IGLU presents ELECTRIC SAUNA RECORDS

47 posts, 3 pages, 6,029 views

#41 • • alke Guest
heh :)

ei ollut vaikea arvata millaista palautetta omasta kommentistani tulisi, lahinna tarkoituksena oli vain todistaa miten ryppyotsaista ja tosikkomaista ja hiukan kapeakatseista plattariyleiso usein on. omasta mielestani suurin osa suomen ns. "skenesta" on vain osa isoa vitsia jota en itse jaksa enaa ottaa kovin vakavasti. se on sitten jo taysin toinen topic, joten ei siita sen enempaa.

ja jotta vastineessani olisi jokin yhteys varsinaiseen topicciin:
itse en tule igluun, silla olen valitettavasti espanjassa. valitan.

t. lars
#42 • • tempest Guest

heh :)

ei ollut vaikea arvata millaista palautetta omasta kommentistani tulisi, lahinna tarkoituksena oli vain todistaa miten ryppyotsaista ja tosikkomaista ja hiukan kapeakatseista plattariyleiso usein on. omasta mielestani suurin osa suomen ns. "skenesta" on vain osa isoa vitsia jota en itse jaksa enaa ottaa kovin vakavasti. se on sitten jo taysin toinen topic, joten ei siita sen enempaa.

ja jotta vastineessani olisi jokin yhteys varsinaiseen topicciin:
itse en tule igluun, silla olen valitettavasti espanjassa. valitan.

t. lars

Olisit pistänyt hymiöitä joukkoon reilusti niin olis voinu tajutakin. Mutta epäilen että et heittäny tota pelkästään läpällä. Aika pitkälti tosta äijän postauksesta paisto läpi perus teknomiehen kiksudissaaminen yms. En ymmärrä minkä takia teknoäijät ei voi hyväksyä trancea menettämättä "katu-uskottavuuttaan" (vittu mikä sana). Ite diggaan teknosta ainakin tosi paljon. Ilmeisesti se toimii vaan näin päin. Jos homma pidetään niin "ug:na" ja salaisena, niin turha odottaa mitään konemusiikin suosion nousua tai enemmän jengiä bileisiin. Mä ainakin kunnioitan kaikkia ihmisiä jotka yrittää tehdä jotain tän meidän niin sanotun "skenemme" eteen. Toivottavasti säkin teet niin, vaikka aina ei olis kyse teknosta. Jos mun epäilyt osu väärään niin sori ja unohda. Pidä hauskaa espanjassa! :cool:
#43 • • drS Guest
jep, kyllä purismi on hienoa <3

(pelaan varman päälle ja laitan niitä hymiöitä: :D :D :D )
#44 • • MikkiHiiri Guest

omasta mielestani suurin osa suomen ns. "skenesta" on vain osa isoa vitsia jota en itse jaksa enaa ottaa kovin vakavasti

Itse asiassa koko sana "skene" on aika hirvee :D Tulee mieleen joku wannabe-reivbeibe, joka nostaa nokkansa kaikille ohikulkeville, joilla ei roiku kiksukarvaa tai 5 litraa silikonia. Kuka lie alypaa @ paajaassa.com keksinykin. :)
#45 • • alke Guest

Olisit pistänyt hymiöitä joukkoon reilusti niin olis voinu tajutakin. Mutta epäilen että et heittäny tota pelkästään läpällä. Aika pitkälti tosta äijän postauksesta paisto läpi perus teknomiehen kiksudissaaminen yms. En ymmärrä minkä takia teknoäijät ei voi hyväksyä trancea menettämättä "katu-uskottavuuttaan" (vittu mikä sana). Ite diggaan teknosta ainakin tosi paljon. Ilmeisesti se toimii vaan näin päin. Jos homma pidetään niin "ug:na" ja salaisena, niin turha odottaa mitään konemusiikin suosion nousua tai enemmän jengiä bileisiin. Mä ainakin kunnioitan kaikkia ihmisiä jotka yrittää tehdä jotain tän meidän niin sanotun "skenemme" eteen. Toivottavasti säkin teet niin, vaikka aina ei olis kyse teknosta. Jos mun epäilyt osu väärään niin sori ja unohda. Pidä hauskaa espanjassa! :cool:

ei nyt kyse ollut typerasta "mun musa on parempaa ku sun musa"-vastakkainasettelusta :P (hei ma omistan sentaan chicanen 'saltwater'-maksin ;) vaan siita miten sulkeutunein silmin sita on eletty kun nyt jo ties kuinka monetta vuotta jarjestettavasta avanto-festarista ei tiedeta, eika oteta huomioon miten hassulta j.karjalaiseen automaattisesti assosioituva electric sauna kuulostaa :) itse ainakin harkitsisin muutaman kerran ennenkuin jne.. ja toki samaa ilmiota on muunkin musiikin saralla, jopa - kylla! - teknon..

siita miten uugeeta tai populaaria jokin on, sen paattakoon jokainen omasta puolestaan. olen samaa mielta etta on hyva kun ihmiset tekevat jotain homman eteen. omaan makuuni diversiteettia vaan sais olla lisaa, mut minkas teet. sita odotellessa..

et rauhaa vaan, mihin se kuuluisa PLUR katosikaan :)
#46 • • whuf. Guest

et rauhaa vaan, mihin se kuuluisa PLUR katosikaan :)

Sitä saa mitä tilaa :D

Tästä lähin Alke sit keksii meidän biisejen nimet :excellent:
Ja samaa nimeä ei saa löytyä mistään.
#47 • • okiru Guest
Kohta voisi lähteä reivaan \o/

Jujun elektrot odottaa. :panic: