Miksei jatkot ala jo 4:00?

60 posts, 3 pages, 12,494 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#41 • • Aziz Combat Fighter
jumalaut, en mä ainakaan enää jaksa mitään jatkoja.. Kyl siin neljältä tulee jo unihiekat silmiin aika tehokkaasti. Se ois tietty eri asia jos vetäis esim. VITUSTI PIRII ni sit jaksais, mut ei pelkäl olusella kyl.
leka

Posts: 373

#42 • • leka anteeksi olen eläin
käsittääkseni kyse on lakipykälistä. Siis alkoholi laista tai jostain. Kaiketi siihen vaikuttaa myös työaikasäädökset *täh*
mutt olis tuo maneeta mennä suoraan kemuista jatkolle *hih*ati et kemut jatkus aamu 6:teen
niin nyt kommentti *iloinen* ihan vaa off topic : Miks aamuyöllä ei vois kulkee metro *hih*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

JustinSan

Posts: 822

#43 • • JustinSan Nullius in verba
Nii, tai miksei bileet ala jo kuudelta ja kestä neljään? Kyllä siinä kymmenessä tunnissa luulisi pahimmankin pirijyrän ehtivän tanssia itsensä hapoille *lmao*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Gnizhak

Posts: 701

#44 • • Gnizhak iku
Mä olisin ihan valmis alottaa bileet 20:00 ja lopettamaan ne 02:00 mennessä. Etenkin arkisin, ettei tarttis aina missata puolet pääesiintyjästä joka tuppaa usein soittamaan vasta viimesenä. Viikonloppusin se 04 on ihan tarpeeks, aamuun asti kun valvoo niin ei sitä yleensä tuu ku vihaseks. Kaikki jotka oli UV:UG:ta purkamassa tietää mistä puhun.

--
Don't Just Stand There

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#45 • • Aziz Combat Fighter

Gnizhak:
Mä olisin ihan valmis alottaa bileet 20:00 ja lopettamaan ne 02:00 mennessä. Etenkin arkisin, ettei tarttis aina missata puolet pääesiintyjästä joka tuppaa usein soittamaan vasta viimesenä. Viikonloppusin se 04 on ihan tarpeeks, aamuun asti kun valvoo niin ei sitä yleensä tuu ku vihaseks. Kaikki jotka oli UV:UG:ta purkamassa tietää mistä puhun.



Indeed! En ihan tajuu et miten jotku järkkäilee arkisin bileitä mitkä kestää sinne neljään asti, eiks porukalla oo töitä tehtävänä ja kouluja käytävänä? Monella alkaa torstai-aamuna hommat ihan normaalisti kasilta. Jos alottais aikasemmin, esim jo seiskan pintaan ja lopettais siin kahentoista-yhden aikaan ni tulis käytyy paljon enemmän ulkona viikolla.
BUTCHER-KK

Posts: 595

#46 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry

Chatte:
No juu, Venäjällä bileet jatkuu kuuteen, ja silloin jo usein on aika valmis menemään nukkumaan - juups, usein, ei aina. Neljäkin on joskus ihan tarpeeksi, kuten Suomessa. Mutta all night long (ja yleensä siis ug) on tiätty paras; nukkuu, jos huvittaa. Se jaksaminenhan nyt on kiinni mm. seurasta, kiinnostuksen tasosta ja alkomaholin määrästäkin joskus.

P.S. Tänään sain ilmeisesti liian vähän. *nauru*



Olen valmis polccamaan vaikka 12h non-stoppina! Järkäsin keverin ka Pietarissa UG-pippalot!
bileet alkoi klo 18 ja loppu 06! Pippalot loppui heti kun RED DEVIL loppu! :(
Suomessa olin ensimmäisissä ja viimeisissä jatkoissa TURUN LOCO ( DBTL ) niissä jatkoissa kävi noin 15 hlö!!
Melkein kaikkisssa jatkoissa käy noin 10-30 ihmistä, ton välitunnin takkia! Jos sitä ei olis niin ihmisiä olis enemmän! Ja olis paljon parempi meininki!
Tamperella oli kerran UG-pippalot 20-07! kovat pippalot oli!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

soulsaw

Posts: 444

#48 • • soulsaw 1.0
Suihkussakäynti ja vaatteiden vaihtaminen + safkaaminen tekevät terää *vink* *hihu* *jiihaa*

--
_____

Avatar
#49 • • *Mirri* Guest
Pitäähän sitä päästä freesaamaan itsensä ennen aamuja eli siis suihku, vaatteiden vaihto (ainaki osittain) ja naaman kampaus..Yleensä sitä ei o nii kovinkaan beauty ku hikisenä tulee bileistä. Ja siitä se aamufiilis taas lähtee ku on ku uus ihminen. Eli siis hyvä vaan ettei ala aamut jo 04.00 ku sit tulis kiire..*iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#50 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

*Mirde*:
Ja siitä se aamufiilis taas lähtee ku on ku uus ihminen.



