Valokuvauskilpailu#4 "Macro-pintaa syvemmälle" äänestys on päättynyt ja pisteet laskettu.

88 posts, 5 pages, 33,865 views

Jone

Posts: 8,258

#81 • • Jone Archibald Haddock
Onnittelut Epailijalle voitosta - voitto meni täysin oikeaan osoitteeseen. *hihu*

Sit vaan seuraavaa skabaa kehiin ja toivottavasti siihenkin tulee runsaasti kuvia.
nostatus

Posts: 343

#82 • • nostatus

ville:
Ei jumalauta, meikä oli seitsemäs, vaikka olin ihan varma, että tolla sormella ei pisteitä saada o/ Kiitos kaikille äänestäneille!



Oltiinkin kuvien suhteen vähän samoilla linjoilla, oma viivotin kuvakin sijoittui kuudenneksi. Klubbarilaiset näköjään arvostavat kantaaottavia kuvia. ;)

Onnittelut voittajalle, kiitokset äänestäjille. Seuraavaa kisaa odotellessa.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

S-T

Posts: 1,195

#83 • • S-T Pieni
Olipa tiukka skaba kärkipaikasta ja sijoista 3-5 *hih*

Onnea Epikselle - keksi nyt sellainen aihe, että mäkin saisin ekaa kertaa aikaiseksi jotain *vink*

--
Pieni on kaunista.

blender

Posts: 2,552

#84 • • blender Arcade | KAIKU

Tronica:
---
blender:
kiitoksia äänestäneille, en ois kyllä uskonut että "ankka" teemalla pääsee noinkin pitkälle, aiheen tulkinta oli kyllä mulle itellekkin vaikeeta...

---


wau! :D en oikeestaan ees huomannut että siinähän on ihan selkeä ankka.. :) upea kuva! :D



Sitä vähän pelkäsinkin että kaikki ei sitä huomaa *nauru*
vaavu

Posts: 1,324

#86 • • vaavu vara-vana
Onnea voittajille! Toivottavasti seuraava skaba saadaan pian pystyyn ja vieläpä samanlaisella osallistujamäärällä.
Nacu

Posts: 1,293

#87 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

blender:
---
Tronica:
---
blender:
kiitoksia äänestäneille, en ois kyllä uskonut että "ankka" teemalla pääsee noinkin pitkälle, aiheen tulkinta oli kyllä mulle itellekkin vaikeeta...

---
wau! :D en oikeestaan ees huomannut että siinähän on ihan selkeä ankka.. :) upea kuva! :D

---
Sitä vähän pelkäsinkin että kaikki ei sitä huomaa *nauru*



Mun mielestä se oli han selkee seepia... *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Epailija

Posts: 5,636

#88 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Olen ollut aika "=D" tämän kisan suhteen jo siitä asti, kun Jone lykkäsi kuvani ykköseksi. x) Kiitos kaikille äänestäjille tästä kunniasta. Tämä on päivän ehdoton "=)". Pistän uuden kisatopikin pystyyn pikimiten.

Sitten ihmettelijöille: Kyseessä tosiaan oli vesipisara. Kämmen taas on omani ja on oikeasti lähes yhtä pehmeä kuin vauvan takamus. Kuvaan ei myöskään liity mitenkään tietoistesti kovin suuria määriä piilomerkityksiä tahi vastaavia, mutta en aio pilata tulkinnan iloa kertomalla koko tarinaa. ; )

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous