aura - into the future (trance)

6 posts, 1 page, 1,730 views

Ville Vähäsaari

Posts: 689

#1 • • Ville Vähäsaari
Tässä ensimmäinen julkaisu Pohjanmaan suunnalta tulokkaalta nimeltä Aura.
Henkilökohtaisesti tarjoan vain serveritilan, artisti itse vastaa mahdollisiin kysymyksiin.

Aura - Into The Future
(8,73MB VBR MP3)

Palaute ja mielipiteet erittäin toivottuja!
Andy

Posts: 1,019

#2 • • Andy
-mixaus uusix..äänimaailma kaikenkaikkiaan ei valitettavasti kokoajan skulannu
-olix täs muutama biisi vai yx hä!? (oletan et yx mut aika taiteellinen rakenne sillai jorausbiisix)
-efekteissäki olis vähä hiontaa
-kaikki soundit ei ollu iha biisin muiden soundien kanssa käsikädessä
-skräzi oli mun mielestä iha järkky
-acidi vois olla tietty ehkä lujemmalla (mielipide)

(7-)

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

bonfire

Posts: 164

#3 • • bonfire
En tiedä mitä tossa on tehty, ei ainakaan sitä mitä mainostetaan.

Vaatii viilausta äänimaailmaan ja sitten vielä jonkunlainen pohja biisille ois kans kiva.
vaikka onhan se kiva tehdä vaan, noooootttt....
catiga

Posts: 2

#4 • • catiga
Biisihän ei ole mastered,et bassopuoli kärsii siittä...-Mixsauksen tulewan puheen aiheeksi,parannettu on jo=)..sit kylhä täs tais wain olla iha yks kipales...efektejä maybe tulee lisää tohon paranneltuun versioon, ainakin pois otan joitain..Basslinen waihdoin..nyt pitäs olla kurko....dynamiikka ei ole paras kuten jo totesin,mut wähän level säätöä ja masterointia ni eikö ne saundit kuullosta jo niinku paita&peppu.;)..väli scräz on mikä on,maku asia,mut waihdoin siihenkin yhen jutun..maybe nyte toimis paremmin..acid on taas mun mielest hywä,mut totta alussa ainakin tuntus siltä, että sais olla kowempaa......Semmosta pataa tällä kertaa..Hetken menee wiel ennenkö tulee paranneltu wersio,ehkä se on jo master(ed)...
pyhimys

Posts: 622

#5 • • pyhimys
Tuo Aura nimi on muuten jo varattu eräälle saksalaiselle artistille, joka levittää musikkiaan netissä.... On kohtuu menestynytkin...
catiga

Posts: 2

#6 • • catiga
Jees tiesin sit wasta ku panin se biisin nettiin..:/..dämit..Saksalainen,jaa..interesting..
pitää pistää dj aura waik sit..tai auraJuusto..;)....Pitäs kattel jotain toista nimee,maybe jotain repäsewääkin tai jotain,kuhan toimii...Like Wiima..tms...