Itse tehdyt bilevaatteet?

127 posts, 7 pages, 59,243 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#121 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*hih*..hirmuisesti kiitosta kaikille..pitääkin tästä lähteä jonain päivänä kiertämään noita mestoja! *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lauruska

Posts: 821

#123 • • Edited Lauruska nihkee
Minulla on ongelma joka koskee tavaroiden (joita ei voi jättää narikkaan, kuten puhelin narikkalappu ja rahaa) säilytystä bileissä.
Miten te ootte ratkassu ongelman? Mulla ei oo pienintäkää ideaa millainen pussukka olisi kiva ja mihin se tulisi kiinni jotta se olisi kiva myös tanssiessa.
Kaikenlaisia ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan*hymy*

niin ja lisätään vielä että se olisi tarkoitus tehdä itse *vink*
ReiNe

Posts: 146

#124 • • ReiNe

Lauruska, 14.1.2006 12:07:
Minulla on ongelma joka koskee tavaroiden (joita ei voi jättää narikkaan, kuten puhelin narikkalappu ja rahaa) säilytystä bileissä.
Miten te ootte ratkassu ongelman? Mulla ei oo pienintäkää ideaa millainen pussukka olisi kiva ja mihin se tulisi kiinni jotta se olisi kiva myös tanssiessa.
Kaikenlaisia ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan*hymy*

niin ja lisätään vielä että se olisi tarkoitus tehdä itse *vink*



kaikista paras omasta mielestä on ns. vyölaukku. ja en tarkoita nyt mitään kasari hirvitystä mikä tulee tohon eteen roikkumaan, vaan tukevaa, mielellään leveää... arghhhhh! kun tänne vois piirtää!
tavallaan leveä vyö jonka alareunaan on kiinnitetty reppu-taskut (öö, vähän ku reisitaskuhousuissa..) molemmille sivuille.. ei helvetti! tosta nyt kukaan mitään tajua!

tota tota.. jos tahdot, voin laittaa sulle kunnon ohjeet ja muut tai vaikka tehdä sulle moisen toiveittes mukaan, laita jtn takas privana jos kaipaat jeesiä.. *hymy*

ja muutenkin.. menee kyl nyt vähän mainonnaks mut ompelen mielelläni kaikkea kaikille.. valmistun pukuompelijaksi eli osaamistakin löytyy, eli ottakaa yhteyksiä jos tuntuu et omat taidot ei riitä.. *hymy*

--
femalejunglist

Marjo

Posts: 1,796

#125 • • Marjo pupuTupuna

Lauruska, 14.1.2006 12:07:
-clips-



Mä en tehnyt itse, mutta mulla on sellanen litteä, ehkä 10 cmx4cm(n. narikkalapun kokoinen). Järkyttävän ruma pussukka(mutta käytännöllinen). Sinne mahtuu juuri sopivasti rahat ja narikkalappu(kännykkää en siis kanna bileissä mukana). Ja se kun on sellanen löysä pussukka, niin se menee aika huomaamattomasti koko ajan kädessä tai taskussa, jos sellaset sattuu olemaan.
¡ Previous post a few years ago !
Daverian

Posts: 491

#126 • • Daverian

Replying to Itse tehdyt bilevaatteet?:

*AnnU*, 7.12.2004 11:51:
onneksi omistan ihanan ystävän, joka tekee aina kaikki bilevaatteeni..*sydän**pihkassa**sydän*



Minäkin haluan tuollaisen ystävän jostain täältä :) Köyhällä opiskelijalla kun ei ole varaa hienoihin ja kalliisiin vaatteisiin :D

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

aivomassa

Posts: 230

#127 • • aivomassa are you ready to lose control ?
cybershop.fi myy nättejä vyölaukkuja jotka olen itse todennut todella käteviksi bileissä ! olen nimennyt nämä pussukat psykevyöksi :DD ei tarvitse raahata sitä laukkua käsissä ja miettiä et minne sen laittaisi tanssimisen ajaksi.. tosin jos haluaa rueta itse tekemään niin sehän ei ole vaikeaa ^^ eivätkä nämä sitten muistuta mitään kasari vyölaukkuja jotka pullottavat tuossa etumuksella.. vaan kauniita taskutyylisiä vöitä joihin on yleensä kirjailtu joku kaunis kuvio.

--
Dont expect us to be quiet !