ei mut seriously, mä voisin olla vaikka viikon syömättä tai vuoden selibaatissa jos saisin viettää ees yhden yön ton jäbän kanssa... taitaapi vaan jäädä haaveeks, ellen äkkiä keksi keinoa päästä elokuvan sisään ja varastaa hepun itselleni.
232 posts, 12 pages, 120,187 views
martina, 13.12.2005 15:43:
darth moul...
ei mut seriously, mä voisin olla vaikka viikon syömättä tai vuoden selibaatissa jos saisin viettää ees yhden yön ton jäbän kanssa... taitaapi vaan jäädä haaveeks, ellen äkkiä keksi keinoa päästä elokuvan sisään ja varastaa hepun itselleni.
YuuricaZ, 13.12.2005 15:43:
Rusketus*sydän* ihmiset vaan on niiiiin paljon paremma näkösii ku ne on ruskettuneita..niin tytöt ku pojatkin*iloinen*
enkä nyt tiiä et onx se niin kiihottavaa mut kuiteski*ding*
kaloriina, 29.12.2005 21:39:
---
Rusketus*sydän* ihmiset vaan on niiiiin paljon paremma näkösii ku ne on ruskettuneita..niin tytöt ku pojatkin*iloinen*
---
nainen/mies ei voi koskaan olla liian kännissä, ruskea tai laiha=)
pääsit rakas asian ytimeen*nauru*
emmi, 4.11.2005 16:08:
---
Verano, 4.11.2005 14:49:
---
SilverJo, 4.11.2005 14:41:
Se, kun kone nousee ilmaan tai laskeutuu.. semmonen ihmeellinen tunne mahassa, jännittää ja ..mmh.. kiihottaa? Suht usein lentäneenä fiilis oli aikasta outo. Nyt vain odottelen seuraavaa lentoa, joka on tiedossa viikon parin päästä.
---
Koneen noustessa olen kyllä aivan taivaissa =P Oikeasti upea tunne!
(Hyvä, et me ollaan jostain samaa mieltä ;)
---
tää on niin totta.
mä oon aina (viimeks tänä aamuna) sanonu, et matkalle lähtemisessä melkeen puolet ilosta tulee siitä, et pääsee lentokoneeseen.
kaloriina, 29.12.2005 21:39:
---
---
nainen/mies ei voi koskaan olla liian kännissä, ruskea tai laiha=)
Goddess Lakshmi, 25.1.2006 13:31:
Innostaa metallimusa hc-trancen lisäksi, rankka biletys ja muutenkin mottoni on: ELÄ LUJAA, KUOLE IHAN VITUN NUORENA!!!!!!!!!!!!!!!!!