Aprillipäivä

12 posts, 1 page, 4,161 views

_2

Posts: 325

#1 • • _2
Näin aprillipäivän aattona lainataanpa iänikuista aihetta radiolta:

Eli onko sinua koskaan aprillattu, jos niin miten miksi millon jne...


Oma tarinani menee kaksi vuotta taaksepäin, jolloin veljeni koira sai pentuja. No oma koira pentueesta oli tietty valittu jo heti kun tiedettiin pentujen olevan tulossa. Tosin ehtona oli se että jos syntyy vain yksi pentu, niin se menee toiseen perheeseen. No innokkaana pentua odottelevana tuli sitten ehkä liian useasti soiteltua pentueen perään että ”jokos ovat syntyneet”. Kun pennut sitten synty aprillipäivänä, päätti veljeni sitten (jatkuvista kyselystäni kyllästyneenä) kertoa että vain yksi pentu tuli, eli jäisin ilman. Vaikka oikeasti 3 iloista veitikkaa synty ja olen yhden osa-omistaja.

No joo.. aika kuiva oli mutta ehkä sinulla on siis parempi *hymy*
Avatar
#2 • • GoA Guest
Tämä tapahtui silloin kun olin ekalla luokalla koulussa. Isäni huijasi minua.

Olin hieman kipeä ja pyysin häntä antamaan minulle yskänlääkettä. Noh, hänpä antoi tuota ja tietenkin otin sitä. pienen hetken kuluttua hän sanoi että voi helkuta annoin sulle väärästä pullosta että tämä on ulostuslääkettä että äkkiä vessaan siitä. Noh, tämäpä sitten meni kovaa vauhtia vessaan istuskelemaan. kun mitään ei tapahtunut vähään aikaan niin huusin että miksei tule mitään. vastaus oli aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle. *nauru*

Muita parempia en muista. itse ajattelin huomenna huijata mutsia sanomalla että muutan yhteen tyttöystävän kanssa.

Ja onnistuin jo estämään oman kullan huijausyrityksen. kjäh kjäh. *juonittel*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
on mua varmaan aprillattu useaankiin otteeseen, koska olen niin hyväuskoinen hölmö, mutta yksi ylitse muiden mikä on jäänyt mieleeni on 13 vuoden takaa, jolloin olin juuri ja juuri 10 -vuotias tytön tyllerö. Elettiin siis myös sitä aikaa kun New Kids On The Block oli kova sana ja huoneeni oli vuorattu heidän julisteillaan..*joo* Aprillipäivänä sitten ystäväni soitti minulle ja kertoi, että kyseinen poikabändi olisi viikon kuluttua tulossa yllätyskeikalle läheiselle urheilutalolle! (Asuin tuolloin Kotkassa! *nauru*) ja nyt olisi mahdollisuus saada lippuja. Liput maksaoivat jotakuinkin vain 15 markkaa! *nauru* Ja minä tietenkin uskoin kaiken ja olin aivan tohkeissani asiasta ja olin jo heti lähdössä ostamaan lippuja..*eiei* Kunnes sitten ystäväni alkoi rallattaa aprillipilalaulua! Voi sitä murheen päivää!! *nyyh* *nauru*

Nykyään en toivottavasti ole ihan yhtä helposti huijattavissa, mutta silloin olin..Tosin en ollut onneksi ainut joka uskoi tuon pilan. Muutama muukin ystäväni uskoi saman! *nauru* Oltiinpa hölmöjä!! *joo*

[muokattu 31.3.2004 18:56]

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

_2

Posts: 325

#4 • • _2
Nyt se sit alko... Don`t trust anyone for the next 23 hours and 32 minutes ! *nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#5 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lansetti:
Nyt se sit alko... Don`t trust anyone for the next 23 hours and 32 minutes ! *nauru*


Kiitos vinkistä! *iloinen* Enpä muistanutkaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-P

Posts: 4,972

#6 • • -P
aika ovela jäynä irc-galleriasta muuten. jäbät keksineet tehdä niin että jokaiselle näkyy oma kuva päivänkuvana, ei yhtään huono =)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#7 • • astaroth Guest
Pari pientä valkoista valhetta on tullut saatua, menin viisaana tietenkin aina halpaan. Ei sen kummempaa koskaan.
_2

Posts: 325

#8 • • _2
Bongaa MTV3:sen aprilli - pila.. Ei mennyt kun hetken.. mutta siltikään en ole 100% varma *hmph* *nauru*
typ0

Posts: 1,892

#9 • • typ0 syntax error

Kaizu:
linkki

Tässä aprillipilaa... vai onko *iloinen*



laitetaan niita toimivia linkkeja =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MaSari

Posts: 1,986

#10 • • MaSari space jammer

Angelus:
aika ovela jäynä irc-galleriasta muuten. jäbät keksineet tehdä niin että jokaiselle näkyy oma kuva päivänkuvana, ei yhtään huono =)



No just niin, menin sit tohonki lankaan.. Mä kun luulin et tää kone oli hajonnu tai jotain *nauru* Ku tää valitti jostain ihme komponenteista ja et sivu ei näkyis oikein *nauru* hahahaha aika noloo mennä jokaseen lankaan *blush* *iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

DiamonDie

Posts: 676

#11 • • DiamonDie mediahippi
Joskus '97 oli Mikrobitti-lehdessä aprillipila, jonka mukaan nopeat cd-asemat vähitellen tuhosivat levyt, kun lasersäde kuumensi niiden pintaa ja lopulta painaumat tulisivat lukukelvottomiksi. En vielä tiennyt Bitin aprillipilaperinteestä, joten uskoin juttuun varmaankin useita kuukausia. Onneksi ei ollut vielä kotona cd-asemaa, olisin muuten varmasti mennyt tietokoneliikkeisiin, joissa luvattiin ilmainen suojakerrossuihkutus levyjen pinnalle.

Äitini oli kuulemma joskus mennyt vipuun, kun Hämeen Sanomissa luki, että Beatlesit tulevat keikalle Suomeen. Hämeenkaaressa oli ollut kymmeniä tai satoja nuoria jonottamassa lippuja...

Tässä eräs tämän vuoden hauska aprilli: http://news.deviantart.com/article/13743/
Avatar
#12 • • mr_polo Guest
Mä oon kaverin kanssa lähössä Norjaan (Hupellus) nyt viikon päästä. Se on vielä intissä ja oli pitkään epäselvää et saako lomaa vai ei. No lopulta sai lomaa ja hommas liput.
Mutta aprillipäivänä tuli viesti: ”Ei vitun vittu, mä joudun lähtee leirille ku sinne muka tarvittiin porukkaa. Lomat palo ja se siitä norjan reissusta! Vitun intti!”

Olin koko päivän naureskellu netissä huonoille aprillipiloille ja sitte menin tohon ihan täysin! Rupesin oikeesti miettimään sen lipulleki ostajaa...