pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,256 views

blender

Posts: 2,552

#441 • • blender Arcade | KAIKU
soittamalla selvis että oon ensimmäisellä varasijalla et on tässä viel ehkä mahiksia :)
Miksan

Posts: 1,464

#442 • • Miksan
TKK:lle pääsin sisään, syyskuussa sit alkaa.
Anselmi

Posts: 2,578

#443 • • Anselmi And sell me

Ana-5000, 13.7.2005 10:16:
Laurea Leppävaara, Turva05, eli koulun penkkiä joutuu kuluttamaan sit 3.5 vuotta tästä eteenpäin.

550:stä hakijasta 25 pääs sisään, minä niiden joukossa ^___^



Kämppis on tuolla, tekee lopputyötä parhaillaan. kovasti kehui tuota ja kieltämättä kiinnostavalta
vaikutti. Vaikea päästä, joten onneksi olkoon.

--
sen pituinen se

Gleba

Posts: 549

#444 • • Gleba
kolme pistettä jäi puuttumaan ... varasijalla 21 ...

*taputapu*

*uuh*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Dementation

Posts: 2,892

#445 • • Dementation wednesday?
Meitsi olis päässyt kaikkiin neljään amk linjaan joihin hain, mutta ykköseen tietenkin lähden...
Eli kyamkin ohjelmistotekniikka kotkassa kutsuu...

Olin 11. valittu tonne kahdestakymmenestäkuudesta. Eli en järin huono.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fresia

Posts: 764

#446 • • Fresia vähän outo
Tampereen yliopistossa alkaa sosiaalipolitiikan opiskelut tänä syksynä *iloinen* Juuri sitä, mitä oon halunnut. En oo koskaan odottanut syksyä näin paljon *jiihaa*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#447 • • pia^^ Guest
Yliopistolle en päässy *uuh* Hamk kutsuu, 196 hakijaa, olin 7. (38 otettii sisää). Nyt pitää vaa miettii onko varaa opiskella jos en saa iltatöitä...
Plaque

Posts: 269

#448 • • Plaque

pia^^, 18.7.2005 21:14:
Yliopistolle en päässy *uuh* Hamk kutsuu, 196 hakijaa, olin 7. (38 otettii sisää). Nyt pitää vaa miettii onko varaa opiskella jos en saa iltatöitä...



*psst*

Itse oon tehny suhteellisen hyvää tiliä tossa torin kulmalla. *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#449 • • Lost-Soul los pallos

pia^^, 18.7.2005 21:14:
Yliopistolle en päässy *uuh* Hamk kutsuu, 196 hakijaa, olin 7. (38 otettii sisää). Nyt pitää vaa miettii onko varaa opiskella jos en saa iltatöitä...


Kyllä noilla tuilla pystyy elämään ihan helposti.. Tietenkin pitää karsia jotain yleellisyyksiä pois, mutta ei pitäis tehdä tiukkaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

nethr

Posts: 763

#450 • • nethr !!

pia^^, 18.7.2005 21:14:
Nyt pitää vaa miettii onko varaa opiskella jos en saa iltatöitä...


Kaupanalalla on hyvät ilta- ja viikonloppulisät. Eipä tarvitse montaa vuoroa viikossa tehdä töitä kun kuukausitulot ylittää sallitun rajan - olikse vielä 500e kuussa? Tietysti, jos ei jaksa katsoa asiakkaiden happamia naamoja niin sitten tilanne on vähän toinen *vink*

--
xD

Gnizhak

Posts: 701

#451 • • Gnizhak iku
Mulla on vaihto-oppilasvuosi edessä Mt. Royal Collegessa Calgaryssa, vielä kun saisivat käsiteltyä mun study permit -hakemukseni siellä lontoon high commisionissa...

--
Don't Just Stand There

e-nergique

Posts: 568

#452 • • e-nergique STT
pari kurssia suorittamatta, lopputyö kirjottamatta (aihe on jo) ja helmikuuhun mennessä pitäis tulla valmista *jiihaa*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Avatar
#453 • • pia^^ Guest

Lost-Soul, 19.7.2005 10:08:

Kyllä noilla tuilla pystyy elämään ihan helposti.. Tietenkin pitää karsia jotain yleellisyyksiä pois, mutta ei pitäis tehdä tiukkaa.



