Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 484,518 views

Morloc

Posts: 78

#21 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Saattaahan tuo omaankin olohuoneeseen päätyä, muttei vielä ihan lähiaikoina. Hinta on sen verran suolainen. Ja nykyään tulee muutenkin vain harvakseltaan pelailtua.

Saapa nähdä miten Xbox:n kovasti huhuttu paranneltu versio tulee vaikuttamaan uuden pleikkarin myyntiin. Mikäli se ei jää vain huhuasteelle.

Hinnasta vielä:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/new+xbox360+bundle+for+the+price+of+a+bulk+ps3
or_neon

Posts: 598

#22 • • or_neon mr2090
Itse kävin pleikkarini hakemassa heti sen ilmestyttyä*jiihaa* On se kyl kiehtova masiina.

Pelejäkin omistan jo kaksi kappaletta mm. Motorstormin ja Resistance: Fall Of Manin*sydän* jonka verkkopeli on sit vois sanoo jonkin verran koukuttava!*slurps*

Kertaakaan vielä katunu konsolin hankkimista*joo**piis*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Lost-Soul

Posts: 3,107

#23 • • Lost-Soul los pallos

Morloc, 1.4.2007 01:45:
Saapa nähdä miten Xbox:n kovasti huhuttu paranneltu versio tulee vaikuttamaan uuden pleikkarin myyntiin. Mikäli se ei jää vain huhuasteelle.

Hinnasta vielä:
http://www.b0g.org/wsnm/articles/new+xbox360+bundle+for+the+price+of+a+bulk+ps3


Nythän kun tiedetään, että se ei jäännyt huhuasteelle, niin voisin väittää että tuo ei vaikuta juuri mitenkään PS3:n myyntiin. Hyvinkin teennäisiä parannuksia tuli tuohon eliteen ja uskoisin, että harva näkee nyt billboxin jotenkin mahtavampana ja upeana. Jos M$ olisi laittanut hd-dvd:n sisään, niin asia olisi toinen, mutta nyt suurin muutos on tuo musta väri (minun mielestäni siis)!

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Damien

Posts: 2,882

#25 • • Damien [tr3ox]

Major Tom,
Tää ei mun mielest kyl vielkää vastannu kysymykseen. mitä hyötyä? eikö 700eurolla sais ihan katu-uskottvan konepaketin, missä sitä linuxia pyörittelee.. vai onks tää jotai geek-tason juttui mitä en vaan tajuu?



Insinörttien sairaalle mielenkiinnolle ei voi mitään, ne menee ja kokeilee ja pitää hauskaa.
xboxeista jengi kasailee linuxin avulla servereitä ja ei et saa siihen hintaan asiallista konepakettia kaupasta...
ville

Posts: 3,780

#26 • • ville olen oikeasti ujo

Major Tom, 30.3.2007 11:50:
Tää ei mun mielest kyl vielkää vastannu kysymykseen. mitä hyötyä? eikö 700eurolla sais ihan katu-uskottvan konepaketin, missä sitä linuxia pyörittelee.. vai onks tää jotai geek-tason juttui mitä en vaan tajuu?



Jos sulla on kotona suuriresoinen HD-tykki tai töllö ja siinä pleikka niin onhan se ihan kätevä, että samalla laitteella voi vaikka surffailla mainostauoilla.

Itselle pleikka korvaisi tällä hetkellä HTPC:n about kokonaan, ainoa mikä puuttuu on softalla toteutettu upsampling DVD levyille. Jos uutta HTPC:ä olisin nyt ostamassa, niin kyllähän toi PS3 olisi hintansa puolesta paljon fiksumpi kuin kokonaan uusi PC.... hiljainen, tyylikäs, tehokas, HD-ready 100% sekä softan, median että salauksen puolesta, monipuolinen jne. Jos samat ominaisuudet haluaisi PC puolelle, niin hinta olisi vähintäänkin tupla, todennäköisesti enemmän.
Avatar
#27 • • cjet Guest
Lock'n'Load. Eiku siis Rock'n'Roll. *pepsodent* Sanotaas näin että jos työtilanne tälle hetkelle nappais yhtään paremmaks, niin parin viikon päästä tää laite ois mun kotona. *hihu*
Karski

Posts: 6,049

#28 • • Karski Pomon kätyri
Vähän myyntilukuja:

Playstation 3 vs. Xbox360

http://www.vgcharts.org/aconscomps.php?name1=PS3&name2=X360&type=2&align=0

VGchartsin mukaan PS3:n myynti
on vastannut melko tarkalleen X360:n
myyntilukuja julkaisun jälkeen, vaikka
kaikkien mielestä PS3:sen hinta on ollut
järkyttävä. Tämän perusteella Sonyn
taktiikka tuntuisi toimivan. Esim. MS:n Elite-
versio x360:stä ei vastaa odotuksiin
sisäisen HD-DVD:n osalta, ja ylipäätään
X360-julkaisut olisivat yhteensopivuussyistä
sidottuja DVD-formaattiin. Tältäkin pohjalta
PS3:n tulevaisuus julkaisun jälkeen näyttäisi
olevan positiivinen, koska laite tulee vastaamaan
kuluttajien tarpeita sellaisenaan vielä pitkälle
tulevaisuuteen.

