Sam & Max 2 PERUTTTU!!! -lucasarts

19 posts, 1 page, 5,411 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Damien [tr3ox]
Legendaarisen hyvän seikkailupelin jatko-osa on hyllytetty lucasin toimesta. Ovat kuulemma arvioineet kysynnän niin pieneksi ettei seikkailupelin julkaisu tänä päivänä kannata ja siirtyivät takaisin valmistamaan SW-bulkkipaskaa. Tuolla voi kirjoittaa petitionin aiheen puolesta....

http://www.petitiononline.com/LACOSAM/petition.html
nomic

Posts: 4,120

#2 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*dissaa* vakin vak!...
Blues

Posts: 5,414

#3 • • Blues Koning van Afrika
Kymmenen vuoden odotus mennyt hukkaan *uuh* Pitää kaivaa alkuperäinen esille ja ruveta pelaamaan sitä taas.
Harmillista ettei lucasarts julkaise enää seikkailupelejä. Kyllä niille pelaajia löytyisi mutta valitettavan totta on se ettei niitä olisi tarpeeksi *uuh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Vexe

Posts: 1,016

#4 • • Vexe
Parempi tehdä lisenssipaskaa. Ei oo laadulla niin väliä. :(
Viltsu

Posts: 2,010

#5 • • Viltsu noname
no kuka olis edes halunnu pelata jotain 3rd person 3dfx ”seikkailu”peliä :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Karski

Posts: 6,049

#6 • • Karski Pomon kätyri

Viltsu:
no kuka olis edes halunnu pelata jotain 3rd person 3dfx ”seikkailu”peliä :D



Jos sankareina on sam & max niin mä
olisin halunnu *uuh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]

Viltsu:
no kuka olis edes halunnu pelata jotain 3rd person 3dfx ”seikkailu”peliä :D



Minä! Ihan sama mikä se platformi ois ollu vaikka lautapeli, Samn'Max on Samn'Max...
anqqa

Posts: 4,034

#8 • • anqqa tirehtööri

Viltsu:
no kuka olis edes halunnu pelata jotain 3rd person 3dfx ”seikkailu”peliä :D



toimi uusin monkey islandki ihan siedettävästi vaik oli triidii.. sam ja maksimi kyl nam hmm

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

a-j

Posts: 785

#9 • • a-j
kuinka ollakkaan juuri viimeviikolla pelasin
piitkasta aikaa sam&max hit the roadin *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

akir0

Posts: 2,554

#10 • • akir0 idleRPG champion 2009
Onneks ScummVm toimii ja voi pelata ?kaikkia? Lucasartsin seikkailuja, osaa jopa kännykällä :)

[muokattu 7.3.2004 23:08]
DiamonDie

Posts: 676

#11 • • DiamonDie mediahippi
Kirjoitin jo eräälle toiselle foorumille, että olen helvetin tyytyväinen. Tai no, samapa tuo oikeastaan itselleni kun en olisi siihen peliin koskenut pitkällä tikullakaan. Mutta ihan periaatteesta olen sangen tyytyväinen. 2D forever.
Damien

Posts: 2,882

#12 • • Damien [tr3ox]

Kirjoitin jo eräälle toiselle foorumille, että olen helvetin tyytyväinen. Tai no, samapa tuo oikeastaan itselleni kun en olisi siihen peliin koskenut pitkällä tikullakaan. Mutta ihan periaatteesta olen sangen tyytyväinen. 2D forever.




