Kaman kanssa vai ilman? - kilpailu

45 posts, 3 pages, 24,253 views

Juige

Posts: 78

#41 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Olen Acidin kanssa samaa mieltä tuosta vastakkainasettelusta. On hieman liika mustavalkoinen tuo tilanne jossa alkoholinkäyttö ei ole vaihtoehto. Ainoastaan huumeet tai absolutismi.

Tässä voi jo melkein nähdä lopputuloksena joihinkin YAD:in bileisiin esim. 2 eriväristä flyeria. Toisessa teksti "Huumeidenkäyttäjältä" ja toisessa "Puhtoiselta pilettäjältä". Vaikka molemmat tarinat olisi onnellisia on huumeidenkäyttäjän flyerissa jossain nurkassa pari *einäin* hymiötä jolloin saadaan tarvittava valistaminen ja voimme kaikki yhdessä tuntea sääliä huumeidenkäyttäjää kohtaan. tyyliin "voivoi sitä pientä kun sillä on ongelmia.. hyihyi"

Minä ja muut bileitä kaljahumalassa harrastavat jäämme harmaaseen keskikastiin ja jäljelle jäävät puhtaasti kemikaaleilla pörräävät partielukat ja päihteettömään elämään uskovat häpipiipolit.

Onnea kirjoituksiin kuitenkin kaikille. Kaipa tässä jokin hyvä tarkoituskin selviää jossainvälissä vaikka itse olisin pitänyt parempana kilpailua "Kerro bileistä." ..Liittyy niihin sitten mitä vain, huumeita tai ei, paljon tai vähän. YAD haluaa kuitenkin jatkojulkaisuoikeudet niihin niin kai ne siellä voi päätellä mikä olisi hyvä julkaistavaksi ja mikä ei. Ilman että sitä näin alkuvaiheessa tarvitsee karsia näihin kahteen ääripäähän.

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

Avatar
#42 • • beyootch Guest
mietin vaan sitä, että miten yad:n kirjotuskilpailussa hyvä 'kaman kanssa'-kirjoitus voi voittaa? mun tarkotus ei oo nyt millään tavalla provosoida kumpaankaan suuntaan, mutta miten yad muka voi painattaa jotain 'me oltiin tuhannen doupeissa ja meillä oli ihan sairaan kivaa!!!'-tekstejä joihinkin kortteihin tms (mihin olikaan) kun eikö yad:n pointti kuitenkin ole vähän niinkun saada nuoret oleen huumeita vastaan? .... eli pienimuotoista huumepropagandaa kuitenkin havaittavissa...? tässähän on nimittäin just hyvä sauma indoktrinoida ja kunnolla. vaikkakin kyllä suuntaan jos toiseen...
mutmut. niin.

ite en kyl henk koht aio kirjottaa mitään 'kaman kanssa'- enkä 'ilman kamaa'-kirjotusta, niitä on luettavissa tuolla ihan toisaalla jo tarpeeks.... *vink*

enkä muutenkaan uskalla ottaa tähän asiaan kantaa, koska sit siitä pään aukomisesta ja maailman pahimmasta veren-maku-suussa-provosoinnista ei tulis ikinä loppua... *lmao*

mun jyrkän kantani suuntaan jos toiseen kaikki kuitenkin jo tietää, joten se siitä. *hymy*
remotion

Posts: 5,283

#43 • • remotion nostatus guru
joo-o itse en halua astua yhteenkään neulaan Hietsussa joten olipa huumeiden vastainen työ tuloksiltaan lähes kuinka huonoa tai hyvää tahansa niin koen sen positiivisena yrtityksenä vaikuttaa asioihin.
jos ei koita ei voi voittaa...
Itse en osallistu tähän
Mizfir

Posts: 2,472

#44 • • Mizfir pittuinen
HUOM - Kilpailun ohjeistusta päivitetty *hymy*

--
-Mannanen-

Yediah

Posts: 1,090

#45 • • Yediah FINRG, Spacehouse

COBALT, 22.6.2005 17:16:
Minkä helvetin takia lähes jokainen topic, jonka Hanna/YAD aloittaa kääntyy jo alkumetreillä "jonkin-puolesta-vastaan-väännöksi"? Se keskustelu käydään ihan toisissa topikeissa...!!!
Mulla ei tod. ole tässä varaa alkaa asettumaan kummallekaan puolelle, mutta sanon silti sanottavani nyt!
On ihan sanomattakin selvää et, jos maailma eläis ilman huumeita, se olis valtavasti rauhallisempi ja turvallisempi paikka, RIIPPUMATTA SIITÄ MIKÄ SATTUU OLEMAAN JUST SUN HENKILÖKOHTAINEN KANTASI! Kun/jos tämän ymmärtäminen on ylivoimaista, niin ílmeisesti joidenkin on pakko osoittaa älyllinen köyhyytensä muuttamalla tämäkin hyvää tarkoittava topikki em. "puolesta-vastaan-vääntelyksi"...!

Mä sanomaani anteeksi pyytele, jos joku ottaa tän hlökohtaisesti, niin turhaan...!!! *piis*





joo oon ihan samaa mieltä.. asennetta kerrankin..


jos poltettais kärpässienii ennen ku lähtää reivaamaa.. voi vittu..