graafista suunnittelua

17 posts, 1 page, 13,008 views

typ0

Posts: 1,892

#2 • • typ0 syntax error
nuo sun sivut kaipaa vähä hiomista.... linkit katoaa mustan ruudun taaksen joten empä ainakaan minä pääse niitä tutkimaan...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

diskoeno

Posts: 673

#3 • • Edited diskoeno
nyt lienee kyse niistä dj-sivuista? ongelma on tiedossa ja uudet sivut suunnitteilla :)
tässä oli kuitenkin tarkoitus niitä suunnittelupuolen sivuja mainostella...
evvk

Posts: 1,918

#4 • • evvk
Hienoja töitä portfoliossa
soulsaw

Posts: 444

#5 • • soulsaw 1.0
Imo näytti tosi köyhältä, perusvääntöä. Ehkä vain yksi työ joka oli jopa työn näköinen.

--
_____

diskoeno

Posts: 673

#6 • • Edited diskoeno
Koulun penkillä tässä vielä ollaankin, niin tuskin mitään maatajärisyttävää voi odottaakaan. Osa on kieltämättä omaankin silmään visuaalisesti vähemmän onnistuneita, jätin ne portfolioon näytöksi että teknisesti olen kykeneväinen tekemään monenmoisia tän alan juttuja. Pitänee lisäillä tuonne uudempiakin töitä... Ja noihin asiakastöihin on kyllä oltu ihan tyytyväisiä ja se on ainakin mulle pääasia. Eiköhän tässä kehitytä päivä päivältä... ehkä joku kaunis päivä voi joku duuni miellyttää sunkin silmiäs :)
soulsaw

Posts: 444

#7 • • soulsaw 1.0
sure, taisinkin tykätä jstn jutusta, joka ei ehkä teknisesti mtn huippua, mutta kivaa silmälle :)

--
_____

evvk

Posts: 1,918

#8 • • evvk
Benin työ on mielestäni hienoja... mutta rehellisesti sanoen työpaikan saamiseen tervitaan enemmän..
Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

Mark Hamilton, 2.9.2005 21:12:
Benin työ on mielestäni hienoja... mutta rehellisesti sanoen työpaikan saamiseen tervitaan enemmän..



Kuis? Onhan sullakin työpaikka.

Eiq... *rolleyes*
domi

Posts: 7,069

#10 • • Edited domi Työn sankari.

Jone, 5.9.2005 00:25:
---
Mark Hamilton, 2.9.2005 21:12:
Benin työ on mielestäni hienoja... mutta rehellisesti sanoen työpaikan saamiseen tervitaan enemmän..

---


Kuis? Onhan sullakin työpaikka.

Eiq... *rolleyes*


Tuosta tuli mieleen aikaisempi ilmoitukseni graafisen alan osaajista. Joku taisi vastata siihen ja pitkän threadin jälkeen loppukaneettina oli se että "oikestaan mulla onki niin paljon töitä etten ees ehtisi tätä tekemään. oon aika ylityöllistetty".

sori, meni offtopiciksi.
evvk

Posts: 1,918

#11 • • Edited evvk

Jone

---


Kuis? Onhan sullakin työpaikka.

Eiq... *rolleyes*



Tarkoitin lähinnä mainostoimistoa. Benn on kyllä potentiaalinen työllistymään sellaiseen. Vähän harjoitelua mielestäni se vaatisi.

Itse olen ollut haastattulussa Mediamaisterilla, eikä osaaminen ollut silloin edes benn tasoa..

Johonkin pieneen benn voisi ehkä päästäkkin..
diskoeno

Posts: 673

#12 • • diskoeno
Työnäytteitä taas linjoilla.
evvk

Posts: 1,918

#13 • • evvk
Hienoja töitä...
samlainio

Posts: 1,264

#14 • • samlainio

benn, 13.2.2006 20:00:
Työnäytteitä taas linjoilla.



Onks jäbä käyny Tampereella ton Media-assarin tutkinnon? Valmistuin vaa ite sieltä tos 2004. Hyvännäköstä jälkeä kyl. Ja tiedän itte ainakin just joistakin asiakkaista, ett ne oikeesti haluu ja tykkää jostain ihan kauheista jutuista, mitä sit loppupeleis on helppo tehä, mut ei kauheesti miellytä omaa silmää. Mut en ny tarkottanu sun töitäs tällä kommentilla.

No mitä noihin työpaikkoihin tulee, ni suhteet pelaa kyl tälläkin alalla aika isoo osaa, mikä on kyl vähän valitettavaakin joskus.
meow

Posts: 1,170

#15 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

Mark Hamilton,
haastattelussa



*justjoo*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

diskoeno

Posts: 673

#16 • • diskoeno

samlainio,
Onks jäbä käyny Tampereella ton Media-assarin tutkinnon?



Totta turiset. Ei se niin timanttia tarvitse kaikille asiakkaille olla.
Mistäs valmistuit? Tuosta Hervannan ammattiopistostako?
Itse kävin Lempäälässä Pirkanmaan Taitokeskuksen av-linjan, jossa oli ihan päteviä opettajia... Aikaa sen sijaan oli liian vähän ja oppilaita liian paljon joten esim. nettipuoli jäi aika hataralle pohjalle. Mitä nyt yhdet Flash-sivut raapastiin kokoon, siitä ei paljon jäänyt käteen.

Ja tuurillahan tässä töihinkin päästiin, tosin sellaista tän alan duunarihommaa vaan... mut ihan jees :)
samlainio

Posts: 1,264

#17 • • samlainio

benn, 14.9.2006 19:40:
---
samlainio,
Onks jäbä käyny Tampereella ton Media-assarin tutkinnon?
---


Mistäs valmistuit? Tuosta Hervannan ammattiopistostako?



Joo, aika vähän kyl oli siel mitään opiskeluu. Enemmän tuol Rollikkahallilla oltiin, ku siel on studiot ja pelit.