Impulse >> Extreme Energy 17.10.2003 @ Lahti

37 posts, 2 pages, 5,633 views

Kolera

Posts: 4,256

#21 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

planey:
---
J-Tone:
---
planey:
ahih *nauru* janinkos luo etkoilemaankos?

---


*hmph* enpä usko!
Ei vaan, muuten ihan ok, mutta en taida olla alkuillasta siellä itsekkään. Kuski voin kyllä olla. Pääset taas juomaan itses melkein hengiltä *eiei*

---


päh, mul on taas hampaanpoistoa tiedossa ni en aatellut ottaa.. eli sama juttu ku tranzuis *hymy* mut siel nähää sit kuitenki.*joo*


jaa eli keskustelu menee luokkaan minä:blaablaablaablaa sä: ”MWITHÄ?” mä:”TÄH?” sä: ”ETH MWITHÄ?” mä:”HÄH” jne.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#22 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

J-Tone:
Joko ekat pullot on korkattu? Kolera? Kierrekorkki raksumaan jo! Planey, saa sinne hammaslääkäriin mennä kännissäkin kuulemma. Kysyin viimeksi ; )


no pari tuntii sit alko jo mut pitää yrittää pysyy järjissää nyt vielä ku ennoo syöny tänää yhtää mitää muutaku sen 1.5l teetä *hih* kohta pitäis sinne kasisalillekki mennä heiluttaa tukkaa ja örisemää ku siellon jokku kuolemamekkala jutut...mä etin sut sitte ja tuun isohalii tai jotain...paljon jaksat nostaa 80kg jos hypin niskaa? *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Vexe

Posts: 1,016

#23 • • Vexe
Ei olis jossain Launeellle menevässä autossa tilaa siinä 4:n aikoihin? Ei viittis taksia häiritä *hih*
Haamu

Posts: 3,034

#24 • • Edited Haamu rekisteröitymätön
...
TemeZ

Posts: 486

#25 • • TemeZ

J-Tone:
Tulin mestoille joskus puolen yön jälkeen ja en tiedä missä vaiheessa ne volat oli säädetty niin kovalle, mutta ainakin puolikuuro Nessihän se silloin paukutteli. Enpä ihmettelisi, että juuri siinä vaiheessa. Normaalisti mun epäherkkä hifi-korvani ei valita muiden mielestä paskasta äänestä, mutta tuo oli IMO liian kovalla paikalla olleilla latteilla soitettuna. Vai oliko ne vain huonosti säädetty? Joka tapauksessa potku puuttui ja korvissa sattui. Enkä nyt tuostakaan välttämättä jaksaisi valittaa, mutta kun Night Life on sen tapainen paikka, että ainut paikka päästä meteliä karkuun on wc tai ulko-ovi, niin pikkuisen voisi olla pienemmällä :)

Valomiehelle vinkiksi, että älytön savupilvi tanssilattialla ja strobo suoraan sen yläpuolella on paskin mahdollinen yhdistelmä. Yritäppä itse tanssia siinä ruuhkassa.

Mutta ei mitään pahaa, ettei jotain hyvääkin, vai menikös se niin päin ;) ? Proteus soitti mielestäni musiikkipainotteisempaa saundia kuin uskalsin odottaa. Tosin pointsit menetti siinä vaiheessa, kun oli jo pakko laittaa ne hiton tulpat päähän *eiei*.

Hyvät bileet muuten kylläkin. Valot ovat aina olleet loistavat, kun olen ollut paikalla (paitsi se strobosavuyhdistelmä).

Keep pushin' on, things are gonna get better.. (Boris Dlugosh) *vink*

[muokattu 18.10.2003 13:43]



itseasiassa musan huono vaikutus johtui ensinnäkin siitä että alapäät putoili vähän väliä, tais olla ”vähän” liian kovalla mut.. *vink* no korvatulppia ostamaan! monitorit itseasiassa olivat ne jotka korvat saivat särkymään sillä ne kuuluivat reilusti yli talon oman pa:n, ja ne monitorit eivät olleen pienimmästä päästä..

ja valomies oli taas niin kännissä että eihän siitä mitään tullut! *iloinen*

kiitos kaikille, oli kyllä hyvät kemut taas omasta olotilastani huolimatta!! *plur*
Vexe

Posts: 1,016

#26 • • Vexe
Samoilla linjoilla J-Tonen kanssa. Tosin melutaso häiritsi vasta proteuksen setissä.
LJ kyllä tykkäs aika runsaasti siitä stobosta, mitä tuli seurailtua. Itse en tanssilattialla kovinkaan paljoa viihtynyt ahtauden takia, mutta takabaarin puolella tuli tanssittua, eikä sielä häirinnyt, kuin känniääliöt.

Paikalle kerettiin vasta puoli kahdentoista aikoihin, joten Thomas ja Cosmo:n setit meni käytännössä ohi, joka hieman harmittaa.
Nessin setti oli jälleen mukavaa kuunneltavaa, eihän ne taidot mihinkään katoa.
Proteuksen setti jaksoi sytyttää vasta Carbon Based - Underworld Species alkaessa soimaan. Aivan mahtava biisi, joka tuntuu saavan minut aina iloiselle tuulelle.

btw. Mistä liikkeestä kannattaisi lähteä kyselemään ns. hifitulppia Lahdessa?

edit: typot

[muokattu 18.10.2003 15:30]
juiceQ

Posts: 772

#27 • • juiceQ Fuck The Melody
olipas mukavaa eilen...suuri kiitos kuuluu markukselle joka tuli vastaan viini ämpärin kanssa*hih*
toivottavasti en tehnyt mitään kauheen tyhmää*blush*
Nefertete

