Jääkiekon MM-kisat

1,488 posts, 75 pages, 479,415 views

Heli

Posts: 1,489

#101 • • Heli vai kuka se oli

-300-E, 28.4.2007 00:11:
---
H3li, 27.4.2007 21:11:
---
-300-E, 27.4.2007 21:04:
Onneksi on ma vapaata, niin voi pitää kisastudiota ihan rauhassa *hymy*

---

kysel

---


Lähinnä tarkoitin sitä, että kun sunnuntaina oikein tiukasti katsoo lätkää ja siemailee siinä samalla "kisajuomaa", niin saattaisi maanantaina olla duunissa vähän hapan fiilis *hymy*.



aaa! no vähänks mä oon daiju! *lmao*

--
ei se väärin ole.

Jusna666

Posts: 1,447

#102 • • Jusna666 Diablo

-300-E, 29.4.2007 00:36:
Vielä ne jaksaa joka kisoissa fiilistellä tota 95-KULTAA.Pitäis kai saada joku laki aikaiseksi, mikä estää ton muistelemisen.Alkaa olemaan hivenen kulunut juttu *känni*



Ärsyttää ihan sama juttu *eiei*
Tai sit voittas uuden mestaruuden ni vois hehkuttaa seuraavat 15vuotta sitä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Nomade

Posts: 182

#103 • • Nomade 1:100 000
AIJAIJAJAJIAJIAIAJAI TULEEEEEEE TULEEEEEEEEE!!!! KAKSI SEKUNTIA AIKAA!!!!!!! KAKSI SEKUNTIA AIKAAA JA VENÄJÄ ON....LYÖTY!!!!! VENÄJÄ ON LYÖTY!!!!!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Nomade

Posts: 182

#104 • • Nomade 1:100 000

Rivakka, 27.4.2007 11:23:
YLE kuulemma lähettää sen takii digikanavalla lätkät, koska muuten ei näkyis lastenohjelmat ja oisi kuulemma ja niinku oiski väärin lapsia kohtaan!



HELVETTI! Mulle on ainakin yks paskanmaku näkeekö mukulat muuminsa vai ei kunhan vaan MM-LÄTKÄÄ tulee elikä pyhistä pyhin asia EI VOI jäädä minkää pikkukakkosen varjoon! YLE, VÄHÄN KISAHENKEE NYT!!!!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

mattij

Posts: 85

#105 • • mattij
No kyllä mulle ainakin tulee mieletön fiilis aina kun näen -95 finaalin. Sitä vois kuvailla sanoin "en tiedä näenkö unta vai kahminko lunta, mahtava meininki meneillään!".

Ja ihmetyttää turhat narinat jostain digikanavista jne. Semmosen digiboxin saa jollain 50e kaupasta niin sit näkyy lätkämatsit! Ja jos vielä vähän sijoittaa lisää niin näkee Hustler kanavan. Eli maila käteen ja veivaamaan...


Niin joo hyvä, Tsemppiä Suomi!
Miinapiina

Posts: 3,494

#106 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Nomad, 29.4.2007 01:14:


HELVETTI! Mulle on ainakin yks paskanmaku näkeekö mukulat muuminsa vai ei kunhan vaan MM-LÄTKÄÄ tulee elikä pyhistä pyhin asia EI VOI jäädä minkää pikkukakkosen varjoon! YLE, VÄHÄN KISAHENKEE NYT!!!!



*nauru* mulle nyt on aikas sama tuleeko suorana vai ei, mutta meidän taloudessa on lapsille oma tv / videot et ku tulee äipän omaa ohjelmaa lastenohjelmien kanssa samaan aikaan, ei tartte miettii kattooko niit piirrettyi vai jotain muuta *joo* ja tossa tapauksessa ku niitä ei lähetettäis ollenkaan niit lastenohjelmia sen vuoksi et lätkän sais tulee suorana, ni vois laittaa vaikka niille pikkuihmisille jotain videoit pyörii... näppärää!!

eli mun ja lasten elämä ei kaatuis siihen et jos niit lastenohjelmii ei tulis telkusta. ni.





ja tänään... *jiihaa*
"15.05 Leijonien alkusarja jatkuu ottelulla Tanskaa vastaan. Selostaja Antero Mertaranta, Moskova. Lähetyksessä kooste myös Tshekki - Itävalta -pelistä" *aplodit* *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

lohikarme

Posts: 1,730

#107 • • lohikarme RitariVittupää
Päivän merkittävimmät kellonajat:

14.00: Grillaan kilon lihaa!
15.05: Sohvaperunaksi

--
Qualis artifex pereo

Heli

Posts: 1,489

#108 • • Heli vai kuka se oli
grillaan kilon sohvaperunoita ja alan koht kattoo pelii *aplodit*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#109 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
antero mertaranta on pop *joo*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#110 • • Heli vai kuka se oli
terve. tanska ei ookaa ihan niin paska ku ennen.

