Levarien pitchin ruuvaaminen: Ok vai Ei?

172 posts, 9 pages, 69,364 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#101 • • Edited Aziz Combat Fighter

Coma:
---
Ana-5000:
---
Coma:
ok ok... xD

Hitto toi rautalankaviritys on ihan huisi, haittaako jos teen siitä t-paidan :D
---
Mulle kans!
---
Ok täytyy hoitaa kaks ni saat designeroinnista vähän hyvää :D



Mä voin tehä kans yhen mikä selittää supersäieteoriaa tonttujen ja hedelmien avulla!
Andy Braun

Posts: 646

#102 • • Andy Braun housebase

T-mu:
---
Andy Braun:
riippuu minkätyylistä soittaa mut se on kyllä totta että ruuvamalla saa ton nollakohdan tuhottua eikasen hyvin,

---


Ei muuten saa. Nollakohta on kvartsilukittu ja AINA joko 33 tai 45 rpm.



Niinkuin tossa tuli jo selvennettyä tarkoitin että ruuvamalla saa kaks nollakohtaa tai sit pitchi pomppaa vatusti nollakohdan jälkeen.
mut ei oo mitään ongelmaa jos ei soita alueella n. +-3!!

ruuvatuilla on vaikeempi soittaa siksi moni on niitä vastaan!! *vink*
onneks nykyjään saa jo kaupasta valmiiks +-16 vehkeitä jotka toimivat sit kunnolla koko pitchin läpi.
ja tosimiehille vestaxin +-50 *plur*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#103 • • Aziz Combat Fighter

Andy Braun:
ruuvatuilla on vaikeempi soittaa siksi moni on niitä vastaan!! *vink*
onneks nykyjään saa jo kaupasta valmiiks +-16 vehkeitä jotka toimivat sit kunnolla koko pitchin läpi.
ja tosimiehille vestaxin +-50 *plur*



Joo saa sellasii mis on BPM-laskuri, digitaalinen ulostulo, tone lock pitchi, +-/16, sun muuta turhaa härpäkettä. Viel ku kekattais sellanen automaattisesti ittensäkorvaaja dekki ja sit sellanen et se tunnistaa dropin ja suvantomiksaa kaiken ni voidaan ottaa robotti vaihtamaan levyjä ^__^
Andy Braun

Posts: 646

#104 • • Andy Braun housebase

Ana-5000:
---
Andy Braun:
ruuvatuilla on vaikeempi soittaa siksi moni on niitä vastaan!! *vink*
onneks nykyjään saa jo kaupasta valmiiks +-16 vehkeitä jotka toimivat sit kunnolla koko pitchin läpi.
ja tosimiehille vestaxin +-50 *plur*

---

Joo saa sellasii mis on BPM-laskuri, digitaalinen ulostulo, tone lock pitchi, +-/16, sun muuta turhaa härpäkettä. Viel ku kekattais sellanen automaattisesti ittensäkorvaaja dekki ja sit sellanen et se tunnistaa dropin ja suvantomiksaa kaiken ni voidaan ottaa robotti vaihtamaan levyjä ^__^


aina pitää käydä liioittelee, teknarin mk5 tai sit vaik vestaxin pdx2000 on kelpo pelejä ilman mitään pelleilyy.
mut toinen tykkää bemarist, toinen mersusta ja joku kulkee bussilla. *nauru*
ANONYM

Posts: 731

#105 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
no johan nyt on taas aihe..omatpahan on vehkeet!ketä ruuvaa ketä ei ..muna vai kana*ding*
¡ Previous post about a year ago !
rec

Posts: 2,923

#106 • • rec

Gnizhak, 9.7.2004 01:09:
---
efo:
---
Gnizhak:
Niin, siis kyse onkin siitä kun ne ruuvaa takaisin, siihen tulee sellainen hyppäys. Jos et tiedä mistä puhun, et ole sellaisia soittimia vielä kokenut. (levarista siis saattaa puuttua (+1% kokonaan, ja siinä kohalla olla joku +3% ja sitten hyppää +2% tienoille)
---

Kyllä mä tiedän mistä sä puhut ja monta kertaa tullu soitettua ”pilatuilla” teknareilla. Premissä toinen niistä on semmonen. Välillä kusahtaa mutta äkkiäkös korjaat laukat. Ei multa fiilikset lähde sen takia. Sit lähtee ku kiekko alkaa pyörimään väärään suuntaan tai kierroksia onki 55 eikä 44.

---


Kyllä niillä soittaa VOI, mutta kyllä se aiheuttaa lisää vaivaa.. ja se toinen pointti tässä aiheessa oli, etten mä kyllä maksais sellasesta edes 200 , koska sen korjaaminen voi maksaa sen parisataa lisää.. ja kun ostan yksilön, niin olishan se paljon mukavampi, että se on priimaa.



