Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 479,353 views

Individual

Posts: 10,942

#1481 • • Individual HYPNO!
Venäjän joukkueessa on järisyttävä määrä niin häikäisevää yksilötaitoa, että pitää vaan toivoa, jotta tuttu primadonna-asenne nostaisi jälleen punakoneessa päätään ja tuittuilevien NHL-tähtien homma menisi sekoiluksi ja sikailuksi Suomen kuitatessa finaalipaikan.
-Alex-

Posts: 706

#1482 • • -Alex- Dj
Tänään palkitaan pitkä odotus ja ekana jyrätään Saksa. Leijonien snadisti kokematon joukkue näissä keimeissä ei mua kauheesti huoleta penkin alle menneestä EHT-turneesta huolimatta. Se näyttämisen ja voittamisen into mitä jätkiltä löytyy voi hyvinkin viedä pitkälle.
eugina

Posts: 898

#1483 • • eugina YleX tt-i *sydän*
En tiiä eletäänkö täs vieläkin mestaruuden jälkeistä krapulaa, mut jotenkin kiinnostus kisoja kohtaan ollu laimeeta. Omasta mielestä maikkari on osaltaan pilannu tän MM-lätkän kiinnostuksen verrattuna siihen mitä se oli kun kaikki pelit tuli Yleltä. No, kyllähän sitä innostuu taas kun pelit alkaa, vaikee sanoo edes mitä odottaa Leijonilta näistä kisoista, voi tulla isokin paukku tai sit floppi..

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

m1kk3

Posts: 5,560

#1484 • • m1kk3 no-life

Replying to Jääkiekon MM-kisat:

En tiiä eletäänkö täs vieläkin mestaruuden jälkeistä krapulaa, mut jotenkin kiinnostus kisoja kohtaan ollu laimeeta. Omasta mielestä maikkari on osaltaan pilannu tän MM-lätkän kiinnostuksen verrattuna siihen mitä se oli kun kaikki pelit tuli Yleltä.


Nimenomaan tää ja toi yleinen älytön rahastus mikä liittyy sekä itse kisalippuihin ja televisiointiin sai kyllä mun kiinnostuksen tippumaan nollaan. Yle-aikoina katoin lähes kaiken mitä pystyin, enää en edes Suomen pelejä. Ei vaan kiinnosta enää.

Mut meen nyt pois tästä topikista, kun en näitä seuraa kuitenkaan :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-Alex-

Posts: 706

#1485 • • Edited -Alex- Dj
Jengi iskee Tigerissa 10 eskoo smirreguaranaan, jota voi verrata Tallinnan lautan paukkuun eli kuhan on, mut ei vaivaudu maksaa ku Jellonat pelaa. Hävetkää!

Mut asiaan, hyviä otteita ollu jengillä, ykköskenttä vetää just niin kovaa settiä ku odottelinki ja Raanta loisti tänään ja mikäli taso pysyy niin edustaa ihan näitten kisojen huippuja mokkeosastosta puhuttaessa. Hieno alku kisoille *hymy*
-Alex-

Posts: 706

#1486 • • -Alex- Dj
Hieman oli tahmeaa peli Ranskaa vastaan, tosin vaikeaahan se on aina vastustajan sumputtaessa minkä kerkeää. Ylivoima pitää saada huomattavasti tehokkaammaksi, vaikka ykköskenttä muuten onkin hyvissä liekeissä. Muut kentät pitää saada myös hereille Usaa ja erityisesti Venäjää vastaan. Puolustus kaipaa kans kovempaa vääntöä ja ihan selkeetä iholle tuloa. Sillä tavoin ja Aaltonen-Kontiola-Pesonen ketjun ankaralla paineella me saadaan Radulov-Kovaltsuk kaksikko pois omalta mukavuusalueeltaan ja niiden jannujen pitäminen pois maalinteosta on kaikista ratkasevinta Venäjää vastaan. Mä uskon kyllä, et pitkälle mennään näissä kisoissa.
¡ Previous post about a decade ago !
unoha

Posts: 929

#1487 • • unoha Lti-/UG Collective
Suomi Finland Isänmaa*plur**känni*

--
Never Quit !