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#111 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 29.4.2007 16:01:
terve. tanska ei ookaa ihan niin paska ku ennen.



hyvä ottaa jäähyjä *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Vexe

Posts: 1,016

#112 • • Vexe
MM-kiekko on turhimpia pelejä. Jokavuotinen pelaaminen laskee kisojen arvoa ja maailman parhaat pelaajat ovat vielä aivan muissa peleissä. Seuraavan kerran maajoukkuekiekko kiinnostaa 2010, jolloin Kanadassa pelataan olympiakiekkoa. NHL keskeytyy kisojen ajaksi ja koska kisat ovat Kanadassa, niin paikalla on varmasti parhaat pelaajat.
Heli

Posts: 1,489

#113 • • Heli vai kuka se oli
yle.fi :
Suomi otti helposti 6-2 (3-1,1-0,2-1) -voiton Tanskasta jääkiekon MM-kisojen D-lohkon ottelussa.

mä missasin kolmannen erän kokonaan, mut eipä mittää, ois ollu melkonen ylläri, jos tanska ois pelin vieny.

*yingyang*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#114 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 29.4.2007 17:40:
yle.fi :
Suomi otti helposti 6-2 (3-1,1-0,2-1) -voiton Tanskasta jääkiekon MM-kisojen D-lohkon ottelussa.

mä missasin kolmannen erän kokonaan, mut eipä mittää, ois ollu melkonen ylläri, jos tanska ois pelin vieny.

*yingyang*



*aplodit* jere lehtinen liittyy joukkueeseen tiistaina *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#115 • • Heli vai kuka se oli
<3 Jerppa <3
ei oo muute ollu tiimis sitten vuoden -95. kertoi puskaradio.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#116 • • kettu kiu Guest
tähän mennessä tän vuoden MM-pelit katsottu.. *super*
bisseä luonnollisesti kuluu pelin mittaan, harmittaa kun kolmansien erien tapahtumat tuppaavat unohtumaan...*ding*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#117 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.

Olkkari on varustettu tuhdilla 5.1 äänellä ja videotykillä josta matsit heijastuu seinälle noin 2x3metrin mittakaavaan *hihu*

Omat juomat mukaan *joo* Mikäli haluat paikalle pistä privaviestiä

Kisaisäntänä ja emäntänä
Stefu & Birgie *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#118 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 30.4.2007 08:48:
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.


Nyt sä virheen teet kun saman katon alla saa kannustaa kumpaakin joukkuetta :D. Matsin jälkeen alkaa sitten ne jälkipelit ja ne ei aina oo kaunista kuultavaa ja katseltavaa :D.

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#119 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

hallucinogen, 30.4.2007 08:54:
---
Steven Hoaks, 30.4.2007 08:48:
Mun luona on huomenna (Tiistaina 1.5) kisastudio jonne saa tulla kannustamaan suomea (tai venäjää *jiihaa*) voittoon.

---

Nyt sä virheen teet kun saman katon alla saa kannustaa kumpaakin joukkuetta :D. Matsin jälkeen alkaa sitten ne jälkipelit ja ne ei aina oo kaunista kuultavaa ja katseltavaa :D.



No joka tapauksessa mun kauniimpi puolisko tulee kannustamaan suomea ja minä oletettavasti venäjää, joten miks ei muutkin sais tulla kannustamaan *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hallucinogen

Posts: 8,190

#120 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 30.4.2007 09:05:
No joka tapauksessa mun kauniimpi puolisko tulee kannustamaan suomea ja minä oletettavasti venäjää, joten miks ei muutkin sais tulla kannustamaan *hihu*


No se on vähän sama kuin kristitty ja musulmaani väittelis siitä, että kumpin on vääräuskoinen? =D

--
pikku-*possu*