Pienet vihreät pallot..

132 posts, 7 pages, 40,549 views

cicca82

Posts: 190

#121 • • cicca82
Jos mä toivon tositositosi-syvään-ja-hartaasti-paljon, niin saankohan mä mun neljännen pallon noppeemmin takasin?*igor*

--
partyparty im here so also party is here

scobl

Posts: 755

#123 • • scobl
ei tarvitse toivoa, kunhan kirjoittelette tänne pari filosofiajuttua niin heti ilmestyy *hih* forum tykkää filosofiasta *hih*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#124 • • |Cronos| the Moose
voi olla joo et nää toivomiset ja lahjomiset ei taida hirveen hyvin pelata.. yhen toveri scoblin sanaan ja sanon et täytyy vaa kirjottaa lisää tekstiä..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#125 • • slush
..saa kyllä näpytellä niin turhia juttuja että viides pallo tulisi.. mut mä pärjään ihan hyvin näilläkin.. *joo**joo**joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

Mice

Posts: 402

#126 • • Mice .: unique :.
..noh kiitettävä tahti teillä kyllä on.. *hih*
Tosin hyvähän se vain on että aktiivisuutta riittää,
heh tunnin välein pyörähtää melkein tän foorumin
sisältö uusiksi.. *hymy*

--
This won\'t hurt, I promise..

cicca82

Posts: 190

#127 • • cicca82
Ehkä mäkin sitten alistun ja alan häiriköimään joka puolella!*pahis*
Kohta mulla ei oo kavereita...*ding*

--
partyparty im here so also party is here

|Cronos|

Posts: 1,118

#128 • • |Cronos| the Moose
nyt ei tarvi enää ku sellast 700 pistettä ni saa 5 pallon.. siistii!!! *ökkö* nyt vaa kirjottelemaan tarpeeks ni pääsee taas *super**klubitus*:seks...*nauraa**iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tiril

Posts: 82

#129 • • Tiril
jahas, testing...

how fucking many green Balls?

saturday night.. and i´m drunk...

yeah, really

--
*plur* you all!

Avatar
#130 • • kiksu Guest
noihin palloihin pitäisi saada jotakin lisäeloa vaikka väreillä ja animaatioilla? *ding*
¡ Previous post a couple of years ago !
sapeli

Posts: 11,768

#131 • • sapeli jokukukamikä?
Uuuu... blast from the past - joskus on siis ollut vihreitä palloja? *ding* *hihu* Tästä on kait ollutkin juttua Mayahin ja Anqan kanssa, että klubbarissa ei kannateta semmosta meininkiä missä yksi jäsen on muita "parempi" tai "kokeneempi", ja ihan hyvä niin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Viltsu

Posts: 2,010

#132 • • Viltsu noname

sapeli, 16.6.2005 03:55:
Uuuu... blast from the past - joskus on siis ollut vihreitä palloja? *ding* *hihu* Tästä on kait ollutkin juttua Mayahin ja Anqan kanssa, että klubbarissa ei kannateta semmosta meininkiä missä yksi jäsen on muita "parempi" tai "kokeneempi", ja ihan hyvä niin *joo*



.. tai yksinkertaisesti vaan kovempi jauhaan turhanpäiväisyyksiä ,)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen