Mitä Juhannuksena?

34 posts, 2 pages, 8,948 views

manaatti

#21 • • manaatti
Toivoisin:
Auringonpaistetta
veneilyä
hauskan pitoa kavereiden kanssa
saunomista
olutta/siideriä (sopivissa määrin)
mökkeilyä

Mitä se tulee sitten olemaan:
töitä 24/7
vesisadetta
unenpuutetta
kylmää
tappelua/kinastelua humalaisten kanssa (teen poke töitä vapaa-ajallani päätyöstä)
hyttysiä

--
"Bring It On"

#22 • • Jaska Guest
Hanko;)
#23 • • Equalizer Guest
Kotona varmaan niinkun niin monet muutkin juhannukset*nukkuu*
Hyzenthlay

#24 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
juhannuksenviettoon on vaan yksi oikea vaihtoehto!

Pihlajasaareeeeeeen!! *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

#25 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Oma mökki, ei oo muuta vaihtoehtoo*piis**hihu**piis*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Santtu-

#26 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
ihan ajoissa sit alettu jo miettimään *nauru*

mun ihannejuhannus olis mökkeilyä kiitos..joku muu luonnon helmassa hengailu välttää myös, kunhan grillin saa viriteltyä tulille ;)
Jocular

#28 • • Jocular Janni
No eihän tälläsiä voi viel tietää.. Ollaan tosin kelattu jo tammikuussa, et mennään kaveriporukalla RAY:n kesänviettopaikkaan jossain tuolla Kirkkonummen lähellä, mutta mutta.. Mutkia tullu matkaan ja tällä hetkellä en edes haluu viel ajatella niin pitkälle *nauru* Pääasia, et sillon on kesäloma ja lämmintä. *heiii*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Tarsu

#29 • • Tarsu
Raumalle, Raumalle !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

ANONYM

#30 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
tammisaaren leirintäalue tullaan ilmeisesti kääntämään ympäri taas tänä vuonna,niin kuin viimeiset 5 vuotta...
nuance

#31 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Tähän mennessä parhaan juhannuksen oon viettäny pari vuotta sitten Hietsussa. Muuten melkein joka vuos on tullu joko turpaan tai vettä teltaan (yhtensä juhannuksena kumpaakin). Kaupunkijuhannus rulez.
#32 • • Kirsikka Guest
Mä jotenkin toivoisin, että juhannusta ei olis. Mulla on ollut elämäni aikana ehkä yks kiva juhannus ja pari menettelevää, muuten on ollut tavalla tai toisella kamalaa. Juhannuksesta tulee joka vuos kamala stressi. Mutta mitä ajattelin tehdä, se riippuu melkoisesti avopuolisosta, varmaan mennään jonnekin mökille. Tai sit jään kotiin ja katon telkkaria, se olis ehkä kivointa, olla tekemättä yhtään mitään erikoista.
RiD

#33 • • RiD Nukemi
viinaa palava tynnyri ja iso puhelin @ hirvensalmi!

--
*super* *possu*

anqqa

#34 • • anqqa tirehtööri
juhannuksesta n+1 topikkia, esim: juhannus

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!