O: Nintendo 8-bit pelejä

7 posts, 1 page, 2,070 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1 • • [Nuclear] el aprendiz
Eli jos jollain olisi kaupan kyseisen pelihärdellin pelejä, niin oisin kiinnostunut niitä ostamaan. Ilmottele mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin emmeköhän pääse sopimukseen. Blades of Steel olisi kiva saada.*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#2 • • yana Guest
mä voisin haluu gbc:n zeldan jos jollain ois myydä huokealla tai lainata pariks kuukaudeks
eemeli

Posts: 910

#3 • • eemeli
[Nuclear]:

Eli jos jollain olisi kaupan kyseisen pelihärdellin pelejä, niin oisin kiinnostunut niitä ostamaan. Ilmottele mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin emmeköhän pääse sopimukseen. Blades of Steel olisi kiva saada.*ding*



Muistaakseni me pelailtiin sitä teillä vauvoina!! Eiks jep!? Onks sul viel MEGAMANeja??? *plur*

--
celebration generation

[Nuclear]

Posts: 5,855

#4 • • [Nuclear] el aprendiz
No voi kökön kökkö...ei tää tuottanu tulosta yhtään*uuh*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Gastione

Posts: 114

#5 • • Gastione
Laita mulle privaa niin kerron mistä löydät edullisesti kyseiseen pelihärdelliin pelejä
cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
mulla taitaa himassa olla vielä muutamia kyseisen härvelin pelejä tallella öö. LOLO ainakin on :D muita en muista. voin tsekata vaikka tossa vkonloppuna :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#7 • • [Nuclear] el aprendiz
cosmikki:

mulla taitaa himassa olla vielä muutamia kyseisen härvelin pelejä tallella öö. LOLO ainakin on :D muita en muista. voin tsekata vaikka tossa vkonloppuna :)



Koskaan kuullutkaan em. pelistä*hih* Mut jos katot mitä gamei löytyy, niin ois kiva*joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku