KILL BILL vol 1 & 2

78 posts, 4 pages, 12,024 views

JustinSan

Posts: 822

#61 • • JustinSan Nullius in verba
Ykkönen kolahti kuin metalliputki takaraivoon, aivan uskomatonta, se soundtrack *sydän*
Juuri äsken tulin katsomasta kakkosta ja sekin kolahti ihan mielettömästi, siis tää jätkä tietää mitä tekee, ehkä ainut toinen ohjaaja kuka saa multa yhtä isot peukut pystyyn kuin tarantino, on david lynch *sydän*
mutjoo, tiesin, että kakkonen tulisi olemaan radikaalisti erillainen kuin ykkösosa mutta täytyy sanoa, että en todellakaan tälläistä odottanut. Mun mielestä erittäin hyvähyvähyvähomma :) jännästi tiputettu tempo mut silti säilytetty fiilis, et sama leffa. Odotan sinänsä mielenkiinnolla DVD-versiota, on kiva nähdä miten tuo ”tiputus” toimii kun ne katsoo putkeen *joo*

ainiin ja A:lle, joka käytti volkswagen <-> ferrari vertausta, oletko ottanut huomioon, että ehkä tarantinon tarkoitus ei ollut imitoida / apinoida aiempiaan, vaan tehdä elokuva kunnianosoituksena rakastamilleen elokuvilleen ja kunnioittamilleen elokuvantekijöille?
ja sitten ton cowboy bebopin vertaamisesta kill billiin sanoisin molemmat nähneenä, että eivätpä ole oikein keskenään millään muotoa verrattavissa, molemmat ovat hyviä, mutta eri tavoilla *joo*

[muokattu 2.6.2004 22:09]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Violette

Posts: 102

#62 • • Violette Humppamuija
Ykkönen oli minusta aivan fantastinen, ja perjantaina kävin katsomassa kakkosenkin vihdoin. Eipä voi muuta sanoa, kuin että *jiihaa*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Illustrator

Posts: 3,171

#63 • • Illustrator
En ehkä tajunnu koko leffan ideaa, mut ei vaan kolahtanu. Ykkösen kävin kattomassa leffassa, jonka jälkeen tunsin itteni lähinnä petetyksi ja 10e köyhemmäksi. Kaikesta huolimatta aattelin käydä kattomassa ton kakkos osan, kuulemma parempi. *täh*

[muokattu 7.6.2004 19:01]
DESPE

Posts: 4,580

#64 • • DESPE
Tosi hyvii leffoi
Jammailija

Posts: 3,224

#65 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ykkönen oli mahtava! Siinä verellä mässäilystä tehtiin taidetta ja muutenkin leffasta henki sellainen klassisen tyylikäs suuntaus*joo*.

Kakkosen katsominen oli tuskaa, koska olin jo valmiiksi hiukka väsy ja elokuvan pitkäveteisyys ei juurikaan auttanut siihen. Tiedän, että ideana oli rakentaa ja kehittää elokuvaa kohti huippua, mutta mun mielestä siinä mentiin jo liian pitkälle. Liian pitkäveteinen*eiei*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Cloudberry

Posts: 493

#66 • • Cloudberry
Kysymys: Kannattaako kakkososaa katsoa jos ykkösestä oli sitä mieltä että ok, muttei superhyvä. Sehän on kai ihan eri tyylinen? *ding*
Vai pitäskö katsoa ensin ykkönen uudelleen, jos ekalla kerralla kärsi päänsärystä, joka yltyi migreenikohtaukseksi, niin ettei elokuvan viimeisestä ehkä noin reilusta puolesta tunnista tiedä/muista mitään ja heti leffan loputtua kävi oksentamassa ja menetti tajunnan yli puoleksi vuorokaudeksi.. *dissaa*
Aiemmista Tarantinon leffoista oon kyllä tykännyt kaikista. *hymy*
stimbeh

Posts: 400

#67 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Cloudberry:
Kysymys: Kannattaako kakkososaa katsoa jos ykkösestä oli sitä mieltä että ok, muttei superhyvä. Sehän on kai ihan eri tyylinen? *ding*
Vai pitäskö katsoa ensin ykkönen uudelleen, jos ekalla kerralla kärsi päänsärystä, joka yltyi migreenikohtaukseksi, niin ettei elokuvan viimeisestä ehkä noin reilusta puolesta tunnista tiedä/muista mitään ja heti leffan loputtua kävi oksentamassa ja menetti tajunnan yli puoleksi vuorokaudeksi.. *dissaa*
Aiemmista Tarantinon leffoista oon kyllä tykännyt kaikista. *hymy*



*lohduttel* Eipä ollu mukava loppupään leffa sulla. Eli voihan se olla että kannattaa katsoa se ykkönenkin uusiks. Mutta *joo* kannattaa katsoa ehdottomasti se kakkonenkin. *hymy*

--
Flow with the go.

r0n

Posts: 2,258

#68 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Kokosaituutena loistava-setti!
Venaan nyt vaan ykkösosan ns. japsiversiota.
Kyseisessä pläjäyksessä ei ole ainuttakaan mv-kohtaa, siinä myös listitään parikyt tyyppiä enemmän.
Hinta tosin about 50 + rahti.
Huhujen mukaan ens keväällä ois mahollista et se tulis R2-versiona myyntiin. Kyseessä siis britti-versio.

--
6er reihe

martina

Posts: 1,875

#69 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
yggönen paras leffa mitä oon koskaan, ever, milloinkaan nähnyt.*plur*
kaggonen oli pettymys... *igor* täysin ennalta-arvattava... jäi yggösen varjoon ja pahasti.
W

Posts: 1,049

#70 • • W
En tykännyt alkuunkaan...jos kattoo paljon länkkäreitä ja kung fu leffoja, niin tarantinon tyylissä ei ole enää mitään hauskaa, vaan suoraan tuosta maailmasta kopattu jokainen kuvakulmakin. Tämä herra vain toi hollywoodiin sen ensimmäisenä, ja jollain tapaa kehitti itselleen kyseenalaisen kannatusorganisaation. Välillä tuntuu että tämän herran elokuvia kannatetaan vain siksi että kriitikot kun kehuu, täytyy itse esittää olevansa niin intellegtuelli, että ymmärtää näiden elokuvien taiteellisuuden.
Mielestäni kill bill oli kuin halpa tv-sarja. Tämän herran elokuva reservoir dogs oli loistava....tämä ei....joku leffa piano (joka ei thank god, ole tämän herran ohjaama), on loistava...tämä silkkaa paskaa. Hyvä että imuroin tuon netistä, niin on delete näppäin lähellä.
COBALT

Posts: 1,407

#71 • • COBALT akitaattori
Aivan loistavaa ”tyhjäpää-viihdettä”!!! Joskus on vaan kiva tuijottaa hoopona, kun sade hakkaa ruutuun! Ei tartte liikaa tuumailla.... heh!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

mange

Posts: 1,913

#72 • • mange Terrorcraft

mange:
Vol. 1 oli ihan näyttävä ja ne genresekoitukset oli kiva juttu mutta muuten ei oikein säväyttänyt. Mutta Vol.2:nen pitää kyllä silti mennä katsomaan koska ei tätä juttua voi jättää kesken. Mutta vähän veikkaan että kun olen Vol.2:sen nähnyt niin tulen sanomaan että ”ei tästä olisi tarvinnut tehdä kahta osaa, yksi pidempi leffa olisi ollut parempi”. Mutta enpä vielä sano mitään ennen kuin olen tuon jatko-osan nähnyt.


Nyt on myös Volume 2:kin katsottu. Ja tosiaan, ei tästä olisi tarvinnut tehdä kahta osaa. Noin reilu tunti Volume 2:sen alussa oli kyllä aika ”hohhoijaah” touhua. Ei oikein mitään kivoja ylläreitä tullu koko leffassa, eikä ollut edes mitenkään näyttävä. Ykkösessä oli sentääs edes jokunen näyttävä taistelukohtaus. Niin ja se mikä ihme viisnäppipistosydänpoksahtaaviidenaskeleenjälkeen tekniikka oli kyllä niin läppä. *nauru*
Mutta joo.. tulipahan nyt sitten nämäkin katsottua.
vanhus

Posts: 889

#73 • • vanhus
ykkös osaa katteli viel mut ei kakkosta vois kattoo enään millään uudestaa ku oli niin huono *joo**muhaha**haukottel**hikoil*
Aeryn

Posts: 166

#74 • • Aeryn
Molemmat oli kyl todella hyviä vaikkakin ykkösen verellä mässäily tuntu välillä vähän tuhralta. Tosin sekin oli osattu tehä suht hyvällä maulla. Kakkonen oli tosin todella hyvä ja taidampa hankkia molemmat tonne dvd hyllyyn talteen. *joo* *iloinen*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Narya

Posts: 166

#75 • • Narya Kuolema
mä tykkäsin kakkosesta enemmän, mutta ykkönenkin oli ihan kiva.

--
Sekavuuden Ammattilainen

LoFi

Posts: 726

#76 • • LoFi
Pidin. Paljon. Kokonaisuutena.

Kun olin ykkösen kattonut niin jäi vähän sellanen olo että olihan hieno elokuva mutta ??... Kakkosen kun oli sitten nähnyt niin se selitti kaiken. Loistavasti rikottu rakenne - QT osaa aina yllättää iloisesti :)

Elokuvien paras sälli oli ehdottomasti se kung-fu leffoista otettu valkoparta (ja sen "piiskaparta" ääniefekti =))
Tebi

Posts: 131

#77 • • Tebi normisetti
yhtä paskaa molemmat ku teemun kuraluurit kebabin jälkeen *igor**poks*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

Kianoni

Posts: 357

#78 • • Kianoni pomputtaako?
vittu parhaat leffat pitkään aikaan.
saa olla vähän vajaaälyinen jos ei ymmärrä.
saa olla vähän vajaaälyinen että ymmärtää.