Posts: 665

#28 • • Nefertete pile-eläin
Itse tykkäsin alkuillasta eniten -musiikki maistui parhaiten ja lattialla oli jonkun verran tilaa tanssiakin *pupu*..
hauskaa oli, vaikkei tanssilattiaa tullut kulutettua normaaliin tahtiin (mikä oli ihan fiksua ku on ollut pientä lämpöä).
Tuttuja oli paljon paikalla, mikä aina jaksaa ilahduttaa *hali*.
Volat oli kyllä vähän turhan kovalla loppuillasta..Mielestäni siinä ei kauheesti oo järkeä, et kaikki joutuvat käyttämään korvatulppia, kun sen voisi välttää soittamalla sitä musiikkia vähän hiljemmalla..

ja valomies oli taas niin kännissä että eihän siitä mitään tullut!



eikös dr.jonez ole aina kännissä? *hih*
(Panukin pääsi kokeilemaan valoilla leikkimistä illan aikana pariin otteeseen..)

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Kolera

Posts: 4,256

#29 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ei kyl musa natsannu vasta ku lopussa jalan noston suhteen kyl muuten tyksin mitä muistan. onnistunut humala oli taas kun tuli näytettyä taas sitä persettä siellä cumulukses *eiei* ja sisälle tullessaki oli hassun hauskaa ku oli vaan 5e lompakkelis sillo ni oli et mthäh 7e *hih* onneks oli joku toveri kaveri siin tiskillä miltä pääs ruinaamaa ettei tarttenu lähtee lompsii sinne ulos automaatille ku oli muutenki ollu jo t-paita pääl viimosen 2h ulkona.

[muokattu 19.10.2003 01:32]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

akir0

Posts: 2,554

#30 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mukavaahan siellä taas oli. Volyymeistä en osaa sanoa itse sen enempää kuin, että ne monitorit soivat aika pirun kovaa ja niiden käyttö tuntuu muuallakin biletilassa. Ite tottunut nykyään olemaan alusta loppuun asti tulpat korvissa, joten en osaa sanoa soiko se liian lujaa. Jos siltä tuntuu niin kannattaa kyllä aina järjestäjille asiasta mainita, niin sille voidaan jotain tehdäkin.

Itse bileistä mieleen jäi kiksu-friikkinä lähinnä Cosmon setti, jossa oli pari sellasta helmeä, että oli pakko mennä itsekin lavalle veivaamaan. Valitettavasti Cosmo joutui kärsimään neulan/levarin rikkoutumisesta kesken setin, josta julkiset pahoittelut allekirjoittaneenkin puolesta. Onneksi varalevari löytyi läheltä.

Nessikin yllätti jälleen kerran, tällä kertaa teknommalla setillä. Ja teknisestihän Nessi on kyllä Mies.

Proteukselle pisteet illan parhaasta asusta, kalsarit(?) ja maiharit on ”All You Need”

Ensi kertaan, silloin pitkästä aikaa Grand Areenalla jossa tanssitilaakin on varmasti jokaiselle :)

Kuvat löytyy - http://www.akir0.com/impulse171003/
Kolera

Posts: 4,256

#31 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eäääh oonko tuo minä? http://www.akir0.com/impulse171003/imagepages/image29.htm
vai kekä? kyyl kuulemma ...mut oi missä toi sattu *hih*

[muokattu 19.10.2003 16:32]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jii-75

Posts: 459

#32 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
siis joo eli asia jo sinänsä huomattu mutta laitteiisiin nähdne liian kova taso eli yläpäät meni ”tukkoon” ja alapäät putos väliin pois pelistä.. mut ei se volyymi liian kovalla ollut siis desibeli tasolla;) *wirn* kullakin tietty oma maku;) *Wirn*

Hauskaa oli:) ja se on se pääasia:) hauskuudesta kiitos tutuille:) täytyy häröillä taas lisää;) *Wirn*

--
dodiih

Spanks

Posts: 789

#33 • • Spanks Löysä P***a
oli aivan mainiot bileet... musa oli loistavaa ja tuttuja riitti... ääni oli hivenen liian kovalla soi nimittäin korvissa vieläkin... mutta pääasia on et oli hauskaa...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Sinza

Posts: 2,227

#35 • • Sinza
Mulla on samanlaisia kommentteja kun aikaisemmillakin, eli hauskaa oli, mutta tosiaan korvatulpille olis ollu käyttöä *poks*. Proteuksen setin aikana huomasin että jotkut äänet tuntu melko ilkeiltä korvissa, ja sit kun illan lopuks poistuttiin, niin korvat vaan humis ja oli ihan lukossa... Eikä oo vieläkään palautunu *uuh*. Mutta hyvät bileet kumminkin, tanssilattialla vietettiin lähes koko ilta, lukuunottamatta muutamia jalkojenlepuutustaukoja (huonot kengät). *iloinen*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aidrian

Posts: 1,799

#37 • • Aidrian Furian Master
meitsi viihty ainakin tosi hyvin näissä kemuissa*joo*tuttuja oli paikalla tosiaan hulppeesti mut sehän paranti fiilistä vielä lisää*joo*Korvien soiminen kuuluu asiaan, tietääpä ainakin olleesan jossain ja ainaha voi tosiaan hankkia tulpat jos ei miellytä. Harmi vaan että piti lähtee vähän ennen kolmea ajelee himaan ku kyytiläiset väsy, ite olis kengittäny vaikka jatkoille asti. Lahteen tullaan taas uudemman kerran. Loistavaa!!*pupu*