ROSE GARDEN 04 LUVAT

24 posts, 2 pages, 2,341 views

#21 • • . Guest

amen todellakin, vähän huvittaa se seikka et tänne lennätetään
jengiä tiesmistä soittamaan aina se perus 1-2 tuntia. kyl ny
enemmänkin vois kuulla ku kerran on tänne asti vaivautunu. :)

riippuu aina artistista. jotkut ei jaksa pidempään ku 2h, jos sitääkään.
joitain ei taas saa lopettamaan millään..
#22 • • liltony Guest

Nojaa. Tää nyt vaan lähinnä lisäs formien missattavaa osuutta, mut toisaalta
sekään ei välttämättä haittaa jos ko. klubin soundi jatkuu tuona samana.

Mulla ei ole mitään valittamista formien musalinjasta, mutta 04 keskellä viikkoa on kyllä silkkaa hulluutta, ainakin niille joilla ei ole koko seuraavaa päivää aikaa nukkua.

Kahteen saakka nyt vielä pystyy venymään aikaisellakin aamuherätyksellä, mutta jos nyt 04-aikana päästara siirretään eteenpäin sinne kahden kieppeille, pääsylippurahoilleen ehtii saada aika helvetin niukasti vastinetta.

No worries,

starbat aloittaa edelleen sit kun jengi vaivautuu tulee mestoille, eli freeformin osalta puolen yön jälkeen
#23 • • liltony Guest

sekään ei välttämättä haittaa jos ko. klubin soundi jatkuu tuona samana.

Ai vaihtelu on perseestä? ;)

Pitäisikö sitä ylipitchattua neurorämistelyä soida jatkuvasti?

"jatkuu tuona samana" -> hardly kääntyy vaihteluksi meikäläisen terminologiassa.

Oon nitissy ku vanha keinutuoli siitä miten formeissa tulee aika yksinomaan
wobble wobble wobble wobble tööt tööt tööt -soundia. Jääköön OT tähän.

04 keskellä viikkoa on kyllä silkkaa hulluutta, ainakin niille joilla ei ole koko seuraavaa päivää aikaa nukkua.

Jooh, nää kaks ongelmaa vois ratkaista seuraavasti: annetaan starboille enemmän soittoaikaa. Eli siis laitetaan jäppiset soittamaan vaikka klo 00 -> jengi kuulee ainakin 1-2h setistä, jos pitää lähteä vähän aikaisemmin pois & DJ:llä on enemmän aikaa rakentaa monipuolista settiä. TIP!

tää olisi tarkoitus,
eli artistit viikolla siis bändit, ulkomaan starat jne aloittaa noin 00:00, Torstaisin bändit jopa 23.30

kukaan ulkolainen ei halua vaan aloittaa puolityhjälle salille soittamaan puolen yön aikaan jos paikka on auki 04jään, koska ne haluaa odottaa et tulee lisää yleisöä, tästä johtuen joskus on venytetty aloitusta viikolla.

viikolla varsinkin toivois kaikkien tulevan ennen puolta yötä jos on isoja nimiä tulossa ja kyl se porukka aika hyvin on tullutkin mestoille ajoissa, ainakin Rose Gardeniin, Kermassa olï ihan Pstä et tultiin joskus vasta 02den jälkeen, mut kyl sen ymmärtää kun mesta oli ollut jo 7 vuotta niin suurin into oli tietenkin laskenut. Onneksi musiikin ystävät tulevat ajoissa, se on mulle tärkeintä klubin pyörittäjänä. 04 lupa on hyvä niille jotka haluaa vetää tappiin asti, voihan sitä liueta mestoilta vaikka 01:30 jos tarvii aamulla nousta.

itse olin aluksi 04 lupia vastaan kokonaisuudessaan, siksi en niitä anonutkaan aluksi. mutta yleisön pyynnöstä haimme jatkoajat, ja taisi olla oikea ratkaisu, soittoajat piteni tunnilla mikä oli tärkeintä ja jengi tulee ihan saaman aikaan, ja kesällä ne on ainakin ihan must!! Kiitoksia mielipiteistä...

freeformeissa odotettavissa vaihtelua musiikin suhteen mm huhtikuuss 4 HEROn DEGO joka ei todellakaan tööttää:)
#24 • • kytkönen Guest
joo dego on asia dj. nähny pari kertaa bristolissa asuessani, jolloin setti oli brokenbeattii ja muuta gilles p. tyylistä shittii ja lopuks smuutteja dnb-likkejä. eli hyvää kamaa tyylikkäästi