Oletko luovuttanut verta?

397 posts, 20 pages, 134,136 views

#101 • • + Guest
Pelkään kamalasti neuloja ja niitä veren imemisiä, mut tuossa syksyllä kun rohkaisin itseni luovuttamaan, SPR ei huolinutkaan vertani. Polvileikkauksesta oli kulunut liian vähän aikaa ja oli kai joku seksikumppanin lävistysjuttukin siinä estävänä tekijänä. Mutta ens syksynä vois mennä -toivottavasti paremmalla onnella.
Nacu

#102 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
9 kertaa plakkarissa *hihu* Seuraavalla kerralla saan kai sellasen kultasen sydänpinssin *hih*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

kilobitti

#103 • • kilobitti 1-2-3 techno
ois tarkoitus tehdä joulu-luovutus*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

skiZma

#104 • • skiZma Sammakko
En ole luovuttanut, mut joskus kyllä aion mennä. Luultavasti ongelmaksi muodostuu paino, jota ei välttämättä ole tarpeeksi verenluovutukseen.

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

demonchild

#105 • • demonchild Crazy/Beautiful
Olin intissä "vapaaehtoisesti" menossa, mutta sirt tuli potilaita. Njooh. Uskaltanenko luovuttaa vertaani jos kaikista tulee sellaisia hillittömiä panokoneita?

--
Kiitos ja anteeksi

#106 • • Keijutyttö Guest
En ole pystynyt luovuttamaan verta painorajan takia :( Aikeissa on kyllä, jos joskus tulevaisuudessa on siihen tarvittavat puitteet.
#107 • • elenor Guest
mä en saanu luovuttaa ku oon ottanu lävistyksen alle 6kk sitten, mut suunnitelmis on et käyn ku antavat luvan*hymy*
zanta

#108 • • Edited zanta Rovaniemen isäntä
Luovuttaisin mutten saa.
Olis helppo tapa ohentaa verta aika korkee on kuites mun HB..
Olin vasta kaverin mukana kun se kävi luovuttaan vertaan niin kyllä siellä vähän porukka ihmetteli miks mä en luovuta..
Ja syyhän on vain ja ainoastaan epilepsia.

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

#109 • • HRDance Guest
Pitänee yrittää päästä käymään ens vuoden alusta *hymy*
*Bixxx*

#110 • • *Bixxx*
Mielessä on monesti käyny et menis, mut taitaa jäädä väliin, ku mua alkaa heti heikottaa jo ku otetaan pelkkä verikoe, vaikka siinä otetaan vaan pari putkee *poks*

--
***TIIKERI***

FAIRI

#111 • • FAIRI
vide ois mahtavaa mennä, mutta en saa luovuttaa *nyyh*
ois ollu ihanaa auttaa ihmisiä.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Toykio

#112 • • Toykio
Niin olisihan se mahtavaa omistaa sellaisen virallinen "luovutuskortti"....voisi sen sitten tiukan paikan tullen aina vetään esiin, kun tilanne sitä vaatii!
#113 • • Kauno Saario Guest
Olen luovuttanut verta 11 kertaa kaikkien näiden vuosien aikana, suosittelen sitä kaikille joilla on siihen mahdollisuus...joku päivä se voit olla juuri sinä joka sitä tarvitset *sydän*
S-T

#114 • • S-T Pieni
Suunnitelmissa tosiaan olisi nyt mennä ekaa kertaa luovuttamaan ennen vudenvaihdetta vielä *hymy* Elopaino kun on ensimmäisen kerran täysikäisenä noussut yli vaadittavan rajan *hihu* Toivottavasti ei jää enää mistään muusta kiinni, kuten hemoglobiiniarvosta...

--
Pieni on kaunista.

#115 • • Viola00 Guest
En oo koskaan luovuttanut.. johtuu ehkä siitä että kynnys lähtee luovutukseen on aika korkee, mulla kun tuppaa taju menee jo pelkässä verikokeessa.. niin että mee ny sitten vähän kauemmaks aikaa lepää ja luovuta verta niin joo kyllä se taitaa multa jäädä. Hyvähän se ois jos pystyis menee, koskaan ei tiedä millonka itse sattuu tarvii ja sillon toivoo sitä saavansa *hymy*
Twist

#116 • • Twist Team Kemuttajat
Viime syksynä luovutin ekan kerran verta ... Siitä kyllä tuli hyvä mieli *joo*
T-rex

#117 • • T-rex ku(i)va tomaatti
pitkästä aikaa päivän hyvä työ taas tehty, hyvä mieli *hihu*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

e-will

#118 • • e-will joor worst naitmeir
intissä luovutin muutaman kerran ku sit sai loppupäivän vapaata ja piparin.

--
vailla täyttä ymmärrystä

kiiki

#119 • • kiiki hankala
en mutta mun edellinen hevoseni on *iloinen* pitkään olen miettiny että pitäs ittekin käydä luovuttamassa, mutta toistaiseksi neulakammo on vienyt voiton niistä aikeista...
Jutu

#120 • • Jutu Blondi
Ajattelin käydä tässä joku päivä luovuttamassa verta, mutta inhoan neuloja sen verran, että meinaa yökkö tulla. Ehkäpä mä kestän sen, jos oikein yritän *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.