Näin on *joo* ennen olin itsekin sitä mieltä, että aamut vois alkaa samantein, mutta kyllä "välijatkojen" merkitys on suuri *hymy* kun voi hetken levätä ja laittautua jossain, niin on kyllä kumman uudestisyntynyt olo bileissä *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

misi

Posts: 120

#51 • • misi
Joo, se on alkoholilainsäädännössä että ravintolan pitää olla tyhjä asiakkaista 04 mennessä ja siinä on pakko pitää se tunti väliä ennenkuin saa taas avata. Lääninhallitukselta voi hakea erikoislupaa jatkaa bileitä suoraan, mutta siihen saa jo olla TODELLA hyvä syy miksi.. ja millaiset bileet kyseessä. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla viranomaiset eivät hirveän helposti jatkolupia anna.
Rocca

Posts: 3,064

#52 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

BUTCHER-KK:
TURUN LOCO ( DBTL )



nää määkin muistan ensimmäiset ja viimiset viralliset jatkot se siitä *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#53 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Kyllä siinä on hyvä olla pieni tauko ennen jatkoja, voi sitten miettiä jaksaako edes lähteä ja muutenkin huilata hetken. *hymy*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Damien

Posts: 2,882

#54 • • Edited Damien [tr3ox]

arty:
pidemmät bileetki kävis *piis*



Niin kävis ja mun mielestä ravintolojen aukiolo aika voisi olla vaikka lakisääteisesti 00-06, pileet harvemmin on täysissä voimissaan ennen kahtatoista kuitenkaan ja aina ne loppuu liian aikaisin. Tällä vois napata monta yökärpästä kerralla....

edit: tai sitten se 22-06, eniveis kaks tuntia lissee illan päähän tipauttaa kuitenkin aika tehokkaasti niitä himoREIVAAJIA....
Jinx

Posts: 2,615

#55 • • Jinx Superfeminine
Kyllä pieni tauko on ihan jees toisaalta...... *hymy*

--
Pyllykkä

Avatar
#57 • • ikj Guest

JussiS:

Mmh, mä en muista et pitkään aikaan olis ollu mitään luvallisia bileitä, joilla jatkuis lupa yli neljän.



viime vuoden aktiivi sali psy-bileet (29.5) aktia salissa oli ainakin klo6 asti. muistaakseni aktialla on joskus aikasemminki ollut noit bileit 6 asti (?).
en tiedä johtuisko jotenki siitä et siel loppuu viinan tarjoilu jo klo2, vai millon olikaan.

(quotetaan nyt täs sit 3v vanhoja viestejä :D)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#58 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, ja eikös screenin 6-vuotissynttärit ollu viiteen asti *hymy* (oli kyllä mainot bileet *jiihaa*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jussi Soro

Posts: 6,385

#59 • • Jussi Soro choon!

idi:
viime vuoden aktiivi sali psy-bileet (29.5) aktia salissa oli ainakin klo6 asti. muistaakseni aktialla on joskus aikasemminki ollut noit bileit 6 asti (?).
en tiedä johtuisko jotenki siitä et siel loppuu viinan tarjoilu jo klo2, vai millon olikaan.

(quotetaan nyt täs sit 3v vanhoja viestejä :D)


Joo huomasin.

Eli Millenniumillakin oli tosiaan ton jälkeen Caribialla bileet jotka jatku kuuteen asti, viinan myynti lopetettiin neljältä. Ihmeiden aika ei siis ole ohi :)
ee102

Posts: 775

#60 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Niin, miksei...? Ois kyllä mukavampi, jos ei tarvis tuntia kärvistellä jossain. Varsinki ku jos meikäläinen lähtee Helsinkiin bileisiin, niin mulla on siellä yks tuttu, ja jos se ei satu olemaan bileissä sillon niin mitäs sitä sitten tekee siinä tunnin aikana? Sitten pitää kai mennä kärvistelemään tosiaan jolleki 24h huoltoasemalle tunniksi. *igor* Mun mielestä ois ihan mukava jatkaa bileitä vaan ilman taukoa.