Toss on vaa se ongelma et ton ukon tulot katotaa, ja sill ku on sen verta hyvät tulot, etten mitää saa *eiei* . Kauppoihin alan kirjottelee hakemuksii, jos johonki pääsis *hymy* . Plaque kiitti vinkistä, tota onko puolella välii? *nauru*
RainChild

Posts: 909

#454 • • RainChild
En päässyt sisään *uuh*

--
Rainchild is back home

Ozie

Posts: 1,389

#455 • • Edited Ozie

pia^^, 19.7.2005 19:18:

Toss on vaa se ongelma et ton ukon tulot katotaa, ja sill ku on sen verta hyvät tulot, etten mitää saa *eiei* . Kauppoihin alan kirjottelee hakemuksii, jos johonki pääsis *hymy* . Plaque kiitti vinkistä, tota onko puolella välii? *nauru*



Opintotuen (259,01e/kk) saat vaikka sun ukkos tienais 999 999 e/v. (Suurempaa ei kelan laskuri anna laittaa *niisk*)


PS. Opintotuki nyt ei välttämättä oo just toi 259,01 e/kk. Esim vanhempien luona asuttaessa jne.
Avatar
#456 • • pia^^ Guest

Ozie, 19.7.2005 19:42:

Opintotuen (259,01e/kk) saat vaikka sun ukkos tienais 999 999 e/v. (Suurempaa ei kelan laskuri anna laittaa *niisk*)


PS. Opintotuki nyt ei välttämättä oo just toi 259,01 e/kk. Esim vanhempien luona asuttaessa jne.



Nyt alkaaa kuulostaa jo hyvältä, tossa just täyttelin noit ilmottautumis lomakkeita *nauru* . Jo sitä koulunpenkkii on kerreny kaipaamaa *iihhih*
Ozie

Posts: 1,389

#457 • • Edited Ozie

pia^^, 19.7.2005 19:50:
---
Ozie, 19.7.2005 19:42:

Opintotuen (259,01e/kk) saat vaikka sun ukkos tienais 999 999 e/v. (Suurempaa ei kelan laskuri anna laittaa *niisk*)


PS. Opintotuki nyt ei välttämättä oo just toi 259,01 e/kk. Esim vanhempien luona asuttaessa jne.

---


Nyt alkaaa kuulostaa jo hyvältä, tossa just täyttelin noit ilmottautumis lomakkeita *nauru* . Jo sitä koulunpenkkii on kerreny kaipaamaa *iihhih*



Kannattaa nyt vielä laskea se tällä ni saa omilla tiedoilla laskettua:

http://kelaapp.kela.fi:8080/otlaskenta_app/OTLaskentaApplication
Illustrator

Posts: 3,171

#458 • • Illustrator
"Thanks, but no thanks" kirje tuli tänään Evtekiltä. Huomenna tulee kauppakorkeesta tietoa miten meni. Toivottavasti ei menny kaikki kevään aikana tehty työ hukkaan.*eiei*
Polka

Posts: 97

#459 • • Polka
Nonih..ei tullu turhaan paiskittuu töitä.Eli tuli sit päästyy Turun amkiin pianopedagogilinjal!!!!!2. parhaana pääsin sisäl et semmottis..*kiitoskiitos**jiihaa*Oudolt tuntuu pitkän tauon jälkeen päästä jälleen opiskelemaan..Tää oli sit ainut paikka johon hain eli ei varasuunnitelmia, mut tuli kait aikas hyvin valittuu oikee ala!Ihanaa ku vihdoin voi vaan keskittyy soittamiseen!!!Odotan aikas innolla syksyä!*plur**hihu*
Hetu

Posts: 666

#460 • • Hetu hetaro

Lost-Soul, 19.7.2005 10:08:
---
pia^^, 18.7.2005 21:14:
Yliopistolle en päässy *uuh* Hamk kutsuu, 196 hakijaa, olin 7. (38 otettii sisää). Nyt pitää vaa miettii onko varaa opiskella jos en saa iltatöitä...

---

Kyllä noilla tuilla pystyy elämään ihan helposti.. Tietenkin pitää karsia jotain yleellisyyksiä pois, mutta ei pitäis tehdä tiukkaa.



Hui, kuka voi sanoa, että 404,64 eurolla pärjää helposti(?) Siitä kun miinustaa vuokran, laskut ja ruokarahat niin mä olen jo monta sataa miinuksella. Nostan hattua kyllä semmoiselle joka sillä pärjää.