Fiilis @ Diva Cafe (Kouvola) 250404

7 posts, 1 page, 1,244 views

#1 • • Fiilis.org Guest
fiilis_banner03.gif

FIILIS @ Diva Cafe (Kouvola) 25.04.04

Levyjä soittamassa :
* Niki
* oc
* Djay-B
* Toukka
* Anselmi

SIELUKASTA TANSSIMUSIIKKIA RENNOLLA OTTEELLA

Ystäviä, musiikkia ja chillailua... :heart:

http://www.fiilis.org

fiilis_banner05.gif
#2 • • Tomppa Guest
Jää väliin... töitä pitäis kuulemma tehdä sunnuntainakin. Seuraavan kerran sitte...
#3 • • oc Guest

Jää väliin... töitä pitäis kuulemma tehdä sunnuntainakin. Seuraavan kerran sitte...

Harmi sinänsi... mulla on sellainen kutina taas että tulee ISOT hymyt! :)
Kaikki sunnuntaina vaan mestoille.
#4 • • Anselmi K Guest

Harmi sinänsi... mulla on sellainen kutina taas että tulee ISOT hymyt! :)
Kaikki sunnuntaina vaan mestoille.

Toivotaan että sää olis kuin morsian... Harmittaa vieläkin kun viimekerraksi oli valinnu ISOJa lattareita mukaan ja sitte sateli räntää/vettä... Nooh, kattellaa miten käy tänä sunnuntaina... Leikitään sitten vaikka itse isä aurinkoista... :excellent:
#5 • • cinnamon Guest
Kuulin aikas hurjaa huhua,et olisin ehkä saapumassa tänne...En taida uskoa,ennenkuin näen... :scared:
#6 • • oc Guest

Kuulin aikas hurjaa huhua,et olisin ehkä saapumassa tänne...En taida uskoa,ennenkuin näen... :scared:

Meillä Kouvolassa junatkin ovat isompia, kyllä niitä kannattaa ehdottomasti tulla katsastamaan. :roll:
#7 • • cinnamon Guest

Meillä Kouvolassa junatkin ovat isompia, kyllä niitä kannattaa ehdottomasti tulla katsastamaan. :roll:

Ja mistäs voit tietää,kuinka isoja junia meillä Turkkuses on? :excellent: Tai et en oo nähny vielä isompia.... :D Nooh,kattellaan kui käy...Asioilla on tapana järjestyä.... :scared: