Minkä kokoluokan bileet ovat sinun makuusi?

67 posts, 4 pages, 18,957 views

sapeli

Posts: 11,768

#61 • • sapeli jokukukamikä?
Kyllä se melkein menee tuohon "alle 500-hengen sauna"-linjalle, vaikka mitä lähempänä ollaan tuota seuraavaks pienempien bileiden rajaa, sitä parempi. Premin alakerrassa on aina ollut hyvät bileet imo, osittain siitä syystä että siellä ei ole koskaan ollut juuri liikaa porukkaa... Jos on paljon porukkaa niin bileet tuppaa olemaan ylikuumat, ylikalliit ja yliahtaat, vaikka sinne useimmin tuleekin vähän nimekkäämpiä DJtä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#62 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kyllä kaikki kelpaa, mutta suurimpia viihtyvyyden takaajia minulla ainakin on että tilaa löytyy eikä tarvitse seistä vaan aivan kiinni toisten iholla.

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

remotion

Posts: 5,283

#63 • • remotion nostatus guru
kaikki menee. pää asia et näke ees muutaman ilosen kasvon joka liekittää vieressä täysiä kanssa ja että mahtuu itsekin liekittää kunnolla!
Tarsu

Posts: 2,449

#64 • • Tarsu

remotion:
kaikki menee. pää asia et näke ees muutaman ilosen kasvon joka liekittää vieressä täysiä kanssa ja että mahtuu itsekin liekittää kunnolla!


Totta !
Pienet toimii !
Mutta toimii myös isommatkin (ainakin Lauantain Innercityissä oli _aikas_ hubaa ! )

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Epailija

Posts: 5,636

#65 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Paha sanoa. Vähän kaikkien kokoluokkien bileissä esiintyy yksi ikävimmistä bileilmiöistä: väkeä on tilan kokoon nähden liikaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että tanssilattialla joutuu varomaan muita ja pahimmassa tapauksessa on vähän väliä hartiakosketuksessa jonkun muun kanssa. Lisäksi ilmastointi huutaa usein armoa ja hiki tulee pelkästään seistessä.

Niin kauan kuin jostain nurkasta löytyy tilaa liikkua, musiikki on miellyttävää ja seurana on kivoja kavereita, niin minulle on aika se ja sama onko kyse sadan vai parin tuhannen ihmisen tapahtumasta. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloud

Posts: 2,162

#66 • • Cloud Game Freak
Tilavat bileet on ehkä minusta parhaita.. Väkeäkin saisi olla paljon. Pasifique anyone =).

Toisaalta tämäkin on ihan fiilis asia. Kyllä intiimit club-boat tms pileet voi olla just pop.

Silti kunnon isot tapahtumat on lähinnä sydäntä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Liqued

Posts: 187

#67 • • Liqued CyberHemuli
Lähin tommosis gloorian kokosis vaa ollu..Olisha se kiva kokee semmoset megajätti partytki, mut luulen et tommoset vähä pienemmät on se mun juttu. *iloinen*

--
Spin!