Tattista vaan taas kaikille, niin soittajille kuin bailaajillekin :) Tytöt soitti todella messevää housea ja Ramin saundi oli myös naminamia! Ja oli taas kiva nähdä tuttujakin mestoilla :)
Jees, kiitos! Oli kivaa, joskin musiikki meni hiukka ohi kuherrellessa :heart: puspus kulta. Sopivan menevää kumminkin oli, penkkijamit kunniaan!
Viina oli hyvää ja sitä oli riittävästi :excellent:
Ja valokuvatkin löysivät omistajalleen.
Iiiso kiitos Culolle kuskailusta! Ei oltas lähetty mihinkään, jos mun ois tarvinnu ajaa, sen verran kehnolta näytti keli. Onneks on serkkuja :)
Jep, jep. Musiikki toimi, vielä kun ihmiset ois lattialle paremmin lähtenyt niin sitten... Eipä sinäänsä ei itseäkään paheemmin hyppyyttänyt siellä. Selvää alkoholin puutetta. :)
Hei,kivaa oli,kuten näissä kemuissa aina!! :excellent:
Ainoo,mikä hiukan jäi mietityttämään,oli Defan napakka tokaisu mulle,kun mietittiin jatkoja:"Sinä menet kotiin!" :D
Ja niinhän minä kilttinä tyttönä menin. :)
Ai niin,ja kiitos jälleen maailman parhaalle B2B-kaverille,Lauralle:Sä olet paras! :hearts: Ja seuralaisille,(paitsi JUSSILLE)kivaa oli,Jarkkeli,Tiina,Rasse,Tony,Veera,Laite....<-Vielä kerran,kiitos niistä hienoista kuvista! :heart: