Oudointa mitä olet tehnyt bileissä

170 posts, 9 pages, 60,718 views

Takyon

Posts: 2,945

#161 • • Takyon Möwkö
Mä oon joskus tanssinu polkan tahdissa - ja vielä tykänny siitä D:

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Marchand

Posts: 201

#162 • • Edited Marchand

Nemes 9.5.2004 18:06:
Taisi olla 99 vuosi liquid skies bileissä kaapelilla tansin ja hetken päästä luulin tansivani omassa huoneessani, hetken päästä havahduin taas että olin bileissä ja pelästyin. *taputapu*




*tirsk* Muistan tän kyllä. Olin soittamassa kyseisissä bileissä mut tarkempaa muistikuvaa
ei sitten olekkaan koko viikonlopusta *tirsk* kivaa oli sen muistan.

Oudoin juttu mitä on sattunut bileissä tais olla Tallibaarissa aikanaan niin kuulin koko aamun, että dj:t soitti koko ajan vaan samaa biisiä *tirsk* eli en ite tehny mitään outoo vaan sen aamun dj:t *nauru* no on sitä itekkin tullu tehtyä kaikkee hassua kai??? *ding*
typ0

Posts: 1,892

#163 • • typ0 syntax error

Jone, 5.1.2004 18:48:
---
slimrave:
Rakastellut.

---


Mitäs outoa tossa nyt on? Rakastelu on kahden ihmisen välinen sangen luonnollinen asia, josta on outous kaukana tai sit mun elämässäni tapahtuu outoi asioita harva se päivä. *joo*



hehe nii varmaa xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

josbe

Posts: 1,982

#164 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kerran en tanssinu *ding*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#165 • • Peikkotyttö
Lukenut kirjaa...oli siis tosi hyvät kemut:D
Ollut kerran selvinpäin
Nukkunut
Harrastanut seksiä,josta pääsemmekin aasinsiltana viimeiseen, tehnyt raskaustestin (oli negatiivinen,huh)

--
Groove is in the Heart

Ulrike

Posts: 42

#166 • • Ulrike
Liekö tämä nin outoa edes mutta viimekemujen jatkoilla tuli ajeltua ostoskärryillä..

--
Go For It!

Mellu-

Posts: 4,006

#167 • • Mellu-

eewol, 17.7.2006 18:40:
No kaikkee on tullu härvättyä mut näin äkkisältään: Laskenu liukurilla rappusia alas!! *nauru*


ja oksentanu kilpaa sohvalkle ja "siivonnut" jälkesä heittämällä sohvan alas parvekkeelta :D *vink**nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

DJ Rx

Posts: 2,527

#168 • • DJ Rx FINRG Recordings

Mellu-, 21.4.2007 20:59:
---
eewol, 17.7.2006 18:40:
No kaikkee on tullu härvättyä mut näin äkkisältään: Laskenu liukurilla rappusia alas!! *nauru*

---

ja oksentanu kilpaa sohvalkle ja "siivonnut" jälkesä heittämällä sohvan alas parvekkeelta :D *vink**nauru*



hys hys *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#170 • • Peikkotyttö
aini kerran tuli tylsää ja lainasin narikassa lojunutta pulkkaa ja menin koffin puiston jäämäkeä alas ihan täysii monta kertaa,sit tulin takas sisään ja jatkoin bilettämistä:D

--
Groove is in the Heart