Charly RePanic & Nomic - Human --- Nopeaa, melodistista ryskettä tarjolla..!

10 posts, 1 page, 2,144 views

rec

Posts: 2,923

#1 • • rec
genre: hard-/
lenght: 7:48
tempo: 173bpm

http://www.onelove.st/audio/CharlyRePanic&nomic-Human.mp3

Eli kyseessä on ensimmäinen yhteinen kappaleemme, joten kritiikki on erittäin tärkeää..
Kiitos, että kuuntelit!

[ 03:53 kuuluu kolme kappaletta ”naps” -ääntä, jotka ei kuulu biisiin, olin lähettänyt biisin jo kaverilleni, joka laittoi biisin servullensa, enkä pysty korjaamaan virhettä ainakaan nyt lähihetkinä.. mutta tuo virhe korjataan myöhemmässä vaiheessa pois. Ilmoitan sitten asiasta! ]

edit: Syy napsumiseen on selvinnyt! Masteroinnin jälkeen mitä ilmeisemmin CD:seen on tullu pieni naarmu, jonka syystä tuossa kyseissä kohdassa on tämä ”naps” -ääni.

[muokattu 2.11.2003 23:37]
Avatar
#2 • • pipa Guest
*nauru*
darz

Posts: 1,127

#3 • • darz
Ihan asiallisen kuulosta mätkintää kyllä... varsinkin vähän jälkee puolen välin toi PF:stä lainattu ”huuto” on aika kunu istuu ihan kiitettävästikkin tohon biisiin *joo* Hyvä pojat *enkeli*

[muokattu 2.11.2003 23:52]
antonsonin

Posts: 2,712

#4 • • antonsonin laserpoint.
Perkeleen hyvä biisi !!! ... kyllä toi melodia on niin IhQ että huhuh ! ... Itse tykkäsin *joo*
Andy

Posts: 1,019

#5 • • Andy
..pikaseen..
- s t e r e O i l m e vai streOilme
- vähä ehkä kärsi liikaa distist mut ei se aina tartte olla nii puhasta se perussoundi >)
- tuli vähä trackerit mieleen noist synasoundien tasoist..qiteski iha kivasti ne skulas
- vähä olisin viel kattonu noit muutamien soundien voluumeja


...nostan kaljuani..

*joo*

[muokattu 3.11.2003 02:12]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

florx

Posts: 532

#6 • • florx
Olipas aikamoinen sillisalaatti. Jotenkin ängetty liian paljon tavaraa väkisin tähän biisiin.
Esim 1:40 kohdalla alkava jungle-henkinen rumpusample oli tosi hirvee (ihan ku se ei edes soisi tahdissa biitin kanssa?) eikä oikeastaan kuulunut edes vaan hävis täysin pikkuhiljaa ärsyttämään alkaneen melodian alle.
Ja sama juttu alkoi taas puolikohdan rauhottumisen jälkeen.

Biisin loppupuolella oli paljon hyvääkin, esim kaikua lisättiin ja about 6 min. kohdalla, kun melodia lähti soimaan astetta korkeammalta. Ja ihan lopussa saundit oli tosi kivoja ja ois voinu jatkua pidempäänkin.
Basso oli mielestäni munaton ja liian kirkas, vähän säröä tai syvyyttä sais olla enemmän.
Näin siis mun näkemykselläni, mutta uskon, että monet ainakin yhtyy mielipiteeseeni ton rumpusamplen ärsyttävyydestä ja sopimattomuudesta.

[muokattu 3.11.2003 00:16]
display23

Posts: 3,069

#7 • • display23
jotenki oli vähän tylsän kuulonen...tuli sellanen pilipali meininki heti alusta lähtien..tosin voi johtua myös mun aika hyvästä väsymyksestä.

mun mielestä myöskään tollanen ihme saksahc basso ja pilipalimukatrance melodia ei oikeen sovi yhteen..mutta,mutta..mun kannan otto vaan..

niitä jeren rankempia biisei odotelessa*pahis*
ohmi

Posts: 72

#8 • • ohmi tracksmith
Yhdyn paanoksen mielipiteeseen. Tuo breakbeat kuulostaa vähän liian päälleliimatulta sopiakseen näin suoraviivaiseen mättöbiisiin. Ja miksi käyttää puhkisamplattua pulp fiction samplea? Ei varsinaisesti ensimmäinen kerta kun tuon samplen kuulee, tosin ei vielä ole tullut vastaan ihan noin matalalta mylvittynä. No, synat on kumminkin ihan ok, vaikka basso saisikin olla tukemassa vähän paremmin.

[muokattu 3.11.2003 00:40]
ilarip

Posts: 731

#9 • • ilarip
Näin polkan ystävänä voin sanoa että tämä raita kuulosti kuin tosi paskalle pitkälle vaihdolle.