisää tiedossa. Onkin ollut yksinäistä. *nauru*



Eipä ainakaan tällä erää taida irrota enää mun puolesta.