Playstation 3 vs. Wii

http://www.vgcharts.org/aconscomps.php?name1=PS3&name2=Wii&type=2&align=0

Wiin luvuista ollaan kaukana, ja kaula on sellainen
että sitä ei ihan heti kurota jollei ohjainpuolella
tapahdu merkittäviä uudistuksia. Toisaalta
Wiistä ei ole olohuoneen mediakeskukseksi, eikä
Nintendo tunnu siitä sellaista edes haluavan,
joten formaattikisa HD DVD / Blu Ray saattaa
vaikuttaa tähänkin kilpailuasetelmaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#29 • • Karski Pomon kätyri
Ja ko. luvut siis jenkeistä, japanissa X360 ottaa
niin pahasti turpaan PS3:lta ja etenkin Wiiltä
että Ps3:sta on jo nyt myyty Japanissa miltei
kolme kertaa enemmän kuin X360:stä vaikka
boksi on ollut vuoden pitempään markkinoilla.

Wiin ja PS3:sen välinen kaula kertookin sitten
taas Wiin ylivoimasta kotimarkkinoillakin:

http://www.vgcharts.org/japconscomps.php?name1=PS3&name2=Wii&type=2&align=0

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Morloc

Posts: 78

#30 • • Morloc Onko mun koti täällä?

Lost-Soul, 2.4.2007 08:23:
---
Nythän kun tiedetään, että se ei jäännyt huhuasteelle, niin voisin väittää että tuo ei vaikuta juuri mitenkään PS3:n myyntiin. Hyvinkin teennäisiä parannuksia tuli tuohon eliteen ja uskoisin, että harva näkee nyt billboxin jotenkin mahtavampana ja upeana. Jos M$ olisi laittanut hd-dvd:n sisään, niin asia olisi toinen, mutta nyt suurin muutos on tuo musta väri (minun mielestäni siis)!



Aivan. Olihan tuo näkäjään jo vahvistettu, en vain ollut siitä tietoinen. Johtunee ehkä siitä etten kuulu Xboxin kiihkeimpään kannattajakuntaan.

No Microsoft teki ratkaisunsa ja moni varmasti pettyi lopputulokseen. Pelkkä HDMI-liitin ja myös erikseen saatavilla oleva isompi kovo ei luultavasti kansaa liiemmin lämmitä. Luulenpa, että ne jotka rahojaan ovat säästelleet noita tietoja odotellessa, hyppäävät nyt sonyn kelkkaan, jos lompakko antaa myöten.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#31 • • Lost-Soul los pallos

ville, 23.3.2007 22:37:
Onhan toi insinöörin märkä uni mitä tekniikkaan tulee ja täytyy sanoa, että päätyy mahdollisen blue-ray voiton myötä myös omaan kotiin joskus aikanaan.


Ja vielä useamman insinöörin märkänä unena on Blu-ray*vink*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Teknojta

Posts: 1,031

#32 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Tää on pakkohankinta.. mut ei vielä oikeen ajankohtainen hankinta omalla kohdalla. Ollu pleikkari ykkösestä asti, koska Final Fantasy, Silent Hill ja Metal Gear sarjat on lähellä sydäntä. Pelitarjonta ehkä ollut se ratkaisevin tekijä, ei tekniset ominaisuudet. GBA:nkin omistan, mutta muiden konsoleiden pelit tulee yleensä emutettua.
ezzy

Posts: 8,060

#35 • • ezzy Droid-pappa
Saisivat tuoda jotain Syphon Filter tyylistä toimintaa markkinoille, niin itseäkin alkais himottaa :) Siinä oli tunnelma kohdallaan.
Displacer

Posts: 1,828

#36 • • Displacer
Final Fantasy-sarja olisi mulla kyllä ainoa syy ostaa kyseinen laite, lieneekö sekään enää yksinoikeudella pleikkarilla?

Järkyttävän hintainen vaan tuo PS3.
sts

Posts: 7,969

#37 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
huomenna liityn ps3 klaaniin *piis*

Yellow Dog Linux for ps3 onkin jo poltettu dvd:lle ja hdmi piuha hankittu :P Pakko kattoa saiskoha CELL:illä jotai tuottavaakin aikaseksi.
sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!
Puuh nyt on sitten GT HD pelattu läpi, kaikki 10 autoa plus T-variantit avattu, pelatti kaikilla kumpaankin suuntaan rata läpi ja driftaukset.

Nyt pitääkin odotella että GT5 tulee ulos. Voisikin huomenna marssia kauppaan ja hakea pahimpaan ajelu puutokseen NFS Carbonin ps3 version. PC-versio on kyl pelattu jo läpi mut ei haittaa.
Karski

Posts: 6,049

#39 • • Karski Pomon kätyri
Jeppis, toi NFS Carbon on mullakin ollu eniten
käytössä noista PS3-julkaisuista tähän mennessä.
Käännös vois kyllä olla nätimpikin - tai sit mun pitää
vaan päivittää näyttö.

Lisää pelejä sais jo tulla :D Ninja Gaiden Sigmaa
odotellessa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.