Minne menisit "pitkälle" viikonlopulle?

8 posts, 1 page, 3,732 views

69

Posts: 111

#1 • • 69
Olis tarkoitus lähtee elo-syyskuussa ns. pitkälle viikonlopulle jonnekin päin eurooppaa/maailmaa.

Mikä vois olla ns. ihanne mesta ihmiselle joka pitää pumppaavasta housesta ja teknosta?

Mestoja, majoitusta, hintoja, yms??

En hae mitään turisti/wannabe paikkoja (ibiza, yms) vaan ehkä jotain enemmän..
.. ne mestat on jo nähty.
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
pitkät v-loput käyny viettää Lontoossa ja Berliinissä..

pitää sanoa että oli ihan liian lyhyt molempiin, että lontooseekin piti mennä vielä viikokoksi että edes kaikki parhaat nähtävyydet näki..

berliinissä taas lauantaina kaupat meni tosi aikaisin kiinni ja sunnuntaina kokonaan bosessa et sillee!

--
-keep it hard-

Jinx

Posts: 2,615

#3 • • Jinx Superfeminine
Barcelona, Bordeux tai sitten Milano *hymy*

--
Pyllykkä

A-E

Posts: 528

#4 • • A-E Detroit Techno Militia

hardikaveri, 23.6.2005 08:09:
pitkät v-loput käyny viettää Lontoossa ja Berliinissä..

pitää sanoa että oli ihan liian lyhyt molempiin, että lontooseekin piti mennä vielä viikokoksi että edes kaikki parhaat nähtävyydet näki..

berliinissä taas lauantaina kaupat meni tosi aikaisin kiinni ja sunnuntaina kokonaan bosessa et sillee!



Noissa on kanssa itse tullut vietettyä pari kertaa pitkiä viikonloppuja. Mun mielestä Berliini ja Lontoon ovat euroopan parhaita kaupunkeja viettää lomaa tai viikonloppua shoppailen ja klubbaillen. Toki Berliini voittaa hinnoiltaan ja hotellien hintalaatu suhteellaan Lontoon kuusnolla, mutta Lontoo on aina Lontoo. Missään kaupungissa ei varmaan ole niin paljoa nähtävää kuin Lontoossa. Berliinissä ehtii nähdä viikossa kaikki tärkeimmät nähtävyydet, mutta Lontoossa menee pelkästää lähes viikko nähdä British Museum. Olen nyt itse käyny Lontoossa kolme kertaa enkä vieläkään ole esim. käynyt Towerissa,vaikka kaupungissa on tullut yli kaksi viikkoa yhteensä oltua. No onneksi tämä korjaantuu ensi tammikuussa kun lähden taas Lontooseen.

Itse suosittelen lähtemään Lontooseen jos rahaa löyty ylimääräistä se noin 1500 euroa ja Berliiniin jos haluaa selvitä sillä noin 1000 eurolla. Pariisia, Roomaa enkä Napolia suosittele kenellekkään, koska noi kaupungit ovat ahtaita, kalliita, ruuhkaisia eikä kukaan osaa englantia tai saksaa. Nyt jos lähtisin kesänlopuksi lomalle lähtisin varmaan Prahaa, Barcelonaan tai Amsderdamiin.

Praha on ehdottomasti halvin euroopan suurkaupunki, missä olen käynyt. Päivässä ei saata mennä kuin noin 30 euroa rahaa vaikka kävisikin ravintolassa syömässä ja juomassa kunnolla. Todellinen budjetti matkustajan ja oluen ystävän paratiisi. Tietekin myös vierailun arvoine paikka myös kaikkillle arkkitehtuurin, taiteen ja kauniiden naisten ystäville.

Tulevaisuuden suunnitelmia/toiveita olisi vierailla Detroitissa, Tokiossa, Sydneyssä, Miamissa, Seatlessa, Hong Kongissa ja Las Vegasissa, mutta tollaiset kaukomatkat maksaa vaan niin helvetisti.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

bates

Posts: 707

#5 • • bates Tirehtööri

69, 23.6.2005 05:48:
Olis tarkoitus lähtee elo-syyskuussa ns. pitkälle viikonlopulle jonnekin päin eurooppaa/maailmaa.

Mikä vois olla ns. ihanne mesta ihmiselle joka pitää pumppaavasta housesta ja teknosta?



Amsterdam.
Lentoja tuonne saa melkoisen edullisesti, samoin majoitusvaihtoehtoja löytyy laajalta skaalalta.
House- ja teknodiggarille damista löytyy klubeja ja bileitä myös erittäin kattavasti, samoin levykauppoja, hintatasokin on aika järkevä.
Kaupunki on mielestäni sopivan pieni juuri tuollaiselle pitkälle viikonlopulle, liikkuminen on helppoa, välimatkat suht lyhyitä ja julkiset kulkuvälineet toimivat erittäin hyvin.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Avatar
#6 • • Kauno Saario Guest
linkki
Tonne mä ainakin lähtisin jos pääsisin. Voi olla turisti/wannabe mut ihan varmaan kokemuksen arvoinen.
mureena

Posts: 112

#7 • • mureena suppa greg numbah wan
Barcelona. on se vaan vuodesta toiseen niin helvetin mukava paikka. jos pitäis valita joku missä ei oo ennen käynyt niin Berliini, kuullu pelkkää hyvää menosta siellä.
Rysty

Posts: 48

#8 • • Edited Rysty Superyllätyssektori

A-E, 23.6.2005 10:33:
---
hardikaveri, 23.6.2005 08:09:
pitkät v-loput käyny viettää Lontoossa ja Berliinissä..

pitää sanoa että oli ihan liian lyhyt molempiin, että lontooseekin piti mennä vielä viikokoksi että edes kaikki parhaat nähtävyydet näki..

berliinissä taas lauantaina kaupat meni tosi aikaisin kiinni ja sunnuntaina kokonaan bosessa et sillee!

---
...
Missään kaupungissa ei varmaan ole niin paljoa nähtävää kuin Lontoossa.
...
Itse suosittelen lähtemään Lontooseen jos rahaa löyty ylimääräistä se noin 1500 euroa ja Berliiniin jos haluaa selvitä sillä noin 1000 eurolla. Pariisia, Roomaa enkä Napolia suosittele kenellekkään, koska noi kaupungit ovat ahtaita, kalliita, ruuhkaisia eikä kukaan osaa englantia tai saksaa. Nyt jos lähtisin kesänlopuksi lomalle lähtisin varmaan Prahaa, Barcelonaan tai Amsderdamiin.
...



Muuten samaa mieltä Lontoosta, mutta selviää pienemmälläkin rahalla. Mulla meni pitkässä viikonlopussa (pe-ma) matkoineen, hotelleineen, ruokineen, shoppailuineen, biletyksineen yhteensä 650e. Hotelli oli 100e/3 yötä per pää (meitä oli 3 henkee yhdessä huoneessa), matkustuskulut (parkkipaikka autolle, lennot, juna kaupunkiin) yhteensä n. 100e ja loput menikin sitten ruokaan ja olemiseen ja shoppailuun ja bilelippuihin. Tietty saa siellä menemään vaikka kuinka jos syö joka ilta ravintolassa ja shoppailee enemmänkin..