Entropy presents: Decompression 3.12.2005 @ Helsinki

215 posts, 11 pages, 26,799 views

PennyLane

#201 • • PennyLane

UnityF, 5.12.2005 15:41:
---

mut rokkas.... saa nähä ketä on eka dj joka saa mut viellä tanssimaan junkkaa.. *hih*

Muffler tais olla mulle se eka, joka sai pään pyörälle ja jalat heilumaan niin vimmatusti... *hihu*
Suosittelen kovasti!

--
bass bass BASS!

hookah

#202 • • hookah

UnityF, 5.12.2005 15:41:
---
Amanita, 5.12.2005 15:34:

Hookah tais kiivetä soittamaan vielä yhden biisin.

---

no niin, en oo sit ihan viel menettäny järkeni ja luullu että oon tullu ihan sokeeksi *hih*

mut rokkas.... saa nähä ketä on eka dj joka saa mut viellä tanssimaan junkkaa.. *hih*

Niinpä taisin soittaa.. melkeinpä kaksikin.. Eka oli Teebeen Snakefunk, joka jo taisi tulla Genkin setissä alkuillasta ja se vika.. se onkin jo vaikeempi juttu :D Taisi olla Heist - Shut Down, jos en väärin muista, mutta mielikuvat tuosta vaiheesta aamua ovat hiukan vajaavaisia.

Iso kiitos yleisölle, kyl kelpas vatkata, kun oli porukka heti alusta saakka pähkinöinä. Siitä kiitokset Genkillekin toki ;) Muita järkkäreitä varmaan oon kiitellyt jo, mut heitellään nyt tääl julkisesti Kiitos teillekin vielä =) Oli kovat kestit.
hullum

#203 • • hullum . Punch Drunk Piranha .

Lene, 5.12.2005 13:35:
Taisin saada tarvittavaa sydänhierontaa... Kone on taas käynnissä eikä yski yhtään. Kiitos siitä. *iloinen*

Joo sitä tää kyllä oli :). Mahtavaa, lisää sitä bassoa <3
tobo

#204 • • tobo streethustla
siis älyttömään siistit bileet, ei mitää pahaa sanottavaa ja noilla baarin hinnoilla toi homma meni melkee hyväntekeväisyydeks! major propsit entropylle!
Gilgamint.com

#205 • • Gilgamint.com Making questions
must have been nice... ainakin kun hain kaverin pois ni shhhshblkjfs oli megafiilisxxx kännisidiootsos maksimaalens... hyvä ettei oksentanu autoo =D
tomii

#206 • • Edited tomii kallion herttua
Huh... nää oli kyllä kovat kuin K*RPÄ häissä!!! *vink*
Genkille isoa kättä parista mun ihan suosikkiraidasta, eli cause 4 consern - peepshow ja muffler - the iron tune!!! *sydän* Ja V-tech vs Hookah... pojat pistivät kyllä THE klassikon, eli Bad Assin. Tuli kyl pitkästä aikaa tanssittua niin, että jalat olivat ihan tulessa *hih*

Jungle is massive!

--
reivaan kunnes kuolen

pinza

#207 • • pinza
Oh yeah, isot ylös Entropylle näistä kemuista. Rokkas kyllä suht jees. Soundissa ei mun mielestä ollut mitään vikaa kyllä. Ehkä vähän säröili, mut niin teki korvatkin melkein.

Joutui kadota paikalta jo ennen kolmea (eli vähän vajaa 6h tuli oltua), ja täytyy myöntää että väsytti, kun soundi ei missään vaiheessa laantunut vaan räiski menemään laantumatta ehkä liiankin rankasti. Eli jotain progressiota ois illan aikana ehkä voinut olla. Kävi siis niin että omaksi suosikiksi jäi Vtech & Hookah-setti ehdottomasti, oli semmoinen menoläiskeputki ettei tauolle jaksanu. Roks roks pojat! *senkin*

Kannatti tulla Kotkasta isommalla jengillä, ja ens kerralla taas. _o/
nuance

#208 • • nuance cov ops, combat, sunrise

m_a, 7.12.2005 17:54:
Hauskaa et porukka oli hyvällä asenteella ja hyvissä ajoin paikalla!

Niin joo! Asenteesta erityismaininta teille, rakkaat bilettäjät. Bileiden aikana ei tullut minkäänlaisia omaisuusvahinkoja (ok joku mehupullo oli pudonnu resonanssin voimalla hyllystä)! Jätetään ne tussit ja kannut seuraavallakin kerralla himaan, jookosta? :)
toma

#209 • • toma Tototoototo

nuance, 7.12.2005 18:04:
Niin joo! Asenteesta erityismaininta teille, rakkaat bilettäjät. Bileiden aikana ei tullut minkäänlaisia omaisuusvahinkoja (ok joku mehupullo oli pudonnu resonanssin voimalla hyllystä)! Jätetään ne tussit ja kannut seuraavallakin kerralla himaan, jookosta? :)

Mä olin kyl aika pettynyt ettei kukaan yrittänyt muiluttaa mun pleikkaa ;/

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Amanita

#210 • • Amanita

nuance, 7.12.2005 18:04:
Bileiden aikana ei tullut minkäänlaisia omaisuusvahinkoja (ok joku mehupullo oli pudonnu resonanssin voimalla hyllystä)! Jätetään ne tussit ja kannut seuraavallakin kerralla himaan, jookosta? :)

Joku ehti piirrellä vähän alakerran pöytään. Sisällä röökaajilta joutui kans nappaamaan kepukat pois suusta joitakin kertoja.

Pientä
Amanita

#211 • • Amanita
Keltäs löytyy kuvia?
tomii

#212 • • tomii kallion herttua
Sama kiinnostais itteäkin, että jos jollakin olisi kuvia tuolta jaossa. *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Juhgu

#213 • • Juhgu Virnistelijä

tomii, 14.12.2005 00:36:
Sama kiinnostais itteäkin, että jos jollakin olisi kuvia tuolta jaossa. *vink*

Kuin myös.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Alimieli

#215 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Entropyn sivuilla oli joku linkki, josta löytyi muutamia kuvia. Mutta enemmän on toki enemmän.
Hyvät joulut nyt tähän samaan!