Kiitoksia järjestäjille, oli oikein mukava sunnuntai-ilta.
- J
35 posts, 2 pages, 4,492 views
my 1 cent..
uskomattoman lahjakas, taitava, ammattitaitoinen ja hieno karisma ja tunne mutta se setti oli omaan makuuni niin booooriiing ett ei voi mitään. Jossain mainittu funky house meno oli aika kaukana. En sitten tiedä olisiko ollut toisin jos lentsikka ei ois menny särki ja setti olisi alkanut silloin kun pitikin. No, se oli mun häviö. Porukalla näytti olevan oikein hauskaa ja syystäkin. Kyllähän se mies osaa.
Alkuillasta tai no puoliyön tietämillä tuli hyvää soundii.
Anywho.. Järjestäjille peukkuu! :)
tunnelma oli kyllä taas niiin kohdallaan vaikka morillo soitti paikoittain aika noloo musaa.
Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).
Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).
Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekä että se on kaupallista mainstream tavaraa?
Ei huh huh...
ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.
Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekä että se on kaupallista mainstream tavaraa?
Ei huh huh...
ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.
niinpä,tämän"nolon musiikin" teorian mäkin haluaisin kuulla?
Morillo on kyl DJ johon ei moni pääse/pysty koskaan!
Muistaakseni Alex lupasi joskus puolilta öin kertoa jonkinlaisesta hyvityksestä, koska Eric soitti vain pari tuntia. Mitään tämän kummenpaa informaatiota ei illan aikana kuitenkaan kuulunut. Mistähän on kyse?
Klo 2 kyllästyin odottamaan kun ei näkynyt dj:tä ja lähdin kotiin.