Aika rajoittunut näkökulma, miksi ylipäätään pelata siis tietokoneella jos 2D-forever on ainoa pointti?
Ai, sori joo enhän mä huomannut, sähän olitkin naispuolinen henkilö...höhö, mitä ne naiset peleistä muka tietää, huolestuin jo suotta ;)
Mr. Sinner

Posts: 408

#13 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tää on just tätä*kivatsulle* Eka ne peru Full Throttle 2:n ja nyt tän. Ei hyvin mene seikkailupeleillä nykyään*uuh* Onneks sentään Syberia 2 ja Longest Journey 2 on tekeillä et jotain näyttäis edes olevan tulossa.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

DiamonDie

Posts: 676

#14 • • DiamonDie mediahippi

Damien:
Aika rajoittunut näkökulma, miksi ylipäätään pelata siis tietokoneella jos 2D-forever on ainoa pointti?
Ai, sori joo enhän mä huomannut, sähän olitkin naispuolinen henkilö...höhö, mitä ne naiset peleistä muka tietää, huolestuin jo suotta ;)



Kyllä harvinaisen typerä viesti, enkä nyt puhu vain tuosta idioottimaisesta naisläpästä (OMG, vähänkö olen huumorintajuton kun en diggaa paskoja vitsejä!). Niin, miksi turhaan pelata tietokoneella ellei diggaa 3D:stä? Melkein sama kuin kysyisi, että miksi kuunnella musiikkia, ellei kuuntele rockia.

Eyecandy ei vaan kiinnosta peleissä pätkän vertaa, lähinnä pilaa koko pelaamisen idean. Jos haluan eyecandya, katson demoja. Helppoa ja yksinkertaista.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#15 • • liikkuva muna an egg on the move
Ärsyttää kyllä suunnattomasti kun nykyään ei enää tehdä hyviä pelejä (eikä demoja / musiikkia). Joskus 80-luvun lopulla jo mätkin King's Quest 1:stä ihan innoissani, vaikken sanaakaan osannut englantia. 1200 sivuisen sanakirjan kanssa pelailin sen läpi, ja siihen sainkin uhrattua reilun vuoden. Sierra Onlinen tuotanto kyllä kolahti aina, oli sitten Space Quest tai Larry. Monkey Islandit ei koskaan kolahtanu erityisemmin, liian simppeleitä ja sarjakuvamaisia ehkä.

Sam & Max oli mun ensimmäinen peli jossa oli puhetta. woou. kyllä sitä tuli sillon pelailtua viikkotolkulla, vaikka taasen oli sitä kirottua sarjakuvagrafiikkaa. Hauskuus vei kuitenkin voiton.

[muokattu 11.3.2004 15:14]
kap-pu

Posts: 1,167

#16 • • kap-pu the amazing suction cup boy
allekirjoitin petitionin. vaikka ei tuota tulosta, niin onneksi pöydällä odottaa heikkoja hetkiä lucasarts entertainment pack. uusille windowseille säädetyt cd-versiot sam & maxista, the digistä, grim fandangosta ja full throttlesta. jopa grafiikatkin on uusittu (mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että ne on skaalattu 200% 640x480-resolle ja sitten blurrattu)! hauskinta ko. setissä on se, etten ole pelannut muuta kuin sam & maxia. :) paljon hupia siis tiedossa.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sts

Posts: 7,969

#17 • • sts Sama pyynti aitta!

Imukuppilapsi:
allekirjoitin petitionin. vaikka ei tuota tulosta, niin onneksi pöydällä odottaa heikkoja hetkiä lucasarts entertainment pack. uusille windowseille säädetyt cd-versiot sam & maxista, the digistä, grim fandangosta ja full throttlesta. jopa grafiikatkin on uusittu (mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että ne on skaalattu 200% 640x480-resolle ja sitten blurrattu)! hauskinta ko. setissä on se, etten ole pelannut muuta kuin sam & maxia. :) paljon hupia siis tiedossa.



mistäs moisen boksin saa? :)
Hupsu

Posts: 1,005

#18 • • Hupsu
*Sniff* - Sam & Max tuo kyllä muistoja mieleen.

--
Päivän mietelause?

kap-pu

Posts: 1,167

#19 • • kap-pu the amazing suction cup boy

sts:
mistäs moisen boksin saa? :)



eli siis Dosesta löysin omani, muistaakseni saattoi olla myös City-Anttilas.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.