Naamamaalaukset

10 posts, 1 page, 4,124 views

Espinho

Posts: 157

#1 • • Espinho :E
Joo siis, oon nytte kelannu jo jonki aikaa että vois tehä jokunen kiva kokonaamamaalaus johinki bileisiin, mut ongelmana on vaa ollu se et mistä sais sellast värii joka ei sitte irtoa esimerkiksi ku hikoilee tai vastaavalla tavalla? *ding*

Ja mistä sellast värii vois löytää? Ja Paljonko maksaa?
Musta & Valkonen + punanen

Kiitti avust :)

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2 • • Aziz Combat Fighter

Espinho:
Joo siis, oon nytte kelannu jo jonki aikaa että vois tehä jokunen kiva kokonaamamaalaus johinki bileisiin, mut ongelmana on vaa ollu se et mistä sais sellast värii joka ei sitte irtoa esimerkiksi ku hikoilee tai vastaavalla tavalla? *ding*

Ja mistä sellast värii vois löytää? Ja Paljonko maksaa?
Musta & Valkonen + punanen

Kiitti avust :)



Kaisaniemessä on sellanen maskeerausliike, mistä saa Grimas-merkkisiä maskivärejä sekä vesi- että rasvaliukoisina. Rasvaliukoset pysyy paremmin naamassa, mutta ne pitää kiinnittää fixatiivilla jos ei halua että ne leviää, koska naamaa tulee lähmittyä kuitenkin. Vesiliukoset taas liukenee hikeen ja valuu, mutta lähtee helpommin pesussa pois. Sitä tavaraa saa sellasissa pienissä purkeissa, kannattaa ostaa samalla pieni tönkkä sitä fiksatiivia ja poistoainetta samalla, jos haluaa hyvää jälkeä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3 • • Aziz Combat Fighter
...





niinsiis,





ennen kuin kysytte,




mä harrastin aikoinaan liveroolipelejä...
Mellu-

Posts: 4,006

#4 • • Mellu-
ana, hahha *nauru*

Mul on tollaset luomivärintyyppiset värit ja hyvin on pysyny vaikka hikoilenki paljon.. mut satun aina pyyhkäsemään jossai välis naamaa ja sit ne leviää *lmao* ja sit näytetäänkin just siltä kun näytetään *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Espinho

Posts: 157

#5 • • Edited Espinho :E

Ana-5000:
Kaisaniemessä on sellanen maskeerausliike, mistä saa Grimas-merkkisiä maskivärejä sekä vesi- että rasvaliukoisina. Rasvaliukoset pysyy paremmin naamassa, mutta ne pitää kiinnittää fixatiivilla jos ei halua että ne leviää, koska naamaa tulee lähmittyä kuitenkin. Vesiliukoset taas liukenee hikeen ja valuu, mutta lähtee helpommin pesussa pois. Sitä tavaraa saa sellasissa pienissä purkeissa, kannattaa ostaa samalla pieni tönkkä sitä fiksatiivia ja poistoainetta samalla, jos haluaa hyvää jälkeä.


Okke, kuulostaa hyvält *joo*. Minkä niminen Kauppa, ja suunillee missäpäin kaisaniämee? *ding*
Ainii ja sitte viel, Siitä rasvaliukosesta, ei kai se oo sellast kiiltävää naamas?
Meinaa vaa et ois jees jos vaik se Valkonen ja punanen ehkä nappais vähä UV valoo,
vai oks sitte pakko ostaa erikseen jotain UV töhnää?
Sori nää mun tuhannet kysymykset, mut ku homma kiinostaa ja ei o kokemust siitä *iloinen*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#6 • • Aziz Combat Fighter

Espinho:
Okke, kuulostaa hyvält *joo*. Minkä niminen Kauppa, ja suunillee missäpäin kaisaniämee? *ding*
Ainii ja sitte viel, Siitä rasvaliukosesta, ei kai se oo sellast kiiltävää naamas?
Meinaa vaa et ois jees et vaik se Valkonen ja punanen ehkä nappais vähä UV valoo,
vai oks sitte pakko ostaa erikseen jotain UV töhnää?
Sori nää mun tuhannet kysymykset, mut ku homma kiinostaa ja ei o kokemust siitä *iloinen*



Mä en muista sen kaupan nimeä (oisko ollu "Aprilli" tai jotain), se on siinä metroasemalla heti liukuportaiden yläpäässä, oli ainakin ennen. On varmaan vieläkin. Se rasvaliukonen on pikkasen kiiltävää, mutta se kiinnityspuuteri tekee siitä sellasta mattamaista. Siinä mielessä jos haluu tehdä jotain korostuksia tai muita, niin kannattaa ottaa huomioon se, että kontrastit pehmenee sillon kun sen fiksaa.

UV-reaktioista en tiedä, itse käytin noita joskus aikoinaan kun pelasin muutamassa pelissä örkkiä ja piti saada kasvonpiirteitä muutettua & kaikki näkyvä ihoalue vihreäksi :)

Kannattaa kysellä sieltä kaupasta apua, ne myyjät osaa varmasti auttaa paremmin kuin minä.

piilo-edit: Joo oli se aprilli.
*tappi*

Posts: 203

#7 • • *tappi* Pieni ja Punainen.

Ana-5000:
---
Espinho:
---



Heheheheh..kelasin aluks et WTF?!? MISTÄ ana voi moista tietää!
JA ON aivan oikeassakin vielä *nauru* mut anyway suosittelen samaa!!
Vastaavalta merkiltä löytyy myös todella todella hyviä meikkejä ihan
peruskäyttöön.
Niissä on paljon pigmenttiä ja kestää hyvin.
tutustu ihmeessä grimasin koko tarjontaan!

Suosittelen Rasvaliukoista väriä + fixatiiviä. lisätietoa tietenki saat
aprillista ja tosta toisesta maskeerauskaupasta.

Kansallisteatterin ovilta katsoessa oikealle päin tulee pikkutie..
en muista tien nimeä mutta menee kaisanimen puistoon päin.
Tien oikealla puolella tulee vastaan rappukäytävä missä on summeri
maskeeraus/peruukkiliikkeeseen.
Sieltä 2krs. ja löydät vaikka ja mitä. Paikka on hyvin jemmassa vaikka
loppujen lopuksi NIIIIN helpolla paikalla.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Espinho

Posts: 157

#9 • • Espinho :E

sinitys:
---
Ana-5000:
---


Whoa! Ookke nyt on kaikki atvittavat tiedot asiast *joo*. Kiitti avust ^^
Ja nyt sitte ei muuta ku maaleil leikkimää ^^

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

BEAT!!

Posts: 55

#10 • • BEAT!! Support your local pub
"Meikit työn puolesta"

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95