Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,084,700 views

Gnizhak

Posts: 701

#282 • • Gnizhak iku

flaikku, 9.4.2007 20:08:
Hei, mites tää homma toimii jos on hävittänyt toisen tulpan. Onkohan noita mahdollista saada erillisinä, kun kerta muotit on jo aikoinaan otettu ?

.m


Muista et se korvan muotoki muuttuu hitusen ajan myötä. Eli mitä laajempi käsite toi aikoinaan on ni sen kannattavampi on ottaa uus muotti. Mun pitäs nyt uusia tulpat koska vanhat vuotaa, eikä enää tunnu kovin mukavalta. Se vaihtoväli etukäteen ilmotettuna tais olla n. 4 vuotta.. mull taitaa tulla kesällä jo viides ja kyl tarttis uudet.

Eli palatakseni topicciin tarkemmin ni voisin hypätä ryhmikseen mukaan..

- I

--
Don't Just Stand There

Apo

Posts: 1,574

#283 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Gnizhak, 10.4.2007 12:43:
Eli palatakseni topicciin tarkemmin ni voisin hypätä ryhmikseen mukaan..



5v tulee täyteen myös, vähän falskaa ja silikonikin on hieman murtunut eli tarttis vissiin uudet.

Eli ryhmikseen osallistuisin :)
A-E

Posts: 528

#286 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Tätä kyllä pitää itsekin harkita. Muistaakseni omat Elacin tulpat alkaa olemaan 5-vuotta vanhat.


edit: 19.5.2004 näitä nykyisiä ekaa kertaa käytin eli about 3-vuotta ne on mulla ollut. Kukas muistaa, mikä oli se suositeltava vaihtoväli?

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

MiMoSa

Posts: 1,664

#287 • • MiMoSa
Mua kyllä tosissaan kiinnostais tällaset mut mä oon täällä näin kaukana... Mikäs tässä on ollu meininkinä? Kuinka paljon pitäis täältä seudulta saada porukkaa mukaan, että valoksien ottaja saataisiin tänne? Vai onko sitä ylipäätään mahdollista saada tänne asti? Ite en kyllä nyt pariin kuukauteen Helsinkiin kerkeä(paitsi viikon päästä oon kyl tulossa, mut se taitaa olla liian pian).

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Malaces

Posts: 8

#288 • • Malaces
Voi helvata ku huomasin ja tajusin vasta nyt. Jos tällästä kimppatilausta on lähiaikoina muodostumassa ni oon mukana.

--
-Last Night A CDJ saved My life-

lemonator

Posts: 7

#289 • • lemonator
Harmi kun meni itseltäkin ohi :( Täällä Helsingissäkin olisi siis yksi halukas kimppatilaukseen.
dj tp

Posts: 36

#290 • • dj tp
mä oisin myös lähössä mukaan helsingin tilaukseen... mikäli lähitulevaisuudessa järkätään
MiMoSa

Posts: 1,664

#291 • • MiMoSa
Mäkin haluisin nää tulpat mut ei täältä jkl:stä kyl niin paljon sakkia saa mukaan et valoksien ottaja saatas tänne. :( Oon tulossa kyl helsinkiin joko vkolla 27 tai 28 ja tuun silleen et oon jo perjantaina aamusta siellä. Jos valoksia satuttas ottaa just sinä päivänä kun siellä oon, niin sit oon kyl mukana.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

MiMoSa

Posts: 1,664

#292 • • MiMoSa

mayah, 6.6.2007 20:10:
-clips-


Juu, ymmärrän kyllä. Pitää seurailla täällä tilannetta ja ajoittaa sit syksymmällä joku helsingin reissu silleen, et pääsen mukaan.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

efo

Posts: 1,908

#293 • • efo Laserpoint
Onks ihan normaalia et noihin tulppiin tulee halkeama just filtterin reiän kohdalle?

*igor*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

UzU

Posts: 2,361

#294 • • UzU [33100]

efo, 6.6.2007 20:26:
Onks ihan normaalia et noihin tulppiin tulee halkeama just filtterin reiän kohdalle?

*igor*



ei, ainakaan neljässä vuodessa ole vielä tullut.
MiMoSa

Posts: 1,664

#295 • • MiMoSa

mayah, 6.6.2007 20:23:
---
MiMoSa, 6.6.2007 20:18:
---
mayah, 6.6.2007 20:10:
-clips-

---

Juu, ymmärrän kyllä. Pitää seurailla täällä tilannetta ja ajoittaa sit syksymmällä joku helsingin reissu silleen, et pääsen mukaan.*hymy*

---


Aina hyvä syy lähteä bileisiin samalla reissulla *joo*


Totta!*joo* Toivottavasti tuo sit ajottuu vielä samalle viikonlopulle joidenkin hyvien bileiden kanssa..*vink*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

oddi

Posts: 75

#297 • • oddi

mayah, 14.3.2006 21:57:
---
terraluna, 14.3.2006 21:54:
Voisin tilata -15dB filsut itelleni ku en sillon viimeks jaksanu/muistanu/kerenny.. *joo*

---




---
Miksan, 18.10.2005 13:28:
Mä voisin kans olla kiinnostunu tilaa noi -15db filsut samalla jos ne saa tällee halvemmalla.

---


Onnistuu ihan sähköpostilla [email protected]

Kerrot vaan, että oot ollu tällaisessa Klubituksen kimppatilauksessa mukana silloin ja silloin ja saat filtterit seuraavana päivänä postitse kotiin laskun kanssa. (Me Klubbarilaiset ollaan katsos jo vakkari-asiakkaita *plur*)



Jes, nyt lähti tilaukseen -25 dB filsu hävinneen tilalle. Liian kauan ollutkin ilman nyt oli pakko hankkia kun edessä häämöttää kuukausi berliinissä ;)
z

Posts: 1,146

#298 • • z

MiMoSa, 6.6.2007 20:07:
Mäkin haluisin nää tulpat mut ei täältä jkl:stä kyl niin paljon sakkia saa mukaan et valoksien ottaja saatas tänne. :( Oon tulossa kyl helsinkiin joko vkolla 27 tai 28 ja tuun silleen et oon jo perjantaina aamusta siellä. Jos valoksia satuttas ottaa just sinä päivänä kun siellä oon, niin sit oon kyl mukana.*joo*


tai sitten sovit vaan oman ajan helsinginreissullesi. maksaa sen n. parikymppiä enemmän, mutta parempi varmaan maksaa, kuin olla syksyyn saakka ilman. ..ja mahd. joutua tulemaan helsinkiin eri viikonloppuna, kuin oman bilekalenterin puolesta haluaisi.. eli silkkaa säästöä :)
Duukkis

Posts: 627

#299 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Onko uutta kimppatilausta varten jo tarpeeksi osallistujia? Mä voisin ilmoittautua ja hommata elacinit -15 dB filttereillä. Jos -25 dB filtterit maksaa 65 e (kuten viime kerralla?), voisin ostaa ne samalla.

edit: Monet on tähän aikaan lomalla vielä, mutta eiköhän tilanne kohta muutu.
Keba

Posts: 194

#300 • • Keba
Voi perse, hyvin toimineet elacinit alko osoittaa kuolemisen merkkiä ja päättivät murtua suotimen vierestä. Liimalla saa nyt varmaan hetken tekohengitettyä, mutta eipä sen varassa taida kauaa uskalla riippua, kun ilman tulppia ei voi elää.

Jos kimppatilausta viritellään, niin oon messissä. =)