Keski-ikä ja musiikkimaku

15 posts, 1 page, 4,362 views

ville

Posts: 3,780

#1 • • ville olen oikeasti ujo
Nyt kun anqqa teki loistavan ominaisuuden, eli kaikkien suosittelijoiden keski-ikä on näkyvissä voi vetää seuraavan johtopäätöksen:

polkka -> trance -> proge -> house -> tekno/elektro

Tästä voit siis katsoa miten oma musiikkimaku tulee kehittymään ;D

Itse tosin olen vähän jumittanut paikalle tuohon trance - house linjalle.
-P

Posts: 4,972

#2 • • Edited -P
hmm, ihan kelpo ominaisuus toki, mutta kun tsekkailin ihan mielenkiinnosta tota ikäkäyrää erigenrejen bileissä klubituksen mukaan, niin imo. mitään suurta eroa ei ollut

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Exlex

Posts: 497

#3 • • Exlex
Toi on ihan mielenkiintonen ominaisuus, samoin kuin tapahtuman suosikkeihinsa merkanneiden ihmisten keski-ikä. Voi hiukan vetää jotain johtopäätöksiä karkeloiden luonteesta. (joskaan ei kovin vakavalla mielellä)

Itse näyttäisin kahlaavani tuota genre kategoriaa väärään suuntaan :P
mekaanikko

Posts: 1,176

#5 • • mekaanikko don selecta
Hah, otsikon perusteella arvelin että täs olis joku "mä kuuntelen varmasti HARD STYLEE vielä 60-vuotiaanakin!!!!1!" -hehkutustopikki. =D Mut loisto ominaisuus, voi vähän väijyä et mihin kantsii mennä jos haluu ikäistään seuraa tai vaihtoehtoisesti vaik nuorta lih^H^H^H öh tavata uusia ihmisiä. =)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Juhgu Virnistelijä
Voisiko tuolla laskea jokaisen genren keski-iän, edes vähän sinnepäin? Olisi mielenkiintoista nähdä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Bio

Posts: 4,429

#8 • • Bio The Bullies / Pinky
tuntuu et olen käynyt ton asteikon läpi jo.. kaisse sit alkaa alusta *hih*

tällä hetkellä on tekno/trance/polkka-genresoppavaihe menossa
Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Edited Jinx Superfeminine

Raver71, 6.5.2005 11:04:
Mutta missä kohtaa alkaa keski-ikä? Tunnen itseni kaikesta huolimatta nuorekkaaksi. Vaikka mittarissa on 33v.



Taitaa alkaa siitä että muuttuu henkisesti keski-ikäiseksi

--
Pyllykkä

lilius

Posts: 719

#10 • • lilius

ville, 5.5.2005 14:24:

polkka -> trance -> proge -> house -> tekno/elektro



Aika osuva... mutta itellä hieman eri:

heavy/metal -> rap/hiphop -> HC Techno -> techno -> house -> eri housen alagenret (pois HH!!!)

Joo ja mulle toi polkka ja KIKKELI TRANCE on jäänyt kyllä OHI.. ehkä sellaisena huvittavana komediana. *heiii*
mana

Posts: 60

#11 • • mana pieni tyhmä fyysikko
Olen myöskin kahlannu vastavirtaan, siis trance -> polkka.
Trancea on tullu kuunneltua kovin pienestä asti ja polkka vaihtu kuvioihin siinä vaiheessa, kun oli tarpeeksi ikää päästä bileisiin. :) Ja myös goa on ollu matkalla mukana kauan...

--
If you do it you'll regret it, if you don't do it you'll regret it. Either way your going to regret it, you might as well just do it.

z

Posts: 1,146

#12 • • z
tuo polku pitänee keskimäärin paikkansa. tosin kun mä aloitin pienenä poikana polkkavaiheesta ni sitä kutsuttiin haardcoreksi.

teknon/elektron jälkeen tulee sit lastenlaulut.

niitä odotellessa.
GrimsouL

Posts: 468

#13 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Mä en tajuu mitä järkee kuunnella yhtä genree pelkästää ja vaihtaa sit johonkin toiseen. Mä en ainakaan kyllästy mihinkään genreen koskaan kun kuuntelen kaikkea sekaisin...

Tietty tulee aina joku pieni kausi (tai elämän tilanne) et tulee kuunneltuu jotain tiettyy genree muita enemmän (esim. nyt soi taas metalli musiikki pitkästä aikaa).

Ja eniten vituttaa ku jotkuu dissaa biisiä pelkän genren takii kuulematta koko biisii..!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#14 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

migizz, 7.5.2005 19:24:
Mä en tajuu mitä järkee kuunnella yhtä genree pelkästää ja vaihtaa sit johonkin toiseen. Mä en ainakaan kyllästy mihinkään genreen koskaan kun kuuntelen kaikkea sekaisin...



Sama juttu *hymy* oon alusta asti tykännyt vähän kaikesta, ja tykkään edelleenkin. Ainoo mikä on jäänyt vähemmälle on toi hardimpi puoli viime aikoina (mättöteknoo lukuunottamatta *nauru*) mut kyl eilenkin fiilistelin ihan täysii kun tuli niin hyvää hardhousee di.fm:lta *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

rjv

Posts: 731

#15 • • rjv neuron tuoppi kiitos
mut sit taas kukaan ei oikeesti kuuntele rikottuja biittejä.