IMO tää on just niitä "käytkö paskalla" -topicceja, joissa vastataan kyllä tai ei ja siltä väliltä ei oo mitään ja kaikki muut vastaukset on paskaa tai niitä ei oteta huomioon, JOTEN.. hyvää jatkoa vain keskustelulle.

PS. Topicin aloittajalle koulutus "Kuinka POLLitan topiccia?". *megareps* xD
rec

Posts: 2,923

#107 • • rec

[Andy Braun[/url], 27.12.2004 13:39:
tosimiehille vestaxin +-50 *plur*



Oli ihan pakko takertuu vielä tähän.

Mihin +-50:iä tarvii? Soitat tarpeeksi nopeeta mazkuu, niin ei tarvii juuri pitchailla. Tuskin kukaan soittaa housea +30 pitchillä? BWAHAHAHA!!! *ding**nauru*
Gnizhak

Posts: 701

#108 • • Edited Gnizhak iku

Real Charly, 25.6.2006 20:16:
--
IMO tää on just niitä "käytkö paskalla" -topicceja, joissa vastataan kyllä tai ei ja siltä väliltä ei oo mitään ja kaikki muut vastaukset on paskaa tai niitä ei oteta huomioon, JOTEN.. hyvää jatkoa vain keskustelulle.

PS. Topicin aloittajalle koulutus "Kuinka POLLitan topiccia?". *megareps* xD


IMO jos ei sun keskittymiskykys riitä siihen et lukee noita viestejä ja niiden perusteluja vaan kaikki pitäs saada tonne polliin vaihtoehdoiks niin morijes vaan sulleki.

Musta et voi vastata kun et "joo voi ruuvata levareita" jos sulla on sellanen näkemys ettei se haittaa, tai "ei levareita pidä ruuvata" loput IMO kuuluu tänne keskusteluksi. Mut levareissa on on/off se ruuvaus, joko se on tehty tai sit sitä ei o tehty. Harvaa yksilöä oon nähny jossa ei ois ruuvauksen jälkeen esiintyny mitään ongelmaa ilman et se korjaus on sitten tehty turhan kalliilla. Kotikonstein takasinruuvattua teknaria en oo nähnykään. Että hyvää jatkoa vaan sulle, megarepseilles ja xD:lles.

[ot]
Vois vieläpä perustaa topicin siitä et kuinka "POLLitus" tulee hoitaa.. siinäkin on muuten aika monta näkemystä, toisinkun sinä ajattelet. Toiset on sitä mieltä et siinä tulee olla kaikki vaihtoehdot niin ettei keskusteluun tartte kirjottaa ku vaan se vaihtoehto mitä klikkas, mä oon sitä mieltä et pollissa on hyvin yksioikoset vaihtoehdot ja loppu vaatii perusteluja. Sit on vielä niitä välimuotoja, mut ei mulla riitä ainakaan aika, eikä mielenkiinto niitä ruveta listaamaan.
[/ot]

--
Don't Just Stand There

Gnizhak

Posts: 701

#109 • • Gnizhak iku

psysex, 27.12.2004 14:51:
no johan nyt on taas aihe..omatpahan on vehkeet!ketä ruuvaa ketä ei ..muna vai kana*ding*


Kunnes myyt ne ja pimität tietoa mitä niille on tehty...

--
Don't Just Stand There

villelope

Posts: 2,846

#110 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Vastaan on tullut ruuvattu teknari, jota oli yritetty palauttaa takaisin normaaliksi. Lopputuloksena kolme nollakohtaa.

Koittakaahan oppia, teknareita ei ruuvata. *toktok*
rec

Posts: 2,923

#111 • • rec

Gnizhak
IMO jos ei sun keskittymiskykys riitä siihen et lukee noita viestejä ja niiden perusteluja vaan kaikki pitäs saada tonne polliin vaihtoehdoiks niin morijes vaan sulleki. + Että hyvää jatkoa vaan sulle



Kyllä mun keskittymiskyky riittää moniinkin asioihin, jopa samanaikaisesti, mutta edelleenkin nää "käytkö paskalla", "kumminpäin seisot suihkussa" jne. -topicit on enemmän kun naurettavaa paskaa. Mulle on tosiaan aivan sama, että mitä sä replaat tai quotat, koska tuskin tuut missään vaiheessa kääntämään kenenkään ei-samaa-mieltä-olevan-kanssa kelkkaa, vaan siksi että oot jotain +-13589 pitchin supernopeepolkan soittaja, tai minkä tahansa. Ei intrestaa. Se mitä oon kirjottanu, oon kirjottanu ja se mitä tuun kirjoittamaan, sen tuun kirjoittamaan. Mitä sitten jos takerrun joihin asioihin? Mitä merkitystä siitä on sulle? Meniks nyt elämä sekaisin? Alkoiko globaali "en haluu kulkee vastavirtaan" vaikuttamaan? Entä sademetsät ja panda?

Itseasiassa jos oikein muistan, niin oot just sitä ihmistyyppiä, et jos ollaan erimieltä niin heti heitetään puukolla silmään! Muistan, et joskus aikasemminkin oon joutunu replaa ja quottaa sun tekstei bäkkii, ku oot ollu enemmän taas vaihteeks ku oikeessa.

LooPy kirjoitti mun mielestä aika hyvin:
"Vastaan on tullut ruuvattu teknari, jota oli yritetty palauttaa takaisin normaaliksi. Lopputuloksena kolme nollakohtaa.

Koittakaahan oppia, teknareita ei ruuvata. *toktok*"

Oon itse "periaatteessa" samaa mieltä, mutta siltikin ihmisen oma asia. Jos tuntuu että soitto luistaa ilman ruuvailua tai ruuvattujen kanssa. Daz fine!

PeeäS. Joo kiitos vain, mutta pärjään kyllä ilman sun toivotteluitaski! :D
rec

Posts: 2,923

#112 • • rec

Gnizhak, 26.6.2006 12:27:
---
psysex, 27.12.2004 14:51:
no johan nyt on taas aihe..omatpahan on vehkeet!ketä ruuvaa ketä ei ..muna vai kana*ding*

---

Kunnes myyt ne ja pimität tietoa mitä niille on tehty...



Hei Judge Dredd.. nyt rauhotu! Eiköhän se oo ihmisen oma asia, jos haluu paskaa niskaan?! *ding*
gerry

Posts: 979

#113 • • Edited gerry
Periaattees sama onko se nollakohta siirtynyt vai ei... Kunhan levysoitin PYSYY temmossa eikä heitä sitä miten sattuu. Mut ite en kyl ruuvais soitinta. Jos soittaa polkkaa, pyörittää sormel sitä levyä, tuleepahan inhimillistä groovea sekaan*iloinen*

--
by B.C.S

A-E

Posts: 528

#115 • • A-E Detroit Techno Militia
Pakko kysyä miksi sitä levarin pitchiä on pakko lähtee runkkaamaan? Eikö se +/- 8 ole aivan tarpeeksi? Ja kyllähän teknarilla on se malli, missä pitc on valmiiksi +/- 16. Itse olen ainakin sitä mieltä, että jos normi pitch ei riitä olet miksaamassa vääri levyjä keskenään. Ja hyvä dj osaa setin rakenteessa ottaa huomioon biisien nopeudet.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

kilobitti

Posts: 2,419

#116 • • kilobitti 1-2-3 techno

Real Charly, 25.6.2006 20:16:
IMO tää on just niitä "käytkö paskalla" -topicceja, joissa vastataan kyllä tai ei ja siltä väliltä ei oo mitään ja kaikki muut vastaukset on paskaa tai niitä ei oteta huomioon, JOTEN.. hyvää jatkoa vain keskustelulle.



...ja kaivoit esille 2 vuotta vanhan threadin vain sanoaksesi tämän?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

rec

Posts: 2,923

#118 • • rec

kilobitti, 26.6.2006 21:10:
---
Real Charly, 25.6.2006 20:16:
IMO tää on just niitä "käytkö paskalla" -topicceja, joissa vastataan kyllä tai ei ja siltä väliltä ei oo mitään ja kaikki muut vastaukset on paskaa tai niitä ei oteta huomioon, JOTEN.. hyvää jatkoa vain keskustelulle.
---


...ja kaivoit esille 2 vuotta vanhan threadin vain sanoaksesi tämän?



Joku kaivoi puolestani. Sattui vain silmään.
Gnizhak

Posts: 701

#119 • • Edited Gnizhak iku

Real Charly, 26.6.2006 16:41:
---
Gnizhak, 26.6.2006 12:27:
---
psysex, 27.12.2004 14:51:
no johan nyt on taas aihe..omatpahan on vehkeet!ketä ruuvaa ketä ei ..muna vai kana*ding*

---

Kunnes myyt ne ja pimität tietoa mitä niille on tehty...

---


Hei Judge Dredd.. nyt rauhotu! Eiköhän se oo ihmisen oma asia, jos haluu paskaa niskaan?! *ding*


Lopetetaanpa tähän..

--
Don't Just Stand There

Beliar

Posts: 1,361

#120 • • Beliar
Jos tarvii ruuvvata, ostakaa Vestaxit... +/-60% alkaa riittään jo Marita Taavitsaisesta Keven Energyyn! *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!