Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @

65 posts, 4 pages, 25,083 views

tommib

Posts: 3,204

#61 • • tommib
Sopivan paikanlöytäminen Helsingin ja sen lähialueelta ei varmana ole mikään helpoin tehtävä. Sitten on mietittävä vielä kamojen roudaus paikalle, dj:t saada paikalle jne. Joten annetaan järjestäjille armoa ja ollaan kiitollisia, että näitä bileitä edes joku viitsii järjestää
ANONYM

Posts: 731

#62 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
"kaatopaikka"bileitten videoo *nauru*
Lupu

Posts: 317

#63 • • Lupu Supersaha

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :


hyvään mestaan 60 km säteellä helsingistä... kaikki alle 1km järvestä olevat paikat voi suoraan hylätä samoin alle 2km lähimpään asutukseen jos meinaa soitella yhtään isommalla äänentoistolla


Täytyy pitää silmät auki fillaroidessa.

Miksi muuten paikan pitäisi olla kaukana järvistä? En siis yritä väittää vastaan, haluaisin vain tietää syyn kun en itse nopeasti keksinyt.
sapeli

Posts: 11,768

#64 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :

Täytyy pitää silmät auki fillaroidessa.

Miksi muuten paikan pitäisi olla kaukana järvistä? En siis yritä väittää vastaan, haluaisin vain tietää syyn kun en itse nopeasti keksinyt.



Oman järkeilyn mukaan johtuu siitä että ääni kantaa pidemmälle, ja periaatteessa jos kellään on mitään asumusta millään kyseisen järven rannalla, sinne todennäköisesti kuuluu ja siten voi tulla valitusta --> bileet voidaan tulla lopettamaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

polly

Posts: 1,259

#65 • • Edited polly Herra

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :


---
Täytyy pitää silmät auki fillaroidessa.

Miksi muuten paikan pitäisi olla kaukana järvistä? En siis yritä väittää vastaan, haluaisin vain tietää syyn kun en itse nopeasti keksinyt.
---


Oman järkeilyn mukaan johtuu siitä että ääni kantaa pidemmälle, ja periaatteessa jos kellään on mitään asumusta millään kyseisen järven rannalla, sinne todennäköisesti kuuluu ja siten voi tulla valitusta --> bileet voidaan tulla lopettamaan.



juurikin näin.

eräätkin juhannusbileet lohjalla tukkivat espoon hälytyskeskuksen, saundi kuuluin 20 km päähän.
Lavat oli sijoitettu n. 500 m päähän rannasta